خانه اخبار مدل عینک آفتابی متناسب با فرم صورت

مدل عینک آفتابی متناسب با فرم صورت

نویسنده تیم لوناتو
بهترین مدل عینک آفتابی متناسب با فرم صورت

عینک آفتابی را در همه فصول سال باید استفاده کرد؛ اما با شروع تابستان و شروع فصل گرما لزوم استفاده از عینک‌های آفتابی در برابر اشعه‌های مضر خورشید بیشتر از دیگر فصول خواهد شد. این مقاله شما را برای انتخاب بهترین مدل عینک آفتابی متناسب با فرم صورت راهنمایی خواهد کرد.

مدل عینک آفتابی متناسب با فرم صورت

مدل عینک متناسب با فرم صورت
مدل عینک متناسب با فرم صورت

اگر چندین ساعت به دنبال عینک آفتابی زیبا و متناسب برای صورت خود بوده‌اید و درنهایت، عینکی را انتخاب کردید که برای شما دل‌چسب نیست و به صورتتان نمی‌آید، لازم است این مقاله را بخوانید تا دفعه بعدی که برای خرید عینک آفتابی به بازار رفتید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خرید مناسب‌ترین عینک آفتابی

خرید بهترین و مناسب‌ترین عینک آفتابی، به پرداخت هزینه‌های گزاف هیچ ربطی ندارد. ابتدا باید ببینید که عینک آفتابی را به چه منظوری استفاده می‌کنید؟ مطابقت با مد روز یا دستور چشم‌پزشک شما را به استفاده از عینک آفتابی ترغیب کرده است؟ انتخاب عینک آفتابی به هر دلیلی باید با توجه به فرم صورت انتخاب شود تا بتواند خصوصیات خوبِ چهره شما را بروز دهد، شما را جذاب‌تر کند و عیوب ظاهری را بپوشاند.

این مقاله را بخوانید و ازاین‌پس عینکی را انتخاب کنید که برای صورت شما متناسب باشد. برای اینکه فرم صورت خود را تشخیص دهید، جلوی آیینه بایستید، موهای صورتتان را کنار بزنید و با دقت به چهره خود نگاه کنید. حالا ادامه این نوشته را بخوانید.

فرم متناسب با صورت
فرم متناسب با صورت

 

صورت مستطیلی شکل

صورت‌های مستطیلی شکل کشیده بوده و درازی آن به‌وضوح مشاهده می‌شود. متناسب‌ترین عینک آفتابی برای صورت‌های مستطیلی عینک‌هایی با فریم گرد است؛ زیرا با گردی عینک آفتابی می‌توان تعادل را در فرم صورت برقرار کرد.

 

صورت مربعی شکل

پیشانی پهن و چانه بزرگ از ویژگی‌های چهره‌های مربعی شکل است. در این چهره‌ها خطوط صورت زاویه‌دار است. عینک آفتابی مناسب برای صورت‌های مربعی شکل، فریم‌هایی گرد دارد.

 

صورت قلبی شکل

در صورت‌های قلبی شکل،  پهنای قسمت بالایی صورت، بیشتر از قسمت پایینی آن است. در چهره‌های قلبی شکل پیشانی‌ بلند و چانه کوچک است. برای صورت‌های قلبی شکل، بهترین عینک آفتابی، عینکی است که تمام آن در قسمت بالایی صورت قرار نگیرد.

 

صورت گرد

صورت‌های گرد هیچ خط شکسته و زاویه‌داری ندارند و شبیه اجسام گرد هستند.  افرادی که فرم صورتشان گرد است باید عینک‌هایی با فرم کشیده استفاده کنند. افرادی که صورتی گرد دارند باید زاویه‌های عینکشان را جدی بگیرند.

 

صورت بیضی‌شکل

در چهره‌های بیضی‌شکل، تمامی جزییات چهره متناسب‌ هستند. هیچ‌گونه عدم تناسب در این چهره‌ها وجود ندارد. افرادی که فرم صورتشان بیضی‌شکل است، برای انتخاب عینک آفتابی خود آزاد هستند و می‌توانند عینک آفتابی دلخواه خود را به چشم بزنند. البته بهتر است عینک آفتابی انتخاب‌شده، تناسب طبیعی چهره این افراد را به هم نزند!

فیلمی که در این صفحه قرار دادیم را مشاهده کنید تا ببینید انتخاب فریم متناسب با شکل صورت تا چه اندازه اهمیت دارد.

 

عینک آفتابی و رنگ پوست

عینک متناسب با رنگ پوست
عینک متناسب با رنگ پوست

عینک آفتابی باید به رنگ پوست شخص بیاید! شما نیز باید عینک آفتابی متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید. افرادی که پوست سفیدی دارند، می‌توانند از رنگ‌های تند مانند قرمز، قهوه‌ای، آبی و مشکی استفاده کنند؛ زیرا این رنگ‌ها به پوست صورتشان می‌آید. عینک آفتابی با رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی و خاکستری برای چهره‌هایی مناسب است که پوستشان سفید نیست.

حالا که این مقاله را خواندید، می‌توانید راحت‌تر و بی‌دغدغه‌تر عینک آفتابی ایدئال خود را انتخاب کنید. عینکی که به شما بیاید و با شرایط ظاهری شما متناسب باشد. از اینکه این مقاله را تا انتها خواندید از شما سپاسگزاریم.

منبع: لوناتو

Related Articles

کامنت بگذارید