خانه راهنمای خرید و محصولات عینک هیپستری چیست؟ به چه کسی هیپستر می‌گویند؟

عینک هیپستری چیست؟ به چه کسی هیپستر می‌گویند؟

نویسنده تیم لوناتو
عینک هیپستری

عینک هیپستری چیست؟

عینک هیپستری که معمولاً هیپسترها استفاده می‌کنند با مدل های رایج و معمولی جامعه متفاوت است، به روز و فشن نیست اما در نوع خود خاص و متفاوت است.

شاید برای شما سؤال شود که در مرحله نخسب هیپستر به چه کسی گفته می‌شود و سر چشمه این لغت از کجا آماده است؟ اگر بخواهیم این موضوع رو بسیار ریشه‌ای پیگیری کنیم باید درباره مسلک بوبوایسم ساعت‌ها صحبت کنیم اما شما در این حد کفایت کنید که معمولاً اکثر افراد با سبک زندگی هیپستری چندان در قید و بند عادات و باید و نباید و سنت‌ها نیستند.

آنها آزاد زندگی می‌کنند و اعتقاد به نوعی روشن‌بینی داند و در باب همین روشن‌بینی به آگاهی علاقه دارند و فلسفه آنها از در انتها به این جمله بر می‌گردد: در صلح و آرامش شاد باشید چون هیچ چیز ارزش جنگیدن ندارد و با نیروی آگاهی و مهربانی می‌توان همه مسائل را حل کرد.

عینک هیپستری

هیپستر کیست؟

به کسی هیپستر گفته می شود که ظاهر او با ظاهر مرسوم افراد جامعه متفاوت است اما این تفاوت به معنای بی خیالی یا شلختگی نیست. اتفاقاً کسی که هیپستر است به ظاهر خودش توجه ویژه ای دارد؛ اما می گوید من برای ظاهر و استایلم طبق معیارهای خودم رفتار می کنم و به سلیقه جامعه اهمیتی نمی دهم.

با این حال می بینیم که بر خلاف حرف و باور کلی هیپسترها که معتقد به متفاوت و خاص بودن هستند؛ اکثر آن ها یک تیپ خاص را دنبال می کنند که ویژگی های مشخص و تعریف شده ای دارد.

استفاده از عینک برای هیپستری ها

این دسته افراد عاشق استفاده از عینک های عجیب و غریب هستند. محبوب ترین عینک هیپستری همان مدل ویفرر معروف در رنگ های مختلف است. اگر دید خوبی دارید و فقط به خاطر تیپتان می خواهید عینک بزنید خواستان باشد که شیشه عینک تان طبی نباشد و یا آن را دربیاورید.

عینک آفتابی هیپستری

اما عینک یک هیپستر، یک عینک خاص است که با آن شما را به سمت خود می‌کشد. کارخانه‌های سازنده آن در طراحی این گونه عینک‌ها از طراحی خاص استفاده می‌کنند که البته معمولاً خود هیپستر ها عینکی می‌خرند که در هر فروشگاهی یافت نشود و دارای طراحی خاص باشد.

این موضوع به دلیل دو شاخصه اصلی هیپستر هاست که همیشه در غیر متعارف بودن و خلاقیت پیشرو هستند.

در رسانه‌ها و بر روی چشم بسیاری از چهره‌های مشهور می‌توانید عینک به سبک هیپستری ببنید. مثلاً بر روی چهره جاستین تیم‌برلیک و دونالد گلوور و همین طور بر روی چهره بسیاری از خواننده‌های محبوب سبک جز این‌گونه عینک‌ها دیده می‌شود.

عینک‌هایی که معمولاً مربعی شکل با فریم کائوچویی یا به صورت کلاب‌مستر هستند هیپستری به شمار می روند.

منبع: vintandyork

Related Articles

کامنت بگذارید