خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها مدل عینک آفتابی محسن ابراهیم زاده، خواننده سبک پاپ چیست؟

مدل عینک آفتابی محسن ابراهیم زاده، خواننده سبک پاپ چیست؟

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی محسن ابراهیم زاده

عینک آفتابی محسن ابراهیم زاده

عینک آفتابی محسن ابراهیم زاده ، خواننده سبک پاپ که طرفداران خاص خود را دارد همیشه فرم هندسی با شیشه‌های رنگی دارد.

در تمامی اجراها و زمان‌هایی که این خواننده جوان در انظار عمومی ظاهر می‌شود، یک جفت عینک شش ضلعی، هشت ضلعی یا عینک آفتابی گرد به چشم دارد. شیشه‌های تمامی این عینک‌ها رنگی هستند. آبی، زرد، قهوه‌ای و توسی از جمله رنگ‌های عدسی عینک‌های آفتابی این هنرمند را تشکیل داده‌اند.

در ادامه در مورد فرم عینک آفتابی محسن ابراهیم زاده برایتان توضیح داده‌ایم.

مدل عینک محسن ابراهیم زاده: اشکال هندسی

عینک دودی محسن ابراهیم زاده

عینک‌های هندسی شکلی غیر از فرم معمولِ عینک‌ها را دارند و اغلب به صورت چند ضلعی ساخته و عرضه می‌شوند. عینک‌های ابراهیم‌زاده اغلب شش ضلعی و هشت ضلعی هستند.

عینک آفتابی محسن ابراهیم زاده : عدسی رنگی

در مورد مدل‌های عینک آفتابی محسن ابراهیم زاده در بالا هم گفتیم که تقریبا همیشه رنگی هستند. بیشترین رنگ‌هایی که این خواننده سبک پاپ استفاده می‌کند آبی، زرد و توسی و قهوه‌ای است.

عینک آفتابی با عدسی آبی

لنزهای آبی یا بنفش سبب تقویت رنگ‌ها می‌شوند و بازتاب نور را کاهش می‌دهند. به همین خاطر برای فضای داخلی هم می‌توان از آنها استفاده کرد.

عدسی آبی در عینک آفتابی مناسب فعالیت‌هایی مثل اسکی، ماهی‌گیری و گلف مناسب است. این رنگ برای عدسی عینک فقط جنبه تزئینی دارد و کارایی خاصی نمی‌توان برای آن نام برد.

بیشتر بخوانید: آیا می‌دانید رنگ‌های مختلف عینک آفتابی چه معنایی دارند؟

عینک آفتابی با عدسی زرد

عینک آفتابی با عدسی زرد، طلایی یا کهربایی علاوه بر اینکه تابش نور را حذف می‎کند، نور آبی را نیز کاهش می‎دهد.

باید بدانید که رنگ زرد بیشترین میزان کنتراست را ایجاد می‌کند. عمق دید بسیار وسیعی هم برای بیننده به دنبال دارد. اما در عین حال، عدسی زرد توان مسدود کردن نورهای شدید را ندارد.

عینک آفتابی با عدسی زرد برای محیط‌های کم‌نور مناسب است. به این خاطر که کنتراست را افزایش می‌دهد. همچنین برای آب‌وهوای ابری، بارانی و برفی هم گزینه‌ای‌ عالیست.

اگر از دوستداران ورزش‌های تنیس، اسکی یا اسنوبورد هستید، عینک آفتابی با عدسی زرد می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این لنز برای عکاسی هم بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: انتخاب عینک بر اساس شکل صورت

عینک آفتابی با عدسی توسی

عینک آفتابی محسن ابراهیم زاده

رنگ‌های توسی (خاکستری) و سبز عینک دودی جزو رنگ‌های طبیعی هستند. هر چه این رنگ‌ها تیره‌تر باشند، بیشتر می‌توانند شدت نور و بازتاب‌های آن را کاهش دهند.

از آنجا که رنگ توسی عینک آفتابی، در کنار کاهش میزان بازتاب نور، میدان و عمق دید فرد را هم زیاد می‌کند برای فعالیت‌هایی که دید طبیعی در آنها بسیار مهم است، مناسب است.

عینک آفتابی با عدسی قهوه‌ای

رنگ‌های قهوه‌ای در عدسی عینک آفتابی، با از بین بردن رنگ‌های خنثی، کنتراست و عمق تصویر بیشتر برای فرد ایجاد می‌کنند. البته لنزهای قهوه‌ای باعث ایجاد تغییر رنگ می‌شوند. یعنی با این عینک‌ها تصاویر را با رنگ‌های واقعی‌شان نمی‌بینید.

نگاهی به زندگی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ در تربت حیدریه است. او اولین کنسرت خود را در شهریور ۱۳۹۴ در شهر کرج برگزار کرد. دومین کنسرت وی در تهران در سال ۱۳۹۶ بود.

او از سن 14 سالگی شروع به قرائت قرآن کرد. صدای او رفته رفته به حوزه ی موسیقی کشیده شد تا بالاخره در سال 1388 دوره های آموزش موسیقی را نزد استاد نیکنام گذراند و در همان سال اولین ملودی خود را تحت عنوان هنوزم وقتی میخندی با بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی ساخت و منتشر کرد که با استقبال خوبی رو به رو شد.

محسن ابراهیم زاده در سال های اخیر با انتشار آهنگ هایش در فضای مجازی محبوبیت خوبی به دست آورده است.

Related Articles

1 کامنت

هلنا ابراهم زاده 18 تیر 1401 - 11:13

محسن ابراهیم زاده خره چطور عینک بزن

پاسخ

کامنت بگذارید