خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک آفتابی عینک لاکوست، مناسب برای وزشکاران و افراد ماجراجو

عینک لاکوست، مناسب برای وزشکاران و افراد ماجراجو

نویسنده تیم لوناتو
عینک لاکوست

عینک لاکوست

عینک لاکوست را می‌توان یکی از نمادین‌ترین عینک‌ها به‌شمار آورد. تنیسور برجسته جهان، «نواک جوکوویچ» که دو سال پیاپی شماره‌ی یک دنیا بوده نقش سخنگوی طراحان برند لاکوست را به عهده دارد.

لاکوست همیشه برای تلفیق استایل پاریسی و ابهت ورزشکاری در طراحی عینک‌های آفتابی به خود افتخار می‌کند.

برند فرانسوی لاکست (Lacoste) را اسطوره تنیس جهان یعنی «رِنه لاکوست» در سال 1933 میلادی در فرانسه تاسیس کرد. پوشاک و اکسسوری‌های مینیمالیستی لاکست جزو کالاهای لوکس در سراسر جهان به‌شمار می‌ایند. نشان کروکودیل سبز رنگ لوگوی این برند نیز از نام مستعار بنیانگذار آن، یعنی رنه لاکوست الهام گرفته شده است. لاکوست یک تنیس‌باز حرفه‌ای و بسیار سرخت بود که به و کروکودیل لقب داده بودند.

در ایران بسیاری از ما برند لاکوست را به خاطر پولوشرت‌های آن می‌شناسیم؛ تی‌شرت‌های یقه‌دار که معمولا چند دکمه در قسمت یقه دارند و روی سینه آنها لوگوی کروکودیل سبز گلدوزی شده است.

عینک لاگوست

عینک آفتابی لاکوست

عینک‌های لاکوست مجموعه‌ای از کیفیت مهندسی با زیبایی همیشگی و نامحدود هستند که جذابیت زیادی روی چهره دارند. در واقع عینک لاکوست بازتاب‌دهنده‌ی پرستیژ و کلاس این برند فرانسوی است؛ و برای وزشکاران و افراد ماجراجو مناسب است.

شما هرگز عادی بودن را نمی‌توانید در عینک‌های آفتابی لاکست ببینید. همیشه از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد در ساخت فریم عینک‌های آفتابی این برند استفاده می‌شود. علاوه بر زیبایی و جنس خوب، این عینک‌ها وزن بسیار سبکی هم دارند که استفاده آنها را آسان‌تر می‌کند.

ترکیب رنگ‌های خاص، طرح، بافت و پرداخت‌های نهایی روی بدنه عینک افتابی لاکوست باعث شده تا این محصولات بسیار شیک و باکلاس به‌نظر برسند.

تاریخچه برند لاکوست

عینک لاکوست

لاکوست در دهه 1970 به اوج محبوبیت خود در آمریکا دست یافت. با این شهرت، شرکت شروع به تولید محصولات دیگری ازجمله عطر و ادوکلن، لباس زیر، عینک آفتابی، کفش های تنیس و پیاده روی، ساعت مچی و انواع کالاهای چرمی کرد.

مپانی لاکوست (LACOSTE) در سال 1933 میلادی توسط رنه لاکوست (Rene Lacoste) و آندره ژیلر (Andre Zhylr) در کشور فرانسه آغاز به کار کرد.

ژیلر مالک و مدیر یک شرکت بزرگ تولید لباس های کشباف در فرانسه بود. آنها نام شرکت را لاگوست گذاشتند که در ترجمه لغتی به معنی اصلی یا ضروری است. این شرکت در ابتدا شروع به تولید لباس تنیس کرد و برای تبلیغات خود نیز یک آرم کروکودیل طراحی کرد که در زمینه های تنیس از آن استفاده می کردند.

لاکوست آرم کروکودیل خود را بر روی سینه لباس های تنیس چاپ می کرد و ادعا داشت که اولین شرکتی است که نام و لوگوی برند خود را روی محصولات خود قرار می دهد. این شرکت علاوه بر لباس تنیس شروع به تولید و فروش لباس های گلف و قایقرانی کرد.

خرید عینک آفتابی لاکوست از فروشگاه آنلاین لوناتو

عینک لاکوست

در سال 1951 لاکوست تنوع بیشتری به محصولات خود داد. از جمله آنها طراحی لباس های رنگی تنیس علاوه بر لباس های ساده سفید بود. در سال بعد، این لباس ها به آمریکا صادر شدند و برای آنها تبلیغات گسترده ای با شعار «نماد موفقیت یک ورزشکار شایسته» انجام گرفت؛ که تاثیر زیادی روی سلیقه افراد ثروتمند این کشور گذاشت. هنوز هم این تاثیر قابل مشاهده بوده و لاکوست به عنوان یکی از بندهای مشهور در این کشور محسوب می شود.

در سال 1963 برنارد، پسر رنه لاگوست، به مدیریت شرکت منصوب شد و پیشرفت قابل ملاحظه ای در این شرکت ایجاد کرد. زمانی که او ریاست شرکت را به عهده گرفت، سالانه 300 هزار محصول به فروش می رسید. لاکوست در دهه 1970 به اوج محبوبیت خود در آمریکا دست یافت.

با این شهرت، شرکت شروع به تولید محصولات دیگری ازجمله عطر و ادوکلن، لباس های زیر، عینک آفتابی، کفش های تنیس و پیاده روی، ساعت مچی و انواع کالاهای چرمی کرد.

عینک لاکوست

سوالات رایج در مورد عینک لاگوست

عینک لاکوست از چه جنسی است؟

از جمله موادی که در ساخت فریم عینک توسط لاکوست استفاده می‌شود می‌توان به استات سلولزی، تیتانیوم فوق‌سبک، استیل ضدزنگ رنگی و پلی‌کربنات اشاره کرد.

چرا عینک های لاگوست گران هستند؟

برند فرانسوی لاکوست همیشه در تولید همه محصولات خود فلسفه‌ای که به خاطر آن شکل گرفته را رعایت می‌کند. این فلسفه چیست؟ خلاقیت همراه با اصالت و کیفیت. تمامی عینک‌های ساخت کمپانی لاکوست فوق‌العاده شیک هستند و در سراسر دنیا جزو عینک‌های لوکس با قیمت مناسب شناخته می‌شوند. این کمپانی با بهره گرفتن از باکیفیت مواد، فریم عینک‌های طبی را با ظرفت تمام می‌سازد و روی عدسی همه محصولاتش لوگوی لاکوست قلم‌زنی شده است.

منبع: feelgoodcontacts

Related Articles

کامنت بگذارید