خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک آفتابی روش تشخیص عینک آفتابی ورساچه اصل از تقلبی

روش تشخیص عینک آفتابی ورساچه اصل از تقلبی

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی ورساچه اصل

عینک آفتابی ورساچه اصل

عینک آفتابی ورساچه اصل یکی از باکیفیت‌ترین عینک‌های موجود در بازار است که بدون شک ارزش پولی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید را دارد.

ما در این مطلب قصد داریم روش‌های تشخیص عینک آفتابی ورساچه اصل از تقلبی را به شما آموزش دهیم تا از پرداخت پول اضافه برای مدل‌های فیک خودداری کنید.

حتما می‌دانید که برند ورساچه، یک خانه مد ایتالیایی است که در سال 1978 میلادی توسط جیانی ورساچه در کشور ایتالیا تاسیس شد. محصولات آن به خاطر تزیینات جذاب و چاپ بسیار باکیفیت مشهور است.

تشخیص عینک آفتابی ورساچه اصل : جعبه بسته‌بندی عینک

عینک آفتابی ورساچه اصل

تمامی عینک‌های برند Versace درون جعبه‌های مخصوص همین کارخانه عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی ورساچه به چشم می‌خورد. جعبه‌های قدیمی رنگ و شکل دیگری داشتند. اما در حال حاضر جعبه عینک‌های ورساچه به این صورت است.

به طور کلی، اولین مساله‌ای که هنگام خرید عینک ورساچه باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت فریم عینک است. شما باید به رنگ‌های بی‌کیفیت یا غلط دیکته‌ای در نحوه نوشتن اسم Versace توجه داشت باشید.

عینک آفتابی ورساچه اصل

همچنین باید به برچسب و بارکدی که روی بسته‌بندی عینک آفتابی وجود دارد هم توجه کنید. روی این برچسب اطلاعاتی از عینک درج شده که باید با اطلاعات کارت ضمانت و روی دسته عینک همخوانی داشته باشد.

تشخیص عینک آفتابی Versace اصل: قاب عینک

درون جعبه عینک آفتابی اصل ورساچه باید قاب عینک وجود داشته باشد که لوگوی برند روی آن درج شده است. حتما به دیکته‌ی Versace توجه داشته باشید که درست و عاری از اشکال باشد. غلط دیکته‌ای یکی از راه‌های تشخیص عینک اصل از فیک است.

تشخیص عینک ورساچه اصل: دستمال عینک

درون جعبه عینک آفتابی Versace اصل دستمالی که لوگوی برند روی آن چاپ شده هم وجود دارد.حتما به املای لوگوی توجه کنید که تقلبی نباشد.

تشخیص عینک آفتابی اصل ورساچه: کارت ضمانت‌

عینک آفتابی ورساچه اصل

عینک آفتابی برند ورساچه با کارت ضمانت همراه است. تمام نوشته‌ها و املای ورساچه را روی این کارت مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که جعل نشده و تقلبی نیست.

عینک آفتابی ورساچه اصل

اطلاعات داخل کارت را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید با اطلاعاتی که روی جعبه و روی خود عینک وجود دارد یکی است.

تشخیص عینک آفتابی ورساچه اصل: دسته عینک

باید داخل دسته‌ی سمت راست عینک آفتابی ورساچه لوگوی Versace با دیکته درست نوشته شده باشد. سپس جمله‌ی ساخت ایتالیا (Made in Italy)، بعد از آن سرواژه‌ی انگلیسی CE بیاید که از دو کلمه European Conformity گرفته شده است.

در بخش داخلی دسته سمت چپ عینک هم باید شماره مدل، کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک درج شده باشد. این اطلاعات را با اطلاعات جعبه و کارت ضمانت مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همه آنها یکی هستند.

روی عدسی سمت راست عینک ورساچه اصل شماره سریال عینک حک شده است. البته باید بدانید که مدل‌های قدیمی این برند این شماره سریالِ حکاکی شده را ندارند.

پد و لولای عینک را هم چک کنید

در عینک اصل ورساچه روی پد عینک هم لوگوی کارخانه حک شده است. لولای عینک‌های این برند هرگز از پلاستیک ساخته نمی‌شوند. همچنین این لولاها پیچ هم ندارند. توصیه می‌کنیم دسته عینک را چند بار باز و بسته کنید تا مطمئن شوید که خیلی سفت یا خیلی شل نیستند.

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی ورساچه اصل

درون جعبه عینک آفتابی ورساچه اصل چه اقلامی وجود دارد؟

همه‌ی عینک‌های ورساچه درون قاب محکم و سفت همراه با دستمال عینک و کارت گارانتی عرضه می‌شوند. حتی اگر عینک را از نمایندگی ورساچه نخرید هم باید کارت گارانتی داشته باشد.

چگونه اصل یا فیک بودن عینک آفتابی Versace را تشخیص دهیم؟

بسته‌بندی، عدسی، فریم، پل عینک و پدهای عینک را چک کنید تا دارای لوگوی ورساچه باشند. به املای لوگو هم توجه داشته باشید که درست نوشته شده باشد.

چگونه از روی شیشه عینک ورساچه اصل بودن آن را تشخیص دهیم؟

به شماره سریال حک شده روی عدسی سمت راست آن توجه کنید. البته این شماره سریال فقط در مدل‌های جدید عینک‌های این برند وجود دارند.

کیف عینک هم تعیین کننده اصل یا فیک بودن آن است؟

برای خرید عینک آفتابی اصل باید به کیف عینک توجه کنید. لوگوی رسمی بر روی این کیف‌ها وجود دارد. همچنین جعبه عینک باید سالم باشد و هیچگونه علامتی بر رویش وجود نداشته باشد. اگر کیف قدیمی و کهنه باشد، شکل و رنگ آن غیر عادی و متفاوت خواهد بود.

منبع: snapguide

Related Articles

کامنت بگذارید