خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک آفتابی راهکارهای تشخیص عینک آفتابی تام فورد اصل از تقلبی

راهکارهای تشخیص عینک آفتابی تام فورد اصل از تقلبی

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی تام فورد اصل

عینک آفتابی تام فورد اصل

عینک آفتابی تام فورد اصل در یکی از مدرن‌ترین کشورهای دنیا یعنی ایتالیا ساخته شده‌ است. امروزه این برند از عینک آفتابی، خواهان زیادی در سراسر جهان دارد.

تام فورد که سازنده این برند است، در آستین تگزاس به‌دنیا آمد و در شهر سنتافه، نیومکزیکو بزرگ شد. تام فورد امروزه در بین طراحان بزرگ و مشهور جایگاه ویژه‌ای دارد. وی برنده جایزه طراحی‌های متعددی شد و رشد او در سال ۱۹۹۴ ، هنگامی که مدیر خلاق گوچی (Gucci) شد، در عالم مد و استایل آغاز شد.

او نه‌تنها به طرز چشمگیری تصویر مد افسانه‌ای را تغییر داد، بلکه این شرکت را با بینش بینظیر خود نسبت به آنچه مشتریان مدرن می‌خواستند، به موفقیت بی‌سابقه‌ای هدایت کرد. 

درسال ۲۰۰۰، تام فورد کنترل خلاقانه گروه Gucci را برعهده گرفت. در سال ۲۰۰۵، یعنی یک سال پس از ترک گروه گوچی، او از ایجاد برندی به‌نام تام فورد خبر داد. 

کلکسیون زیبایی و عینک تام فورد در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ راه اندازی شد.

ما در این مطلب قصد داریم روش‌های تشخیص عینک آفتابی Tom Ford اصل از تقلبی را به شما آموزش دهیم تا از پرداخت پول اضافه برای مدل‌های فیک خودداری کنید.

تشخیص عینک آفتابی تام فورد اصل : جعبه بسته‌بندی عینک

عینک Tom Ford

تمامی عینک‌های برند تام فورد درون جعبه‌های مخصوص همین کارخانه عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی Tom Ford به چشم می‌خورد. جعبه‌های قدیمی رنگ و شکل دیگری داشتند. اما در حال حاضر جعبه عینک‌های تام فورد به این صورت است.

به طور کلی، اولین مساله‌ای که هنگام خرید عینک تام فورد باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت فریم عینک است. شما باید به رنگ‌های بی‌کیفیت یا غلط دیکته‌ای در نحوه نوشتن اسم Tom Ford توجه داشت باشید.

عینک آفتابی تام فورد اصل

همچنین باید به برچسب و بارکدی که روی بسته‌بندی عینک آفتابی وجود دارد هم توجه کنید. روی این برچسب اطلاعاتی از عینک درج شده که باید با اطلاعات کارت ضمانت و روی دسته عینک همخوانی داشته باشد.

تشخیص عینک آفتابی تام فورد اصل: قاب عینک

عینک آفتابی تام فورد اصل

درون جعبه عینک آفتابی اصل تام فورد باید قاب عینک وجود داشته باشد که لوگوی برند روی آن درج شده است. حتما به دیکته‌ی Tom Ford توجه داشته باشید که درست و عاری از اشکال باشد. غلط دیکته‌ای یکی از راه‌های تشخیص عینک اصل از فیک است.

تشخیص عینک تام فورد اصل: دستمال عینک

درون جعبه عینک آفتابی تام فورد اصل دستمالی که لوگوی برند روی آن چاپ شده هم وجود دارد.حتما به املای لوگوی توجه کنید که تقلبی نباشد. لوگوی Tom Ford در مرکز دستمال و به رنگ طلایی درج شده و خود دستمال کیفیت بسیار عالی دارد.

تشخیص عینک آفتابی اصل تام فورد: کارت ضمانت‌

عینک آفتابی تام فورد اصل

عینک آفتابی برند تام فورد با کارت ضمانت همراه است. تمام نوشته‌ها و املای Tom Ford را روی این کارت مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که جعل نشده و تقلبی نیست.

اطلاعات داخل کارت را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید با اطلاعاتی که روی جعبه و روی خود عینک وجود دارد یکی است.

درون جعبه یک دفترچه راهنما هم وجود دارد که لوگوی Tom Ford روی آن نوشته شده است. به دیکته کلمه‌ها توجه کنید.

تشخیص عینک آفتابی Tom Ford اصل: دسته عینک

در بخش داخلی دسته سمت چپ عینک باید شماره مدل نوشته شده باشد. شماره مدل با TF شروع می‌شود. بعد از آن هم کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک درج شده است. این اطلاعات را با اطلاعات جعبه و کارت ضمانت مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همه آنها یکی هستند.

عینک آفتابی تام فورد اصل

در طراحی عینک‌های جدید تام فورد، لوگوی فلزی این برند روی انتهای دسته سمت راست چسبیده است. این فلز باید خیلی تمیز و با ظرافت درون دسته جایگذاری شده باشد.

برخی از عینک‌های جدید همچنین دارای شماره سریال هم هستند. این شماره در انتهای دسته سمت چپ مُهر می‌شود.

تشخیص عینک آفتابی Tom Ford اصل: عدسی عینک

روی عدسی سمت چپ عینک Tom Ford اصل در گوشه بالای سمت چپ، لوگوی برند حک شده است.

عینک آفتابی تام فورد اصل

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی تام فورد اصل

درون جعبه عینک آفتابی تام فورد اصل چه اقلامی وجود دارد؟

همه‌ی عینک‌های تام فورد درون قاب محکم و سفت همراه با دستمال عینک و کارت گارانتی عرضه می‌شوند. حتی اگر عینک را از نمایندگی Tom Ford نخرید هم باید کارت گارانتی داشته باشد.

چگونه اصل یا فیک بودن عینک آفتابی تام فورد را تشخیص دهیم؟

بسته‌بندی، عدسی، فریم، پل عینک و پدهای عینک را چک کنید تا دارای لوگوی Tom Ford باشند. به املای لوگو هم توجه داشته باشید که درست نوشته شده باشد.

چگونه از روی شیشه عینک تام فورد اصل بودن آن را تشخیص دهیم؟

در گوشه بالای سمت چپ عدسی سمت چپ عینک باید لوگوی تام فورد درج شده باشد.

عینک‌های تام فورد شماره سریال دارند؟

بله در انتهای دسته سمت چپ مدل‌های جدید این عینک‌ها شماره سریال آن حک شده است.

منبع: snapguide

Related Articles

کامنت بگذارید