خانه راهنمای خرید و محصولات ۸ نکته مهم که هنگام خرید عینک آفتابی باید به آن توجه کنید!

۸ نکته مهم که هنگام خرید عینک آفتابی باید به آن توجه کنید!

نویسنده تیم لوناتو
نکات مهم خرید عینک آفتابی

خرید عینک آفتابی

تابستان شروع شده است و عینک‌ آفتابی از وسایلی است که باید همیشه و همه‌جا همراه ما باشد. عینک‌های آفتابی علاوه بر اینکه به استایل و ظاهر ما زیبایی می‌بخشند، باعث سلامت چشمان ما نیز می‌شوند. با این حال انتخاب و خرید عینک آفتابی متناسب با سلیقه و نیازتان شاید برایتان چالش‌برانگیز باشد و ندانید که باید چه ویژگی ها و معیارهایی را برای خرید عینک آفتابی مناسب، در نظر بگیرید. در خرید عینک آفتابی مناسب، معیارهای مختلفی وجود دارد. اما قطعا یکی از مهم‌ترین فاکتورها، کیفیت عینک آفتابی و مراقبت از چشمان شماست و ملاک دیگر، زیبایی و برازندگی آن است. چه بهتر که برای خرید عینک آفتابی اصل تحقیق کنید و از جای مناسبی خرید کنید! قطعا انتخاب مناسب و آگاهانه هنگام خرید عینک آفتابی اورجینال، سلامت چشم و شیک‌بودن استایل و ظاهر شما را تضمین می‌کند. در ادامه به هشت نکته مهم کاربردی که برای خرید عینک آفتابی باید به آن توجه کنید، اشاره می‌کنیم. با لوناتو همراه باشید.   

اولین و مهم‌ترین نکته در خرید عینک آفتابی: مراقبت از چشم‌ها در برابر اشعه UV

نور خورشید اشعه های مضری دارد که برای چشم انسان خطرناک است. مهم‌ترین وظیفه عینک‌های آفتابی این است که از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کنند. توجه کردن به نکات زیر، باعث می‌شود که برای خرید عینک آفتابی، عینکی انتخاب کنید که از چشمانتان در برابر اشعه‌های مضر حفاظت کند:  

۱. برچسب فیلتر UV

در خرید عينک آفتابی اصل به دنبال برچسب «UV400» در بدنه و جعبه عینک بگردید. چنین قابلیتی می‌تواند تا نود درصد اشعه‌های مضر خورشید را خنثی کند.   

۲. پلاریزه بودن عینک‌های آفتابی

عینک‌های پلاریزه به راحتی بازتاب نورهای نامطلوب و مضر به چشمانتان را حذف می‌کنند. دقت به پلاریزه بودن عینک آفتابی به شما کمک می‌کند که عینک مناسب‌تری را برای خود انتخاب کنید.  

۳. رنگ تیره عینک آفتابی 

عینک هایی با عدسی‌های تیره مانند آبی تیره، خاکستری، قهوه ای تیره و سبز تیره، بهترین حفاظت را دربرابر اشعه‌های مضر دارند. برای تابستان آماده شوید و از مجموعه انحصاری عینک‌های آفتابی ضد ماورابنفش لوناتو خرید کنید.     ضد ماورابنفش بودن عینک آفتابی    

نکته دوم: اصل بودن عینک آفتابی

ممکن است این موضوع مهم را نادیده بگیرید، اما به هر حال محصولات تقلبی و نامناسب به چشمان ما آسیب می‌زنند. بنابراین در خرید عینک آفتابی اورجینال به اصالت آن دقت کنید و توجه کنید که از چه جایی خرید می‌کنید. در ادامه نکاتی را برای تشخیص اصالت عینک آفتابی با هم بررسی می کنیم:  

۱. توجه به برند عینک

بی‌جهت نیست که برندهای معتبر عینک، قیمت‌های بالاتری نیز دارند. قاعدتا تولید یک محصول باکیفیت که سلامت چشم ها را تضمین می‌کند، هزینه بالاتری هم دارد. عینک‌هایی با ظاهر زیبا و قیمت پایین، هر چند به استایل شما زیبایی می‌بخشند اما به سلامت چشمان شما آسیب می‌زنند.  

