خانه اخبار عینک‌های مد سال 1399 برای آقایان: چگونه در سال ۲۰۲۰ با انتخاب عینک درست خوش‌تیپ باشید

عینک‌های مد سال 1399 برای آقایان: چگونه در سال ۲۰۲۰ با انتخاب عینک درست خوش‌تیپ باشید

نویسنده تیم نویسندگان
مد عینک آفتابی مردانه 99

مد عینک آفتابی مردانه 99

مد عینک آفتابی مردانه 99 شبیه مدهای سال پیش است. یعنی مدل‌های ویفری، گرد و خلبانی جزو مد امسال هستند. در کنار این موارد، مدل‌های دیگری هم مد شده‌اند که در ادامه نگاهی داریم به آنها.

در حال حاضر آفتاب صبحگاه زمستان، افرادی که صبح زود منزل خود را ترک می‌کنند، هدف می‌گیرد. خوشبختانه با در منطقه جغرافیای فوق‌العاده‌ای زندگی می‌کنیم. به محض بالا آمدن خورشید شاهد اشعه پرنور و پربرکت خورشید هستیم. اما با چنین آفتاب درخشان و گرما‌بخشی، چشم‌ها به مراقبت بیشتری نیاز خواهد‌داشت. در ادامه مقاله با ما همراه باشید، ما در لوناتو به بررسی عینک‌های مد سال برای آقایان می‌پردازیم.

معرفی عینک‌های مد سال برای آقایان

مدل‌های ترند عینک آقایان و عینک آفتابی مناسب آقایان در سال ۲۰۲۰ بسیار گسترده است. اگر شما هم به اندازه ما در انتخاب عینک مناسب آقایان حساس باشید، حتما چند نمونه از فریم‌های محبوب و کلاسیک را به گنجینه خود افزوده‌اید. اما فریم‌های عینک مد روز سال ۲۰۲۰ نیز توجه شما را جلب خواهند کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

عینک‌های مد سال برای آقایان

عینک‌های ویفرر Wayfarers

بله درست متوجه شدید، این عینک‌ها از جمله مد عینک آفتابی مردانه 99 هستند. شاید از نظر این عینک‌ها دیگر به تاریخ پیوسته باشند، اما حقیقت این است که آقایان هرگز علاقه خود را به این مدل از دست نداده‌اند. این استایل نخستین بار در سال ۱۹۵۶ و در عینک‌های ری بن Ray-Ban به کار گرفته‌شد.

 از آن پس Ray-Ban و دیگر برندها همه ساله این طرح را در فریم‌های عینک خود به کار بردند. چهره‌های سرشناس و خوش آوازه همواره از این عینک‌ها استقبال کرده‌اند. از این رو در انتخاب فریم عینک، Ray-Ban را در نظر بگیرید. حتی اگر در حال حاضر نیز یک عینک ری بن در گنجینه شما نهفته است نیز خریداری عینک ری بن را به عنوان ترند عینک آقایان در سال ۲۰۲۰ در نظر داشته باشید.

 عینک‌های خلبانی Aviators

بله در ادامه فهرستی از مدل‌های جدیدتر را نیز به شما معرفی می‌کنیم. اما عینک‌های خلبانی همواره در میان محبوبت ری‌بن عینک‌های آفتابی آقایان قرار داشته‌اند.

 ما نیز صدرنشینان فهرست مد عینک آفتابی مردانه 99 را به نمونه‌ها کلاسیک و آشنا اختصاص دادیم. در واقع این فریم در قفسه عینک‌های اکثر آقایان یافت می‌شود. در حقیقت یک عینک خلبانی با فریم فلزی، استایل بی‌نظیری را برای شما به همراه خواهد داشت. با انتخاب این فریم، استایل همیشگی خود را به سبک ۲۰۲۰ به معرض نمایش بگذارید.

مد عینک آفتابی مردانه 99

عینک‌های کلاب مستر The Clubmaster

فریم عینک کلابمستر نخستین بار در سال ۱۹۵۰ مورداستفاده قرار گرفتند. این عینک‌ها با طراحی ابرو مانند خود، جایگاه خود در ترند عینک آقایان ۲۰۲۰ بازکرده‌اند. این عینک‌ها هماهنگی خوبی با چهره‌های متفاوت دارد. همین ویژگی بر محبوبیت این عینک‌ها افزوده است. با انتخاب این فریم‌ها، همواره به عنوان فردی که سلیقه خوبی در انتخاب عینک آفتابی مردانه دارد شناخته می‌شوید. کلاب مستر همچون سال های گذشته مد عینک آفتابی مردانه 99 نیز هست.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های عینک آفتابی سال ۲۰۲۰

فریم‌های گرد

فریم عینک‌های گرد همواره یکی از محبوب‌ترین فریم‌های عینک آقایان بوده‌اند. این طور که به نظر می‌رسد این عینک‌ها در میان ترند عین آقایان ۲۰۲۰ نیز به چشم می‌خوردند.

غالبا آقایانی که همواره از نوآوری‌ها استقبال می‌کنند و از چهره‌های خلاق برخوردار هستند، از این عینک‌های مد سال استفاده می‌کنند. چهره آقایان با استفاده از این فریم‌ها شباهت بسیاری به اندیشمندان، دانشمندان و افراد فرهیخته پیدا می‌کند.

این عینک آفتابی مد روز همان فریم محبوب استیو جابز بود که سالیان سال جایگاه خود را روی میز او حفظ کرده بود.

عینک‌های مد سال برای آقایان - عینک محبوب استیو جابز

 لنزهای آینه‌ای عینک آفتابی مردانه

در میان مد عینک آفتابی مردانه 99 شاهد بازگشت لنزهای آینه‌ای هستیم. این عینک‌ها در گذشته از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده‌اند، اما مدت هاست که دیگر اثری از لنزهای آینه‌ای در میان عینک‌های مد برای سال نبودیم.

