خانه اخبار محبوب‌ترین فریم‌های عینک آفتابی برای زمستان امسال

محبوب‌ترین فریم‌های عینک آفتابی برای زمستان امسال

نویسنده تیم لوناتو

محبوب‌ترین فریم‌های عینک آفتابی برای زمستان امسال

محبوب‌ترین فریم‌های عینک آفتابی برای زمستان امسال

در مطلب قبلی به معرفی مدل‌های جدید عینک پرداختیم که به‌طور مثال، عینک‌های سایز بزرگ بیشتر از بقیه مدل‌ها در دسترس خواهند بود. اما در این مقاله، به معرفی فریم عینک‌ها خواهیم پرداخت. یعنی فریم‌هایی که در زمستان 2018 باید منتظر آن‌ها باشیم. برای آشنایی با این مدل‌ها توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

1- عینک دودی با پل فلزی

این تیپ از عینک‌ها، زیرکانه‌ترین ترفند برای از بین بردن مرز بین عینک طبی و عینک آفتابی محسوب می‌شوند. این مدل از فریم‌های فلزی برای تمامی افرادی که دنباله‌رو تیپ‌های کلاسیک و فشن‌های قدیمی هستند، یکی از ضروریات محسوب می‌شود زیرا به شیک‌ترین حالت ممکن، مد چندین دهه قبل را تداعی می‌کند.

عینک دودی گرد با پل فلزی برای صورت‌های مربعی و مخروطی شکل مناسب است. این در حالی‌است که عینک‌های مربعی برای صورت‌های گرد مناسب هستند.

2- عینک دودی مربعی

در زمستان امسال باید منتظر عینک‌های آفتابی مستطیلی و مربعی باشید. برای اینکه حسابی بر اساس مد باشید، توصیه می‌کنیم عینک چهارگوش با اندازه بزرگ خریداری کنید که همه گرایشات زمستان امسال را یک‌جا در یک قاب داشته باشید. اُورسایز بودن عینک، نمایی از مرموز بودن به چهره شما می‌بخشد و شکل مربعی آن باعث می‌شود تا فرم چهره‌تان بهتر دیده شود.

قاب‌های مربعی باعث تخت دیده شدن صورت‌های گرد و بیضی می‌شوند.

3- عینک‌های گرد کلاسیک

این عینک‌ها در سال‌های اخیر طرفداران زیادی داشته‌اند و بسیاری از اشخاص همچنان از آن‌ها استفاده می‌کنند. همین امر موجب شده تا در فصل آینده نیز همچنان شاهد حضور آن‌ها در میان فریم‌های محبوب باشیم.

عینک گرد مشکی، مدلی است که هرگز از مد نمی‌افتد و شما می‌توانید آن را با هر تیپ، لباس و مدل مویی ست کنید. اگر می‌خواهید فرم کلاسیک به چهره خود بدهید، فریم کائوچویی را انتخاب کنید. اما اگر همیشه تیپ غیررسمی دارید، توصیه می‌کنیم تا قاب‌های فلزی را برگزینید.

عینکی که در بالا می‌بینید، آبی استات است که نمونه بارزی از طراحی نوین عینک‌های گرد محسوب می‌شود. لنز عینک که از پررنگ به کمرنگ طراحی شده، نمای مرموز و فوق‌العاده جذاب به آن بخشیده است.

4- عینک بزرگ به سبک جکی اُ (Jackie O)

Jackie O به عنوان مادر عینک‌های سایز بزرگ همچنان الهام‌بخش طراحان عینک آفتابی در جهان بشمار می‌رود. این فرم از عینک از گذشته تا حال طرفداران زیادی داشته است و همچنان در زمستان امسال هم شاهد حضور پررنگ آن در فروشگاه‌های عرضه‌کننده عینک‌های دودی خواهیم بود. یکی از دلایلش هم این است که امسال، سالِ عینک‌های سایز بزرگ است.

مزیت عینک به سبک به سبک جکی این است که هرگز از مد نمی‌افتد و شما می‌توانید همیشه آن را به عنوان گزینه‌ای شیک در کشوی عینک‌هایتان داشته باشید.

عینک‌های گربه‌ای برای ناشناس بودن خوب هستند، در حالی که عینک‌های گرد کلاسیک بسیار باکلاس و رسمی بشمار می‌روند.

5- عینک گرد قاب فلزی

این عینک‌ها در سال 2017 به صورت زنانه و مردانه رواج بسیار زیادی داشتند. در طراحی آن‌ها از عینک جان لنون الهام گرفته شده است. امروز این فریم‌ها توسط افرادی استفاده می‌شود که می‌خواهند جذاب و جالب به‌نظر برسند و نشان دهند که چندان پیرو گرایشات رایج و مرسوم نیستند.

Related Articles

کامنت بگذارید