۲. بررسی نمادها و برچسب‌ها

پیش از خرید تحقیق کنید که هر برند دقیقا چه لوگو و نمادی را روی محصولات خود درج می‌کند. سپس هنگام خرید عینک آفتابی با بررسی نمادهای مربوط به هر برند، از اصالت کالایی که خریداری می‌کنید مطمئن شوید.  بیشتر بخوانید: نحوه تشخیص عینک ریبن اصل

۳. خرید از فروشگاه ها و سایت های معتبر

یکی از راه‌هایی که خرید عینک اورجینال را برای شما آسان تر می‌کند، خرید از فروشگاه‌هایی است که ثابت کرده‌اند که محصولات اصل و باکیفیت به مشتری خود عرضه می‌کنند.  فروشگاه‌های معتبر، برای خرید به شما مشاوره تخصصی می‌دهند، نظرات مشتریان خود را به اشتراک می‌گذارند و شرایط مرجوع کالا برای شما در نظر می‌گیرند تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید. فروشگاه آنلاین لوناتو، اولین و معتبرترین فروشگاه آنلاین در حوزه فروش عینک‌های آفتابی اورجینال است. اگر قصد خرید عینک اورجینال از برندهای معتبر را دارید، از فروشگاه عینک آفتابی لوناتو دیدن کنید.

۴. دقت به جزئیات فنی

اگر دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید که محصولات باکیفیت، جنس و بدنه مقاوم‌تر و شکیل‌تری دارند. به جزئیات توجه کنید و ببینید که چقدر روی جزئیات کار شده است؟ کیفیت ساخت عینک چگونه است؟ ویژگی‌های ظاهری مناسبی دارد یا نه؟  با رعایت نکات آموزشی و اطلاعات بالا هنگام خرید عینک آفتابی به راحتی می‌توانید متوجه شوید که کدام عینک اورجینال است. حفاظت از چشمانتان یک اصل مهم است. به چشمانتان احترام بگذارید و برای خرید محصولات اصل زمان کافی بگذارید. به اطلاعات جامع و کامل تری برای تشخیص عینک آفتابی اصل احتیاج دارید؟ بیشتر بخوانید: تشخیص عینک آفتابی اصل با کمک موبایل و عینک‌های فتوکرومیک     اصالت عینک آفتابی      

نکته سوم: جنس لنز عینک آفتابی

مهم‌ترین قسمت هر عینک آفتابی، لنز آن است. تعداد و تنوع لنزهای موجود عینک آفتابی زیاد است. در ادامه انواع لنزهای استاندارد در عینک‌های آفتابی را معرفی می‌کنیم تا در هنگام خرید بتوانید با توجه به نیاز خود، لنز مناسب را انتخاب کنید:  

۱. لنزهای پلی‌کربنات

لنزهای پلی‌کربنات انعطاف‌پذیری بالایی دارند و در برابر شکستن مقاوم‌اند. این لنزها به خوبی از چشم ها در برابر آسیب‌های بیرونی محافظت می‌کنند. ضخامت کم و وزن پایین لنزهای پلی‌کربنات، استفاده راحت و بدون استرس را برای کاربر فراهم می‌کند. علاوه بر این، لنزهای پلی‌کربنات دارای خاصیت مقاومت در برابر خط‌ها و خراش‌ها هستند که به دلیل این ویژگی، طول عمر آن‌ها بیشتر می‌شود.  

۲. لنزهای پلاریزه

لنزهای پلاریزه از طریق فیلترهای خاصی، اشعه‌های خورشید را فیلتر می‌کنند و نور براق و برخی از تابش‌های خطی را کاهش می‌دهند. این لنزها به خوبی از تابش‌های نامطلوب و بازتاب‌های ناخواسته در برخورد با سطوح مختلف محافظت می‌کنند. لنزهای پلاریزه مناسب برای فعالیت‌هایی همچون رانندگی، اسکی، ورزش‌های آبی و سفید و کارهای صنعتی هستند.  

۳. لنزهای آنتی‌استاتیک

لنزهای آنتی‌استاتیک از روغن ضد الکتریسیته ساکن جلوگیری می‌کنند و جذب گردوغبار و اثر انگشت را کاهش می‌دهند. این لنزها معمولاً برای افرادی که به سرعت لنزهایشان کثیف می‌شوند، مناسب هستند. از آنجا که این لنزها نشتی نور را به حداقل می‌رسانند، بهترین تجربه بینایی را ارائه می‌دهند و برای افرادی که برای طولانی‌مدت از عینک استفاده می کنند بسیار مناسب هستند.  