 اما در مجموعه عینک آفتابی مردانه لوناتو شاهد بازگشت لنزهای آینه‌ای هستیم. این عینک‌ها از سوی نسل جوان مورد استقبال قرار گرفته‌اند. نکته قابل توجه در خصوص لنز آینه‌ای این است؛ امکان استفاده از لنزها در تمام مدل‌ها و طرح‌ها وجود دارد. کافیست مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. با استفاده از لنزهای آینه‌ای ترند عینک آقایان مخصوص به خود را به قفسه عینک‌های خود بیفزایید.

عینک‌هایی با فریم‌های رنگی

عینکی با فریم رنگی همان چیزیست که مجموعه عینک‌های مد سال شما را کامل می‌کند. با انتخاب رنگ موردعلاقه خود، عینک مد روز جذاب و شادی هر به مجموعه خود خواهید. با انتخاب این فریم‌ها بدون کمترین زحمتی، ظاهری برازنده و شاداب را در استایل خود خلق می‌کنید که هویت منحصر‌به‌فرد شما را به تصویر می‌کشد.

مد عینک آفتابی مردانه 99

عینک‌های ورزشی Activewear

این عینک‌ها از محبوب‌ترین نمونه‌های عینک در میان ورزشکاران و ورزش دوستان هستند. این عینک در واقع هویت ورزشی فرد را به نمایش می‌گذارد. این عینک‌ها بسیار شیک هستند و با ظاهر اسپرت و ورزشی خود توجه آقایان را به خود جلب کرده‌اند.

عینک مناسب آقایان در سال ۲۰۲۰، عینکی است که در عین حال از کارایی و زیبایی بالایی برخوردار است. کارایی در کنار زیبایی در انتخاب عینک‌های سال تاثیرگذار است. در واقع کمتر کسی به دنبال خریداری عینک‌هایی است که با استفاده از تکنولوژی‌های روز طراحی‌شده باشد.

عینک آفتابی مردانه با فریم‌های به شکل D (دی-فریم)

این نوع عینک آفتابی مد عینک آفتابی مردانه 99 و از محبوب‌ترین و ماناترین عینک‌های آفتابی تا به امروز بوده است. با وجود اینکه بسیاری از مدل‌های عینک آفتابی از رده خارج شده و از مد افتاده اند این مدل تازگی خود را همچنان حفظ کرده و طراحی‌های تازه‌ای نیز بر روی آن صورت گرفته است. این عینک یکی از بهترین های عینک آفتابی مردانه محسوب می‌شود، چرا که جزو جذاب‌ترین عینک‌ها از دید افراد مختلف بوده است

نتیجه

انتخاب مد عینک آفتابی مردانه 99 کار چندان دشواری نیست. چرا که مدل‌هایی که امسال در میان ترند‌های عینک آقایان مشاهده می‌شوند، مدل‌های جذاب و بسیار محبوبی هستند که سالیان سال مورداستفاده آقایان قرار می‌گرفته‌اند.

از این رو در بسیاری از موارد آقایان می‌توانند مدل‌های محبوب خود را در بخش عینک آفتابی مناسب آقایان فروشگاه لوناتو بیابند.

 ما در فروشگاه لوناتو با در نظر گرفتن ویژگی‌های ترند عینک آقایان، عینک مناسب آقایان را در مجموعه خود قرار دهیم. با مراجعه به سایت فروشگاه از مدل‌های موجود در فروشگاه دیدن کنید. ما سلایق و طراحی‌های متنوعی را در فروشگاه گرد هم آورده‌ایم. به این ترتیب شما به سادگی نمونه موردنیاز خود را در فروشگاه خواهید یافت.

سوالات رایج در مورد مد عینک آفتابی مردانه 99

مردهایی که صورت گرد دارند چه مدل عینک آفتابی باید انتخاب کنند؟

برای صورت‌های گرد، مدل‌هایی را انتخاب کنید که تضادی بین خطوط طبیعی صورت ایجاد کند و از انتخاب عینک‌هایی که صورت را گردتر می‌کند خودداری کنید.

چرا عینک آفتابی مردانه آینه‌ای بسیار محبوب است؟

یکی از مزیت‌هایی که مدل‌های آینه‌ای نسبت به دیگر عینک‌ها دارند این است که تصاویر اطراف را در خود منعکس می‌کنند. یکی از دلایلی که افراد معمولا عاشق این مدل عینک ها می‌شوند این است که در عکاسی، عکس های فوق العاده زیبا و خاصی را می‌توان با وجود آن‌ها گرفت. این عینک ها معمولا خیلی زود توجه افرادی را که در اطراف شما هستند به خود جلب می‌کند.

آیا عینک خلبانی در 2020 هم هنوز مد است؟

بله. عینک خلبانی توسط برندهای مختلفی همچون ریبن، پلیس و … روانه‌ی بازار شده است. و امروزه تنوع زیادی در این نوع عینک‌ها وجود دارد. برخی از آن‌ها دو پل دارند، برخی فریم ظریف و برخی دیگر دارای فریم‌های ضخیم و یا طرحدار هستند. این نوع عینک آفتابی مردانه، گزینه خوبی برای افرادی است که شکل صورت آنها زاویه دار و یا مربعی و مستطیلی می‌باشد.

عینک آفتابی مردانه مدل ویفری (wayfarer) مناسب چه مردانی است؟

این مدل عینک آفتابی مردانه خوشبختانه به خوبی قابل تطبیق با استایل‌های مختلف رسمی و غیررسمی آقایان است.

منبع: glowsly

Related Articles

کامنت بگذارید