خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک آفتابی آیا مدل‌های جدید عینک آفتابی ری بن را می‌شناسید؟

آیا مدل‌های جدید عینک آفتابی ری بن را می‌شناسید؟

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی ریبن

عینک آفتابی ریبن

عینک آفتابی ریبن اولین بار در سال 1936 میلادی طراحی و تولید شد. ریبن در آن زمان توانست با طراحی و عرضه‌ی عینک‌های خلبانی خود انقلابی بزرگ در صنعت مد و عینک ایجاد کند. بعدها هم با تولید عینک‌های ویفرر ثابت کرد که کارخانه‌ی خلاقیت این برند هرگز خاموش نمی‌شود و همیشه حرفی تازه برای بیان دارد.

اما فقط این دو مدل نبودند که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفتندو مدل‌های کلاسیک عینک‌های ریبن همانند مدل‌های جاستین، گرد، دو پل و ... هم در صدر توجه‌ها قرار داشتند؛ هنوز هم بسیار محبوب و پرفروش هستند.

اما غیر از عینک‌های کلاسیک، عینک‌های آفتابی جدید Ray-Ban نیز در دهه‌های اخیر بسیار مورد توجه عموم بودند. در زیر این مدل‌ها را معرفی کرده‌ایم.

عینک‌های آفتابی جدید Ray-Ban

با اینکه نزدیک به یک قرن است که عینک‌های آفتابی ریبن در سراسر جهان مورد توجه عموم مردم قرار دارند اما ری‌بن لحظه‌ای از طراحی، تولید و عرضه مدل‌های جدید دست برنمی‌دارد. این برند خوشنام همچنان و به طور پیاپی در حال نوآوری است. برای آشنایی با عینک آفتابی‌های جدید ریبن از شما دعوت می‌کنیم ادامه مطلب را ببینید.

عینک آفتابی ریبن مدل RB2180

گفتیم که کارخانه نوآوری ری‌بن لحظه‌ای آرام و قرار ندارد و همیشه در حال تولید محصولات جدید است. عینک آفتابی گرد مدل RB2180 نمونه بارز خلاقیت این کمپانی است. این مدل داری عدسی‌های رنگی تدریجی است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به ترکیب کلی عینک، با طرح‌های پلنگی قهوه‌ای، پلنگی قرمز و پلنگی آبی بسیار ست و جور است.

عینک آفتابی ری‌بن مدل Chris

عینک آفتابی ریبن

یکی از عینک‌های امروزی ریبن به کالکشن Highstreet این برند تعلق دارد. مدل Chris نسخه‌ی مدرن شده‌ی عینک‌های اریکای ریبن است و در همه‌جای آن تغییر و تحول ایجاد شده. این مدل طوری طراحی شده که برای زنان و مردان مناسب است و محدودیت جنسیتی ندارد. اما به خاطر فریم مربعی-مستطیلی خود بیشتر فرم مردانه دارد تا زنانه. مدل کریس از جنس نایلون با روکش لاستیکی ساخته شده، فریم دارای بافت و طرح است و برخلاف ظاهرش، کاملا سبک است.

خرید عینک Ray-Ban از فروشگاه آنلاین لوناتو

عینک آفتابی ریبن مدل Caravan

عینک آفتابی کاراوان ری‌بن اولین بار در سال ۱۹۵۷ میلادی طراحی و تولید شد. اما توانست همانند دیگر مدل‌های این برند راهش را به دنیای امروزی هم باز کند. شاید بتوان گقت که مدل Caravan نسخه‌ی تغییرشکل‌یافته‌ی مدل خلبانی است. این مدل به جای عدسی اشکی، عدسی مربعی دارد و فول‌فریم است. عدسی‌های سبز آن هم کاملا ضد UV است.

عینک آفتابی ری‌بن مدل Outdoorsman

مدل Outdoorsman ریبن دقیقا شبیه مدل خلبانی است با این تفاوت که یک پل کائوچویی در بالای عدسی‌ها اضافه شده است. عدسی‌های این مدل تدریجی و سبز رنگ و ضد UV هستند، فریم عینک فلزی و بسیار باریک به رنگ طلایی است و دسته‌ها در انتهای خود پلاستیکی هستند تا موقع پوشیدن در پشت گوش احساس ناراحتی ایجاد نکنند.