۴. لنزهای ضدخش

لنزهای ضدخش دارای پوششی هستند که از خراش‌های روزمره و خراب شدن سطح لنز جلوگیری می‌کند. این لنزها مقاومت بیشتری نسبت به خط‌ها و خراش‌ها دارند و معمولاً برای افرادی که از عینک‌هایشان برای فعالیت‌های روزانه و طولانی مدت استفاده می‌کنند، مناسب هستند.  

۵. لنزهای ضد UV

اشعه مضر خورشیدی که شامل اشعه UV است می‌تواند به چشمان ما آسیب برساند. لنزهای ضد UV به طور معمول این نوع اشعه را جذب یا پراکنده می‌کنند و از ورود آن به چشمان جلوگیری می‌کنند. همچنین، لنزهای ضد UV کمک می‌کنند تا از بروز علائم قرمزی و خارش در چشمان در اثر تماس طولانی‌مدت با نور خورشید جلوگیری شود. چشمان انسان بسیار حساس و آسیب‌پذیر است. پس زمان گذاشتن برای انتخاب لنز عینک آفتابی مناسب، سرمایه‌گذاری بر سلامت چشم است. بعد از مطالعه این بخش، شما می‌توانید از بین لنزهای پلی کربنات، پلاریزه، آنتی استاتیک، ضدخش، ضد UV، مناسب ترین و کاربردی‌ترین نوع لنز را برای خودتان انتخاب کنید.   

نکته چهارم: رنگ لنز عینک آفتابی

جزئیات کوچک می‌تواند ظاهر و استایل شما را زیر و رو کند. یکی از این جزئیات رنگ لنز عینک آفتابی است. رنگ لنز مناسب علاوه بر تغییر و بهبود استایل شما، می‌تواند به حفظ سلامت چشم نیز کمک کند و از عوارض اشعه فرابنفش کم کند. در اینجا به به معرفی چهار رنگ لنز عینک آفتابی می‌پردازیم.  

۱. رنگ خاکستری

لنزهای خاکستری باعث کاهش نور خیره‌کننده می‌شوند و به چشمان شما کمک می‌کنند تا تصاویر را با وضوح بیشتری مشاهده کنید. این رنگ لنز تقریباً برای هر شرایط نوری مناسب است و توانایی حفظ توازن رنگی و کنتراست طبیعی چشم را دارد.  

۲. رنگ قهوه‌ای

لنزهای قهوه‌ای به طبیعی‌ترین رنگ‌هایی که چشمان ما دارند نزدیک هستند. این رنگ لنز معمولاً برای کاهش نور خیره‌کننده و افزایش وضوح بینایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، لنزهای قهوه‌ای می‌توانند از چشم‌ها در برابر نور آفتابی شدید و درخشش محافظت کنند.

۳. رنگ سبز

لنزهای سبز می‌توانند نور خیره‌کننده را به طور موثری کاهش دهند و به چشمان شما راحتی بیشتری بدهند. این رنگ لنز برای فضای باز و محیط‌هایی که نور زیادی وجود دارد، مانند ساحل یا پارک، بسیار مناسب است.  

۴. رنگ آبی

لنزهای آبی نیز محبوبیت زیادی دارند. این رنگ لنز به چشمان شما زنده‌ترین رنگ‌ها را می‌دهد و از تأثیر آفتاب و درخشش محافظت می‌کنند. همچنین، لنزهای آبی به توازن رنگی و کنتراست چشم کمک می‌کنند. اگر علاقه دارید که بدانید هر رنگ عینک آفتابی، چه معنا و کاربردهایی دارد، خواندن مقاله زیر را به شما پیشنهاد می کنیم: معانی مختلف رنگ لنز عینک آفتابی  

نکته پنجم: جنس فریم عینک آفتابی

جنس فریم عینک آفتابی به شدت در دوام و البته زیبایی آن تاثیر دارد. در ادامه به معرفی چهار نوع جنس فریم عینک آفتابی رایج می‌پردازیم و مزایا و معایب هر کدام را بررسی می‌کنیم. پس با لوناتو همراه باشید.

