خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک آفتابی راه تشخیص عینک آفتابی فندی (Fendi) اصل از تقلبی

راه تشخیص عینک آفتابی فندی (Fendi) اصل از تقلبی

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی فندی اصل

عینک آفتابی فندی اصل

عینک آفتابی فندی اصل یکی از باکیفیت‌ترین عینک‌های موجود در بازار است که بدون شک ارزش پولی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید را دارد.

ما در این مطلب قصد داریم روش‌های تشخیص عینک آفتابی Fendi اصل از تقلبی را به شما آموزش دهیم تا از پرداخت پول اضافه برای مدل‌های فیک خودداری کنید.

فندی یک شرکت ایتالیایی فعال در زمینه طراحی و تولید لباس و کالاهای لوکس مانند عینک است. این شرکت در سال ۱۹۲۵ توسط ادواردو و ادله فندی (Edoardo and Adele Fendi) تاسیس شد.

این برند که به خاطر تولیدات خود با مواد خز و چرم مشهور است، امروزه یکی از ابرقدرت ‌های دنیای لاکچری، اکسسوری ‌های نمادین و مجموعه‌ پوشاک نفیس است.

سه نسل از خانواده فندی و همچنین اخیرا با کمک کارل لِگِرفلد، با هم همکاری داشته ‌اند تا فندی را به چیزی که امروز هست، بدل کنند و ابداعات بی ‌سابقه و طراحی‌ های خاص و بدیعی را با کمک هنرِ خز و چرم ،در نود سال گذشته، خلق کنند.

تشخیص عینک آفتابی فندی اصل : جعبه بسته‌بندی عینک

عینک Fendi

تمامی عینک‌های برند فندی درون جعبه‌های مخصوص همین کارخانه عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی Fendi به چشم می‌خورد. جعبه‌های قدیمی رنگ و شکل دیگری داشتند. اما در حال حاضر جعبه عینک‌های فندی به این صورت عرضه می‌شود.

به طور کلی، اولین مساله‌ای که هنگام خرید عینک فندی باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت فریم عینک است. شما باید به رنگ‌های بی‌کیفیت یا غلط دیکته‌ای در نحوه نوشتن اسم Fendi توجه داشت باشید.

همچنین باید به برچسب و بارکدی که روی بسته‌بندی عینک آفتابی وجود دارد هم توجه کنید. روی این برچسب اطلاعاتی از عینک درج شده که باید با اطلاعات کارت ضمانت و روی دسته عینک همخوانی داشته باشد.

تشخیص عینک آفتابی فندی اصل: کارت ضمانت

عینک آفتابی فندی اصل

عینک آفتابی برند فندی با کارت ضمانت همراه است. یک طرف این کارت سیاه رنگ ست و لوگوی فندی در گوشه سمت راست پایین آن نوشته شده است.

تمام نوشته‌ها و املای Fendi را روی این کارت مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که جعل نشده و تقلبی نیست. اطلاعات داخل کارت را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید با اطلاعاتی که روی جعبه و روی خود عینک وجود دارد یکی است.

عینک آفتابی فندی اصل

سمت دیگر کارت زرد رنگ است و هولوگرام فندی روی آن قرار دارد. هولوگرام باید لوگو FF را نشان دهد و وقتی از یک طرف نکاه می‌کنید نقطه‌های اطراف آن تیره دیده می‌شوند.

عینک آفتابی فندی اصل

گفتیم که روی سمت زرد رنگ کارت ضمانت، هولوگرام فندی قرار دارد. وقتی از یک طرف به FF نگاه کنید تیره است و وقتی از سمت دیگر به آن نگاه کنید، باید نقطه‌های روشن و کاملا مشخص باشند.

تشخیص عینک فندی اصل: دستمال عینک

عینک آفتابی فندی اصل

درون جعبه عینک آفتابی فندی اصل دستمالی که لوگوی برند روی آن چاپ شده هم وجود دارد. حتما به املای لوگوی توجه کنید که تقلبی نباشد.

تشخیص عینک آفتابی اصل فندی: قاب عینک

درون جعبه عینک آفتابی اصل فندی باید قاب عینک وجود داشته باشد که لوگوی برند روی آن درج شده است. حتما به دیکته‌ی Fendi توجه داشته باشید که درست و عاری از اشکال باشد. غلط دیکته‌ای یکی از راه‌های تشخیص عینک اصل از فیک است. قاب هم باید خیلی تمیز و خوش دوخت باشد.

تشخیص عینک آفتابی فندی اصل: دسته عینک

باید داخل دسته‌ی سمت راست عینک آفتابی فندی لوگوی Fendi با دیکته درست نوشته شده باشد. همچنین جمله‌ی ساخت ایتالیا (Made in Italy)، بعد از آن سرواژه‌ی انگلیسی CE بیاید که از دو کلمه European Conformity گرفته شده است.

عینک آفتابی فندی اصل

در بخش داخلی دسته سمت چپ عینک هم باید شماره مدل که با حرف بزرگ F شروع شده، کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک درج شده باشد. این اطلاعات را با اطلاعات جعبه و کارت ضمانت مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همه آنها یکی هستند.

عینک فندی

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی فندی اصل

درون جعبه عینک آفتابی Fendi اصل چه اقلامی وجود دارد؟

همه‌ی عینک‌های فندی درون قاب محکم و سفت همراه با دستمال عینک و کارت گارانتی عرضه می‌شوند. حتی اگر عینک را از نمایندگی فندی نخرید هم باید کارت گارانتی داشته باشد.

چگونه اصل یا فیک بودن عینک آفتابی فندی را تشخیص دهیم؟

بسته‌بندی، عدسی، فریم، پل عینک و پدهای عینک را چک کنید تا دارای لوگوی Fendi باشند. به املای لوگو هم توجه داشته باشید که درست نوشته شده باشد.

چگونه از روی دسته عینک فندی اصل بودن آن را تشخیص دهیم؟

به شماره مدل و مشخصات چاپ شده روی دسته سمت راست آن توجه کنید.

کیف عینک هم تعیین کننده اصل یا فیک بودن آن است؟

برای خرید عینک آفتابی اصل باید به کیف عینک توجه کنید. لوگوی رسمی بر روی این کیف‌ها وجود دارد. همچنین جعبه عینک باید سالم باشد و هیچگونه علامتی بر رویش وجود نداشته باشد. اگر کیف قدیمی و کهنه باشد، شکل و رنگ آن غیر عادی و متفاوت خواهد بود.

منبع: snapguide

Related Articles

کامنت بگذارید