خانه اخبار هر آنچه در مورد لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک (FreshLook One Day) باید بدانید

هر آنچه در مورد لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک (FreshLook One Day) باید بدانید

نویسنده فروغ بیداری
لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک

لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک (FreshLook One Day)

با لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک می‌توانید جلوه خاصی به چشم‌های خود ببخشید. این محصول، ساخت کمپانی «آلکان و سیبا ویژن» است و در 4 رنگ متنوع عرضه می‌شود.

کسانی که چشم‌های ضعیفی دارند برای اینکه تنوعی به صورت خود ببخشند و در عین حال، دید کامل و واضحی هم داشته باشند می‌توانند از لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک استفاده کنند. این لنزها بسیار نرم هستند و با طبی بودنشان تمام مشکلات بینایی را برطرف می‌کنند.

استفاده از لنز رنگی فرشلوک برای زیبایی

اگر چشم‌های شما کاملا سالم است و هیچ نوع مشکل بینایی ندارید هم می‌توانید از لنز رنگی فرشلوک استفاده کنید. برای این منظور باید حتما حواستان باشد که نمره‌ی لنز ‘0.00’ باشد.

خوبی روزانه بودن این لنزها این است که می‌توانید در موقعیت‌های خاص که دوست دارید خیلی شیک و متفاوت به‌نظر برسید، رنگ چشم‌های خود را با لباس‌هایتان ست کنید. هر رنگی را دوست دارید انتخاب و خریداری کنید و مطمئن باشید این لنزها به قدری نازک و نرم هستند که در طول استفاده اصلا حس نمی‌کنید چیزی در چشم‌های شماست.

هر لنز رنگی روزانه فرشلوک با ترکیب سه رنگ مختلف ساخته می‌شود. به همین خاطر لنز فوق‌العاده طبیعی دیده می‌شود و لازم نیست هیچ نگرانی از این بابت داشته باشید.

4 رنگ‌ لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک شامل آبی، توسی، سبز و فندقی است.

لنز طبی رنگی فرشلوک

لنز رنگی روزانه فرشلوک برای داشتن چشم‌های خوشرنگ

جالب است بدانید که رنگ لنز روزانه فرشلوک بر اساس رنگ چشم، رنگ پوست و حتی رنگ موهای شما متغیر است. این به چه معنی است؟ یعنی مثلا لنز فندقی باعث روشن دیده شدن چشم‌های تیره می‌شود. اما لنزهای آبی و توسی روی چشم‌های آبی باعث پررنگ دیده شدن رنگ چشم خواهند شد.   

برای اینکه نهایت راحتی را با لنز تجربه کنید، پیشنهاد می‌دهیم که لنز یک بار مصرف روزانه فرشلوک را امتحان کنید. این لنزها مدل‌های طبی رنگی هم دارند. یعنی وقتی فقط برای یک روز می‌خواهید چشم‌هایتان رنگی و متفاوت باشد، بهترین گزینه مدل‌های یک‌بار مصرف است. به این خاطر که برای مراسم موردنظرتان لنز را استفاده می‌کنید و بعد هم بدون دردسر آن را دور می‌اندازید.

FreshLook One Day

مشخصات و مزایای لنز FreshLook One Day

  • روزانه و یک بار مصرف است.
  • در 4 رنگ متنوع موجود است.
  • کاملا نرم و انعطاف‎پذیر است.
  • بدنه‌ی لنز از 69 درصد آب تشکیل شده؛ یعنی رطوبت چشم را کاملا حفظ می‌کند
لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک

بهترین جایگزین برای لنز طبی رنگی فرشلوک یک‌بار مصرف چیست؟

Colorblends فرشلوک یکی از بهترین لنزهای رنگی ماهانه برای کسانی است که می‌خواهند رنگ چشم‌های خود را تغییر دهند.

اما اگر به دنبال لنزهای سیلیکون هایدروژلی هستید که کاملا طبیعی دیده شوند و نرم هم باشند، لنز رنگی ایراپتیکس گزینه‌ی بسیار خوبی است.

سوالات رایج در مورد لنز FreshLook One Day

آیا لنز رنگی طبی روزانه فرشلوک در چشم طبیعی دیده می‌شود؟

از آنجا که لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک از رنگ‌های کم‌غلظت و نامتراکم ساخته شده، در نتیجه در چشم همه افراد کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. این برند برای طبیعی و براق تر جلوه دادن رنگ‌ها از ترکیب 3 حلقه رنگی برای ساخت 1 رنگ استفاده کرده است.

چه مدت می‌توان لنز طبی‌رنگی روزانه فرشلوک را پوشید؟

این لنز را می‌توانید به مدت 12 ساعت پیاپی در طول روز استفاده کنید. اما پس از این مدت زمان لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک باید دور انداخته شود. شما نمی‌توانید دوباره فردای همان روز از این محصول استفاده کنید.

لنز طبی‌رنگی روزانه فرشلوک در چند رنگ عرضه می‌شود؟

این لنز در 4 رنگ که شامل آبی، سبز، توسی و فندقی است عرضه می‌شود. اگر به دنبال رنگ‌های متنوع‌تری هستید باید سراغ لنزهای Color Blends فرشلوک یا لنزهای FreshLook Colors بروید.

فرق فرشلوک و ایراوپتیکس چیست؟

فرق خاصی ندارند؛ فقط اگر به دنبال لنزهای سیلیکون هایدروژلی هستید که کاملا طبیعی دیده شوند و نرم هم باشند، لنز رنگی ایراپتیکس گزینه‌ی بسیار خوبی است.

منبع: feelgoodcontacts

Related Articles

کامنت بگذارید