۱. فریم عینک آفتابی فلزی

جنس فریم عینک آفتابی فلزی، از استیل، آلومینیوم و تیتانیوم ساخته می‌شود. این نوع فریم‌ها به دلیل سبکی، قدرت و دوام بالا، بسیار محبوب هستند. همچنین، فریم‌های فلزی اغلب طرح‌های بسیار زیبا و شیکی دارند که به راحتی با استایل شما سازگاری می‌شوند. برای مثال، برند معروف و معتبر ریبن یکی از برندهایی است که عینک های آفتابی با فریم فلزی زیبا تولید می‌کند. با فریم‌های فلزی ریبن، سبکی و دوام بالای عینک آفتابی را تجربه کنید. برای این تجربه سبک و خوشایند روی لینک زیر کلیک کنید.    مشاهده عینک های برند ریبن   عینک آفتابی ریبن فریم فلزی  

۲. فریم عینک آفتابی پلاستیکی

پلاستیک یکی از رایج‌ترین جنس‌های فریم عینک آفتابی است. این فریم‌ها از مواد مختلفی مانند استات، نایلون و اسید استیک تولید می‌شوند. یکی از مزایای فریم‌های پلاستیکی، سبکی و راحتی استفاده است. همچنین، این فریم‌ها قابلیت انعطاف و انتخاب طرح‌های متنوع را دارند. با این حال، پلاستیک ممکن است در مقابل ضربه شدید و خط و خش آسیب‌پذیر باشد و در برخی موارد ممکن است با گذر زمان رنگ آن تغییر کند. به همین دلیل اگر به فریم های پلاستیکی علاقه دارید، حتما باید از آن ها به خوبی مراقبت کنید.   فریم عینک آفتابی پلاستیکی      

۳. فریم عینک آفتابی سیلیکونی

سیلیکون جنسی است که معمولا در فریم‌های عینک آفتابی ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در عینک‌های آفتابی دیگر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فریم‌ها به دلیل خواص انعطاف‌پذیری، سبکی و مقاومت در برابر آب و تعرق، برای فعالیت‌های ورزشی و فعالیت‌های فیزیکی مناسب هستند. همچنین، سیلیکون قابلیت تحمل ضربه را دارد و می‌تواند در مقابل شکستن و خراشیدن مقاومت نشان دهد.     خرید فریم عینک آفتابی سیلیکونی    

۴. فریم عینک آفتابی چوبی

فریم‌های عینک آفتابی چوبی در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده‌اند. این فریم‌ها از انواع چوب مانند بامبو، چوب صنوبر و چوب راش تولید می‌شوند. یکی از مزایای فریم‌های چوبی، زیبایی و ظاهر طبیعی آن‌هاست. همچنین، چوب جنسی نیمه سنگین است که می‌تواند به شما احساس ثبات و قدرت بیشتری بدهد. با این حال، باید به خاطر داشت که فریم‌های چوبی به آب و رطوبت حساس هستند و نیاز به مراقبت و نگهداری ویژه‌ای دارند.   انتخاب جنس فریم عینک آفتابی‌تان به سلیقه و علاقه خودتان بستگی دارد. با این حال بهتر است که هنگام خرید به نحوه استفاده آن‌ها و مراقبت و نگهداری از آن‌ها از قبل فکر کنید. این گونه خود را مطمئن می‌کنید عینکی می‌خرید که طول عمر بالاتر دارد.   

نکته ششم: سایز فریم عینک آفتابی

 سایز عینک آفتابی نباید برای صورت شما خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد. چشمان خود را اندازه بگیرید. اگر سایز فریم بزرگ باشد، نور از کناره‌های عینک آفتابی به چشمتان می‌تابد. سایز کوچک هم به راحتی روی چشمانتان قرار نمی‌گیرد و باعث ناراحتی شما می‌شود. خجالت نکشید و چندین بار عینک آفتابی را تست کنید تا مطمئن شوید که اندازه چشمتان است.   اگر قصد خرید عینک آفتابی به صورت آنلاین را دارید اما نگران این هستید که چطور عینک را روی صورت خود تست کنید، می توانید از سرویس تست در منزل لوناتو استفاده کنید. اول تست کنید و بعد با خیال راحت خرید کنید. هنگام تست کردن، راحتی عینک روی صورتتان را بررسی کنید. آیا احساس راحتی می‌کنید؟ آیا عینک روی گوش و بینی‌تان فشار ایجاد می‌کند و سنگین است؟ اگر اینطور است عینک دیگری را انتخاب کنید. اگر عینکی که سایزتان نیست مورد پسندتان است، احتمالا بعدا از خرید آن پشیمان شوید. چرا که سایز نامناسب آن باعث ورود نور خورشید به چشم می‌شود و به بینی و گوش فشار وارد می‌کند.   

