خانه اخبار نگاهی به جدیدترین مدل های عینک آفتابی زنانه و مردانه (مد 2020)

نگاهی به جدیدترین مدل های عینک آفتابی زنانه و مردانه (مد 2020)

نویسنده فروغ بیداری
جدیدترین مدل های عینک آفتابی

جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال 2020

جدیدترین مدل های عینک آفتابی در سال 2020، تفاوت‌های عمده‌ای با مدل‌های سال قبل دارند و که دو مورد آن «بزرگ بودن سایز» و «غیر معمول بودن» فریم عینک‌هاست.

در ادامه این مطلب انواع مختلفی از عینک آفتابی زنانه و مردانه که امسال مد هستند را معرفی کرده‌ایم.

1- جدیدترین مدل های عینک آفتابی : سایز بزرگ و قدیمی

مدل های جدید عینک آفتابی

در پاییز سال گذشته عینک‌های مربعی سایز بزرگ مد شدند و به دلیل استقبال زیاد مردم، همچنان در بهار و تابستان 2020 هم مد هستند. امسال عینک‌هایی که یادآور مد دهه 1970 میلادی هستند دوباره در ویترین فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند.

این مدل‌ها با فریم‌های متنوعی همچون فلزی، استاتی و کائوچویی عرضه می‌شوند. اغلب هم عدسی‌های رنگی دارند. رنگ‌هایشان بیشتر خنثی است اما رنگ‌های صورتی، سبز و زرد که امسال مد هستند را در میانشان می‌توان دید.

خوب است بدانید عینک با رنگ‌های خاکی را بهتر است با لباس‌های نخی که رنگ‌های روشن همچون بژ، کرم یا سفید دارند بپوشید و ست کنید. همچنین، ترجیحا دنبال عینک‌هایی باشید که عدسی‌های کوچک‌تری دارند.

2- جدیدترین عینک‌های آفتابی 2020: طرح‌های فانتزی

جدیدترین مدل های عینک آفتابی

منظورمان از مدل عینک آفتابی «فانتزی»، طراحی‌های غیرمرسوم ، رنگ‌های خاص و شکل‌های عجیب است.

از آنجا که عینک آفتابی با طراحی فانتزی به اندازه کافی غیرمعمول است، پیشنهاد می‌کنیم آن را حتما با لباس‌های ساده بپوشید که رنگ‌های خنثی دارند. به این خاطر که جذابیت و خاص بودن عینک دیده شود و با زیاده‌روی در استفاده از طرح و رنگ‌های شلوغ و عجیب، خودتان را در معرض دید بقیه قرار ندهید.

قبل از انتخاب و خرید این مدل عینک آفتابی، حتما به فرم صورت خود توجه داشته باشید. مثلا اگر صورتتان گرد است، مدل‌های چهارگوش برایتان مناسب است یا اگر صورت کشیده مستطیلی دارید، بهتر است عینک‌های گرد بخرید.

صورت شما هر فرمی داشته باشد، شما باید عینکی با فرم مخالف آن را خریداری کنید تا عینک روی صورتتان شیک به نظر برسد.

3- مدل های جدید عینک آفتابی : فریم‌های اسپرت و سپر مانند

از جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال 2020 باید به مدل‌هایی اشاره کنیم که شبیه عینک‌های جوشکاری هستند. مدل‌های زنانه و مردانه این عینک‌ها اصولا بسیار بزرگ و بدون فریم هستند و تمام محیط اطراف چشم‌ها را می‌پوشانند. یعنی ابروها زیر عینک قرار می‌گیرند.

درست است که این عینک‌ها عمدا بزرگ ساخته می‌شوند که بخش بالای صورت را پوشش دهند، اما حتما سعی کنید هنگام خرید اندازه آن را با اندازه صورت خود بسنجید تا زیاد از حد بزرگ نباشد.

جدیدترین مدل های عینک آفتابی

همچنین توجه داشته باشید که این مدل عینک آفتابی را نمی‌توان طبی کرد. بنابراین اگر چشم‌های شما ضعیف است باید پیش از خرید عینک آفتابی سپری به فکر چاره باشید.

4- جدیدترین مدل عینک آفتابی: عدسی صورتی

مدل های جدید عینک آفتابی

شاید خیلی از مردم ترجیح دهند عینکی خریداری کنند که رنگ کلاسیک و ساده‌ دارد. به این خاطر که بتوانند آن را با لباس‌ها و تیپ‌های مختلف ست کنند.

اما 2020 سال شگفتی‌هاست و عینک‌های آفتابی رنگارنگ هم مد شده است.پس شاید خوب باشد برای یک بار هم که شده تنوعی به اکسسوری‌های خود بدهید و عینک آفتابی با عدسی قرمز یا صورتی برای خود خریداری کنید.

5- جدیدترین مدل عینک آفتابی: عدسی زرد

جدیدترین مدل های عینک آفتابی مردانه و زنانه شامل عینک‌های زرد هم هستند.

6- جدیدترین مدل عینک آفتابی: عدسی سبز

از دیگرهای رنگ‌های مد بهار و تابستان عینک آفتابی در سال 2020، سبز است.

7- جدیدترین مدل عینک آفتابی: عدسی تدریجی

لنز یا عدسی تدریجی به این صورت است که تیرگی و رنگ آن از بالا به پایین کم می‌شود. یعنی قسمت بالایی عدسی عینک، پررنگ‌ترین بخش آن و بخش پایینی آن کمرنگ‌ترین قسمت عینک است.

لنز تدریحی بسیار کاربردی و مفید است به این صورت که از ورود نور شدید به چشم جلوگیری می‌کند و همزمان از بخش پایینی خود اجازه می‌دهد تا نور بیشتری وارد چشم بشود.

منبع: glowsly

سوالات رایج در مورد عینک آفتابی

چگونه می‌توان عینک آفتابی اصل را از نمونه‌های فیک تشخیص داد؟

از روی بررسی جعبه، فریم، لوگو و عدسی‌های عینک آفتابی می‌توانید اصل و فیک بودن آن را تشخیص دهید. البته از روی وزن عینک هم می‌توانید این موضوع را متوجه شوید. یک عینک آفتابی تقلبی ری-بن از عینک ری-بن اصل سبک‌تر است. از طرف دیگر، عینک‌های استیل تقلبی همین برند، همیشه سنگین‌تر از مدل‌های اصل آن هستند.

چه مدل عینک آفتابی برای صورت گرد مناسب است؟

برای صورت‌های گرد، مدل‌هایی را انتخاب کنید که تضادی بین خطوط طبیعی صورت ایجاد کند و از انتخاب عینک‌هایی که صورت را گردتر می‌کند خودداری کنید.

عینک سایز بزرگ برای صورت مربعی مناسب است؟

برای صورت‌های مربعی، مدل‌هایی را انتخاب کنید که صورت را کشیده‌تر و صاف‌تر نشان دهند. مثلا عینک‌های گرد برای این فرم صورت مناسب است. امسال مدل‌های سایز بزرگ مد شده، شما هم در صورتی می‌توانید سراغ این اندازه‌ها بروید که اندازه فریم عینک خیلی بزرگ‌تر از صورتتان نباشد.

کدام عینک سال 2020 برای صورت بیضی مناسب است؟

چهره های بیضی بهترین فرم صورت هستند. به این خاطر که تمام بخش‌های صورت با هم تناسب دارند. گونه‌ها استخوانی و بزرگ و چانه کمی باریک‌تر از پیشانی است. تقریبا همه مدل‌های عینک آفتابی که امسال مد هستند برای این نوع صورت مناسب است.

Related Articles

کامنت بگذارید