عینک دودی ریبن مدل گرد با عدسی‌های تخت (Round Flat Lenses)

عینک آفتابی ریبن

عینک‌های Round Flat Lenses برای مردانی مناسب است که به مد و فشن اهمیت زیادی می‌دهند. طراحی این عینک شبیه مدل‌های دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی است و شکل نوستالوژیک دارد. این عینک‌ها در رنگ‌های متنوع و عدسی‌های آینه‌ای، تدریجی یا ساده عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: عینک آفتابی کلاب مستر

عینک آفتابی ریبن مدل General

مدل جنرال ریبن یکی از معروف‌ترین عینک‌های این برند است. تاریخچه این مدل به سال ۱۹۸۷ میلادی باز می‌گردد. در آن زمان به پاس بزرگداشت ژنرال داگلاس مک‌آرتور این عینک طراحی و ساخته شده و کاربرد ارتشی داشت. اما امروزه یکی از مدل‌های مربعی دو پل معروفی است که عموم مردم از آن استفاده می‌کنند.

عینک آفتابی ریبن مدل Blaze Meteor

عینک آفتابی ریبن

مدل Blaze Meteor یکی از ساده‌ترین و البته یکی از بولدترین عینک‌های آفتابی ریبن است. عدسی‌های عینک کاملا تخت  و یکپارچه هستند. فریم عینک دارای بافت نایلونی راه‌راه است که در رنگ‌های مشکی، پلنگی و لاک‌پشتی عرضه می‌شود. دسته‌های یکدست و پل عینک ساده باعث شده تا استفاده از این عینک راحت باشد.

بیشتر بخوانید: نحوه تشخیص عینک ریبن اصل

عینک آفتابی ریبن مدل Wings

در دهه ۱۹۸۰ میلادی عینک آفتابی Wings به دلیل طراحی غیرمعمول خود عینکی از آینده به حساب می‌آمد. اما تا دو دهه چندان مورد توجه عموم قرار نداشت تا اینکه ری‌بن در ظاهر این عینک تغییراتی ایجاد کرد. طراحی نوین عینک‌های وینگ امروزه طرفداران زیادی دارد.

عینک آفتابی ریبن مدل Marshal II

عینک آفتابی ریبن

عینک Marshal II شبیه مدل جنرال ریبن اما با طراحی ظریف‌تر و باریک‌تر است. فریم فلزی دو پل، دسته‌های فلزی با پدهای پلاستیکی و عدسی‌های ضد UV از این مدل یک عینک مستحکم، کارآمد و زیبا ساخته است.

سوالات مربوط به عینک آفتابی ریبن

عینک آفتابی ریبن مدل Blaze Meteor چه شکلی است؟

مدل Blaze Meteor یکی از ساده‌ترین و البته یکی از بولدترین عینک‌های آفتابی ریبن است. عدسی‌های عینک کاملا تخت و یکپارچه هستند. فریم عینک دارای بافت نایلونی راه‌راه است که در رنگ‌های مشکی، پلنگی و لاک‌پشتی عرضه می‌شود.

عینک دودی مدل Outdoorsman ریبن با مدل خلبانی چه فرقی دارد؟

مدل Outdoorsman ریبن دقیقا شبیه مدل خلبانی است با این تفاوت که یک پل کائوچویی در بالای عدسی‌ها اضافه شده است. عدسی‌های این مدل تدریجی و سبز رنگ و ضد UV هستند، فریم عینک فلزی و بسیار باریک به رنگ طلایی است و دسته‌ها در انتهای خود پلاستیکی هستند تا موقع پوشیدن در پشت گوش احساس ناراحتی ایجاد نکنند.

عینک جاستین ریبن برای کدام فرم صورت مناسب است؟

عینک Justin ریبن بهترین انتخاب برای صورت‌های گرد و بیضی شکل است.

از کجا اصل بودن عینک ریبن را تشخبص دهیم؟

جدید ری‌-بن درون جعبه‌های مخصوص کمپانی بسته‌بندی می‌شوند. بنابراین، برای اطمینان از اصل بودن محصول حتما باید برچسب چاپی روی بسته و کیفیت عکس را بادقت موردبررسی قرار دهید. برچسب عینک اصل شامل اطلاعات کارخانه، بارکد، نام مدل، توضیحات فریم و عدسی است. برای اطمینان باید همه توضیحاتی که روی خود عینک و روی تمامی کاغذها و برچسب‌ها نوشته شده‌اند را با هم چک کنید تا فرقی با هم نداشته باشند.

منبع: hiconsumption

Related Articles

کامنت بگذارید