نکته هفتم: مناسب بودن عینک آفتابی برای فرم چهره شما

فرم چهره شما چیست؟ گرد است؟ مستطیل؟ بیضی است یا مربعی است؟ به هر حال خوب است که عینک آفتابی تان را متناسب با فرم چهره‌تان بخرید. در ادامه به بررسی عینک های متناسب با هر فرم صورت می پردازیم:

۱. فرم چهره گرد

برای صورت‌هایی با فرم دایره‌ای، انتخاب فریم‌هایی که دارای خطوط مستقیم و زاویه‌دار هستند، بهتر است. این خطوط و زوایه‌ها به چهره شما شکلی کشیده و آن را باریک‌تر به نظر می‌رسانند.
  • از فریم‌های بزرگ‌تر و بلندتر استفاده کنید. این امر باعث کاهش میزان گردی چهره و تعادل آن می‌شود.
  • انتخاب فریم‌های مستحکم و ساختاری قوی، به خصوص در قسمت بالایی آن‌ها، توجیه‌پذیر است. این فریم‌ها به چهره شما شکل و تعادل بیشتری می‌دهند.
  • از فریم‌های رنگی استفاده کنید. رنگ‌های تیره و مات در این حالت مناسب هستند. از رنگ‌های روشن و پررنگ خودداری کنید.

۲. فرم چهره مستطیلی

در انتخاب عینک آفتابی برای چهره مستطیلی مهم‌ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:
  • از فریم‌های گرد استفاده کنید. این فریم‌ها کمک می‌کنند تا زاویه‌های بیشتری به چهره شما ببخشید و آن را تعادل‌تر کنید.
  • از فریم‌های پهن و متوسط استفاده کنید. این نوع فریم‌ها باعث می‌شوند چهره شما کوتاه‌تر و عریض‌تر به نظر برسد.
  • از رنگ‌های تیره و مات استفاده کنید. این رنگ‌ها کمک می‌کنند تا چهره شما طولانی‌تر به نظر برسد.
 

۳. فرم چهره بیضی

برای چهره بیضی شکل، شما به راحتی می‌توانید انواع عینک آفتابی را بپوشید. اما برخی از نکات می‌توانند بهترین انتخاب را برای شما فراهم کنند:
  • فریم‌های چهره مستطیلی و گرد برای شما مناسب هستند. این فریم‌ها باعث می‌شوند چهره شما بیشتر به نظر برسد و تعادل آن را حفظ کنید.
  • از فریم‌هایی با پهنای متوسط استفاده کنید. فریم‌های پهن، چهره شما را کوتاه‌تر به نظر می‌رسانند و فریم‌های باریک نیز طولانی‌تر.
  • انتخاب رنگ فریم بر اساس رنگ پوست و موهایتان اهمیت دارد. از رنگ‌هایی که با پوستتان همخوانی دارند استفاده کنید تا ظاهرتان را بهبود ببخشید.
 

۴. فرم چهره مربعی

اگر چهره شما شکل مربعی دارد، می‌توانید با استفاده از عینک آفتابی صحیح، آن را نرم‌تر به نظر برسانید. در اینجا برخی از نکات مهم برای انتخاب عینک مناسب برای چهره مربعی ذکر می‌کنیم:
  • از فریم‌های گرد یا بالک استفاده کنید. این فریم‌ها کمک می‌کنند تا زاویه‌ها و خطوط تند چهره نرم‌تر و متعادل‌تر به نظر برسند.
  • از فریم‌های پهن و متوسط استفاده کنید. این فریم‌ها باعث می‌شوند چهره شما عریض‌تر به نظر برسد و تعادل آن را حفظ کنید.
  • از رنگ‌های تیره و مات استفاده کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند چهره شما نرم‌تر به نظر برسد و زاویه‌ها را کمتر آشکار سازند.
در نهایت بهتر است که فرم چهره و صورتتان را تشخیص دهید و متناسب با آن خرید کنید. حتی اگر شده بارها عینکی را روی صورتتان امتحان کنید تا مناسب ترین را برای فرم چهره تان پیدا کنید، این کار را بکنید.   اگر هنوز نمی‌دانید که فرم صورتتان چیست و چه مدل عینکی به فرم صورتتان می‌‌آید، می توانید از راهنمای جامع خرید عینک متناسب با فرم صورت استفاده کنید:  انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت  

