خانه اخبار هر آنچه در مورد لنز رنگی ایراپتیکس باید بدانید

هر آنچه در مورد لنز رنگی ایراپتیکس باید بدانید

نویسنده فروغ بیداری
لنز رنگی ایراپتیکس

لنز رنگی ایراپتیکس (Air Optix Colors)

لنز رنگی ایراپتیکس ساخت کمپانی «آلکان و سیبا ویژن»، برای زیبایی، راحتی و عمکلرد خوب ساخته شده است.

این لنزهای رنگی اکسیژن‌رسانی بسیار بالایی دارند و دید آنها هم کاملا واضح و شفاف است. از همه بهتر اینکه 12 طیف رنگی مختلف دارد و همگی آنها طوری هستند که چشم‌های فرد کاملا طبیعی و زیبا دیده می‌شوند. 

مزایای لنز رنگی ایراپتیکس

در ساخت لنز رنگی ایراپتیکس، از تکنولوژی رنگی 3 در 1 استفاده شده است که 3 حلقه رنگ در اطراف عنبیه دارد. این حلقه‌های رنگی به منظور عمق بخشیدن به لنز تعبیه شده تا موقع استفاده، چشم‌ها کاملا طبیعی به نظر برسند.

لنز رنگی ایر اپتیکس را می‌توان علاوه بر زیبایی و تغییر رنگ چشم‌ها ، به عنوان لنز رنگی طبی هم استفاده کرد. یعنی با خرید نمونه‌های طبی این لنز رنگی، علاوه بر خوش‌تیپ شدن، مشکلات بینایی خود را هم می‌توانید اصلاح کنید.

اما اگر هدف شما از خرید لنز رنگی، فقط تغییر رنگ چشم و زیبایی است، حتما موقع خرید حواستان باشد که نمره لنز ‘0.00 – zero’ یعنی صفر باشد.

لنز رنگی ایراپتیکس، از جنس سیلیکون هایدروژل است. به این معنی که لنز بسیار نازک و ظریف ساخته شده و به سختی می‌توان آن را روی چشم‌های فرد تشخیص داد. همچنین تا 5 برابر بیشتر از لنزهای معمولی می‌تواند اکسیژن را به قرنیه چشم برساند.

Air Optix

لنزهای رنگی ایر اپتیکس در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شوند؟

این لنزها در رنگ‌های آبی، آبی دریایی (خیلی روشن)، توسی، خاکستری (توسی تیره)، سبز، سبز زمردی، عسلی، فندقی، ارغوانی، یاقوتی و فیروزه‌ای عرضه می‌شوند.

همه این رنگ‌ها با رنگ اصلی چشم شما ترکیب می‌شوند و در نتیجه رنگی بسیار طبیعی و گیرا به چشم‌هایتان می‌بخشند.

البته باید توجه داشته باشید که تمامی لنزهای رنگی بر اساس رنگ طبیعی چشم، رنگ پوست و رنگ موهای فردی که از آنها استفاده می‌کند، متغیر است. یعنی همه این عوامل روی رنگ نهایی لنز در چشم‌ها تاثیر می‌گذارد. البته این تاثیر خیلی اندک است اما لازم است پیش از خرید به این موضوع توجه داشته باشید.

لنز رنگی ایراپتیکس (Air Optix Colors) را می‌توانید از لوناتو خریداری کنید.

لنز رنگی ایراپتیکس

چه مدت می‌توان از لنز رنگی ایراپتیکس استفاده کرد؟

توصیه می‌کنیم مدل ماهانه لنز رنگی یا لنز طبی رنگی را بخرید. در این صورت می‌توانید هر روز و حداکثر به مدت یک ماه لنز رنگی را استفاده کنید. البته این امر مستلزم این است که هر روز طبق اصول استفاده از لنز تماسی، آن را با محلول مخصوص بشویید و شب تا صبح در همان محلول نگهداری کنید.

برای این منظور می‌توانید مدل‌های متنوع محلول‌ لنز تمیزکننده و چند منظوره که در لوناتو موجود است را خریداری و استفاده کنید.

شست‌وشوی صحیح لنز رنگی بسیار مهم است و باید هر روز پیش از گذاشتن لنز در چشم، آنها را تمیز کنید.

Air Optix

مزایا و ویژگی‌های لنز رنگی ایراپتیکس

  • این لنزهای رنگی را می‌توانید ا یک ماه فقط در طول روز استفاده کنید.
  • این لنزهای رنگی از جنس سیلیکون هایدروژل هستند. یعنی 5 برابر اکسیژن‌رسانی بیشتری نسبت به بقیه لنزها دارد.
  • در 12 رنگ متنوع موجود است.
  • حاوی یک لایه محافظ در برابر گرد و غبار و چربی‌هاست.
  • بدنه‌ی لنز حاوی 33 درصد آب است.

چه لنزهایی را می‌توان جایگزین Air Optix Colors کرد؟

از جایگزین‌های این لنز می‌توان به لنزهای رنگی «فرشلوک» اشاره کرد که ماهانه هستند. اما اگر به دنبال لنز رنگی یک بار مصرف هستید، مدل‌های روزانه فرشلوک (FreshLook One Day) مناسب نیازتان است.

دیگر لنزهای مشابه که می‌توانید استفاده کنید

لنز چشم یک روزه comfi Pure 1 Day که یک بار مصرف است یکی از بهترین جایگزین‌ها برای لنز ایر اکپتیکس است.

سوالات رایج در مورد لنز رنگی ایراپتیکس

لنز ایر اپتیکس در چه رنگ‌های عرضه می‌شود؟

Air Optix Colors در 12 رنگ متنوع موجود است که شامل: آبی، آبی دریایی (خیلی روشن)، توسی، خاکستری (توسی تیره)، سبز، سبز زمردی، عسلی، فندقی، ارغوانی، یاقوتی و فیروزه‌ای هستند.
همه این رنگ‌ها کاملا طبیعی هستند. به این خاطر که اطراف لنز سه حلقه رنگ طبیعی گنجانده شده تا وقتی روی مردمک قرار می‌گیرد، با آن ترکیب شود و لبه‌های لنز دیده نشوند.

چه مدت می‌توان لنز ایراپتیکس رنگی را پوشید؟

این لنز رنگی برای استفاده 30 روزه و 14 ساعت در طول روز طراحی شده است. البته شما موظف هستید هر شب پس از در آوردن لنز از چشم، آن را با محلول مخصوص بشویید و درون قاب که حاوی محلول نگهدارنده است قرار دهید؛ تا صبح دوباره از آن استفاده کنید.

لنز رنگی ایراپتیکس روی چشم‌های تیره چگونه دیده می‌شود؟

اگر برایتان سوال است که آیا لنز ایر اپتیکس برای چشم‌های تیره مثل قهوه‌ای و مشکی هم مناسب است و باعث تغییر رنگ آنها می‌شود یا خیر، باید بگوییم بله. این لنز به طور کاملا طبیعی حتی رنگ چشم‌های تیره را هم تغییر می‌دهد.

به جای ایراپتیکس از چه لنز رنگی دیگری می توان استفاده کرد؟

لنز چشم یک روزه comfi Pure 1 Day که یک بار مصرف است یکی از بهترین جایگزین‌ها برای لنز رنگی ایراکپتیکس است.

منبع: فیل‌گود

Related Articles

کامنت بگذارید