نکته هشتم: قیمت عینک آفتابی

فاکتورهای مختلفی در قیمت عینک آفتابی دخیل هستند. مهم‌ترین فاکتور، برند  و کیفیت عینک آفتابی است. برندهای معروف و محبوب قیمت بیشتری دارند و این اتفاقی نیست. چرا که ساعت‌ها زمان و انرژی و هزینه برای تولید عینک آفتابی باکیفیت گذاشته شده است. در واقع قیمت بالای آن‌ها به دلیل این است که کیفیت بالاتری دارند. خرید عینک‌های آفتابی از دستفروش‌ها به نوعی خیانت به چشم‌هایتان محسوب می‌شود. این عینک‌ها که غالبا ارزان هم هستند، معمولا درجه‌های خفیفی آستیگمات بوده و به همین دلیل استفاده طولانی‌مدت از آن به چشم‌ها صدمات جبران‌ناپذیری وارد می‌کند. پس پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ خرید عینک های آفتابی بسیار ارزان نروید و یک بار برای خرید عینک آفتابی اورجینال از یک برند معتبر، هزینه کنید و با این کار، هم از سلامت چشمان خود مراقبت کنید و هم استایل زیبایی برای خود بسازید.     قیمت و برند عینک آفتابی     در این پست به هشت نکته درباره خرید عینک آفتابی اورجینال اشاره کردیم. دقت کردن به هر کدام از این نکات برای خرید عینک آفتابی مناسب به شما کمک می‌کند که انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.  اگر در خرید عینک آفتابی به دنبال بررسی مدل‌ها و گزینه های متنوع هستید، کیفیت و اصالت برای شما اهمیت دارد و در عین حال خواستار مناسب‌ترین قیمت هستید، لوناتو همراه شماست. می‌توانید به صورت رایگان و درب منزل، عینک‌های مد نظر خود را تست کنید و با خیال راحت خرید کنید.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین لوناتو

 

جمع‌بندی

در این پست جامع به هشت نکته که باید در خرید عینک آفتابی دقت کنید، اشاره کردیم. از ضد ماورابنفش بودن عینک، اصالت و برند عینک، جنس لنز، رنگ لنز، جنس فریم عینک آفتابی، سایز آن، مناسب بودن برای فرم چهره شما و نکاتی درباره قیمت عینک آفتابی. در نهایت تصمیم به خرید به عهده شماست و ما تنها اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما گذاشتیم. می‌توانید مطمئن باشید که هنگام خرید عینک آفتابی از لوناتو نیاز به تلاش زیادی ندارید که تمام نکات بالا را مرور کنید تا عینک آفتابی خوبی بخرید. چرا که لوناتو از میان بهترین عینک‌های آفتابی دست به انتخاب می‌زند. امید است که همگی به سلامت چشمان و استایل خود اهمیت بدهیم و به آن توجه کنیم. همین حالا برای خرید عینک آفتابی اصل از لوناتو اقدام کنید.  رفتن به فروشگاه لوناتو 

سوالات رایج

 

۱. آیا مهم است که قبل از خرید عینک آفتابی فریم صورت خود را بدانم؟

بله این کاملا مهم است که شما عینک آفتابی مناسب صورت خود را خریداری کنید.  

۲. چه عواملی باید در انتخاب عینک آفتابی برای محافظت از چشمانم در نظر بگیرم؟

دقت کنید که عینک آفتابی مورد علاقه‎‌تان حتما ویژگی ضد UV را داشته باشد. حتما به دنبال برچسب «UV400» در بدنه عینک و یا جعبه آن بگردید.  

۳. آیا نوع لنزهای عینک آفتابی تأثیری بر کیفیت بینایی من دارد؟

بله صد درصد جنس و نوع لنز بر کیفیت بینایی شما تاثیر دارد. بهترین انواع لنزها شامل لنزهای UV، ضدخش، پلاریزه و آنتی‌استاتیک هستند.  

۴. آیا برند عینک آفتابی مهم است و چگونه بتوانم یک برند خوب را از برندهای کم کیفیت تشخیص دهم؟

بله، برند عینک آفتابی مهم است. برای تشخیص یک برند خوب از برندهای کم کیفیت، می‌توانید به اعتبار و شهرت برند، استانداردهای کیفیت، نظرات مشتریان و تضمینات محصول توجه کنید. همینطور خرید از معتبرترین فروشگاه‌های عینک آفتابی مانند لوناتو شما را مطمئن می‌کند که عینک‌های آفتابی از برندهای خوبی هستند.
 

Related Articles

کامنت بگذارید