خانه اخبار لنز یخی طوسی برای چه رنگ مو، رنگ چشم و رنگ پوست مناسب است؟

لنز یخی طوسی برای چه رنگ مو، رنگ چشم و رنگ پوست مناسب است؟

نویسنده فروغ بیداری
لنز یخی طوسی

لنز یخی طوسی

لنز یخی طوسی در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد؛ یک توسی بسیار روشن یا لنز یخی که به طوسی می‌زند را می‌توان یکی از زیباترین رنگ‌های لنز چشم دانست.

لنزهای رنگی با تناژ طوسی خاکستری علاوه بر اینکه باعث تغییر رنگ چشم، مخصوصا تغییر رنگ چشم‌های تیره می‌شوند، حالت و زیبایی خاصی هم به چشم می‌بخشند. تقریبا کمتر کسی در بین کاربران لنز وجود دارد که از لنز توسی خاکستری استفاده نکرده باشد. لنزهای طوسی چون با رنگ چشم ما ایرانی‌ها تفاوت خیلی زیادی ندارد، در چشم بسیار شیک و خاص به نظر می‌رسد و جذابیت چهره را دو چندان می‌کند.

طوسی به طور کلی رنگ شیکی است و گفته‌ می‌شود افرادی که از این رنگ زیاد استفاده می‌کنند، آرام، جدی و دارای اعتماد به نفس بالا هستند.

شاید تصور کنید لنز توسی روشن را فقط در مهمانی‌ها یا مناسب‌های خاص باید پوشید. اما این طور نیست و از این لنزها به طور روزانه هم می‌توان استفاده کرد. این رنگ لنز قابلیت ست شدن با هر رنگ لباس و میکاپی را دارد.

خرید لنز رنگی یخی

با لنز «یخی طوسی» شما می‌توانید با کوچک‌ترین تلاش بیشترین تغییر را در چهره خود به وجود بیاورید.

به طور کلی، طوسی رنگی تکمیل‌کننده محسوب می‌شود و چون رنگی خنثی است، با هر رنگ لباسی قابلیت ست شدن دارد. از این رو با هر تیپ، رنگ مو و رنگ پوستی سازگاری دارد.

لنز یخی-طوسی مناسب کدام رنگ چشم است؟

ما ایرانی‌ها اغلب دارای چشم قهوه‌ای هستیم. خبر خوب این است که لنز توسی برای چشم قهوه‌ای بسیار مناسب است؛ البته، لنزهای طوسی نیمه مات که سه رنگ هستند.

لنز رنگ طوسی با تنالیته‌های مختلف دو رنگ، سه رنگ یا حتی 4 رنگ در بازار موجود است.

خرید لنز رنگی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

لنز رنگی یخی-طوسی مناسب چه رنگ پوستی است؟

لنزهای یخی‌توسی از جنس پلاستیک نرم ساخته می‌شوند. این رنگ لنز بیشتر برای افرادی که دارای پوست‌های روشن و سفید هستند مناسب است. یعنی اگر پوست صورت شما کاملا سفید، رنگ‌پریده و بسیار شفاف است بهتر است از رنگ توسی خیلی روشن استفاده کنید تا شیک و باکلاس دیده شوید.

افرادی که پوست سبزه، برنزه یا حتی گندمی دارند هم می‌توانند از لنز رنگی یخی‌طوسی استفاده کنند. مزیت رنگ طوسی این است که با هر رنگ پوستی هماهنگ است و در ترکیب با رنگ طبیعی چشم، زیبایی دوچندانی به چهره می‌افزاید.

البته اگر لنز یخی شما رنگ آبی داشته باشد یا فیروزه‌ای و یخی باشد، برای پوست‌های تیره به هیچ وجه مناسب نخواهد بود؛ مگر اینکه بخواهید تضاد زیادی در چهره خود ایجاد و بدین وسیله جلب توجه کنید.

بیشتر بخوانید: با چه مدل لنز می‌توان چشم‌های خود را درشت‌تر نشان داد؟

لنز یخی طوسی

لنز یخی‌طوسی مناسب چه رنگ مویی است؟

رنگ موها هم در انتخاب رنگ لنز بسیار مهم هستند. با هماهنگی رنگ مو، پوست و لنز می‌توانید به زیبایی چهره‌ی خود بیفزایید.

در مورد تناسب رنگ مو با لنز های یخی توسی باید بگوییم که اگر موهای قهوه‌ای متوسط دارید (نه تیره نه روشن) می‌توانید از لنز این رنگی استفاده کنید.

اما اگر موهای شما روشن و بلوند است نباید سراغ لنزهای روشن بروید. اتفاقا برعکس، وقتی موها روشن هستند لنز رنگی باید تیره انتخاب شود. مثلا رنگ‌های قهوه‌ای تیره یا حتی مشکی برای موهای بلوند گزینه‌های بسیار جذابی به شمار می‌روند.

البته باید بدانید که اگر موهایی به رنگ پلاتینه، نقره‌ای یا توسی روشن دارید، لنز به رنگ یخی‌توسی یکی از گزینه‌های خوب برای تغییر رنگ چشم‌های شماست.

اگر موهای مشکی دارید بهترین رنگ لنز برای شما لنزهایی از خانواده قهوه‌ای است. این رنگ‌ها ظاهری طبیعی به چهره شما می‌بخشند. اما اگر موهای مشکی دارید و می‌خواهید یک تغییر اساسی در چهره‌تان ایجاد کنید، بدون شک لنزهای یخی طوسی و یاسی گزینه‌های خوبی خواهند بود.

لنز یخی طوسی

بهترین لنز رنگی یخی توسی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

وقتی می‌خواهید با کمک لنزهای رنگی یخی توسی، تغییراتی در چهره و ظاهر خود ایجاد کنید، باید حتما به سلامتی قرنیه چشم هم توجه داشته باشید. چطور می‌توان این کار را کرد؟ با خرید یک لنز مناسب.

از ویژگی‌های یک لنز خوب و مناسب این است که اجازه دهد اکسیژن به طور کامل به قرنیه چشم برسد‌. در عین حال، از ورود اشعه‌های مضر UV هم به چشم پیشگیری کند.

وقتی به خرید لنز رنگی یخی طوسی فکر می‌کنید، حتما فاکتورهایی همچون میزان رطوبت‌رسانی لنز را هم مدنظر قرار دهید. تا هنگام استفاده از آنها، چشم‌ها دچار خشکی نشوند.

لنز رنگی سالانه سولکو رنگ Pearl ، لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک رنگ Gray ، لنز طبی رنگی فصلی سولکو رنگ Pearl ، لنز رنگی روزانه فرشلوک رنگ Gary و لنز رنگی فصلی فرشلوک رنگ Grey را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی لوناتو خریداری کنید.

لنز یخی طوسی

راهنمای انتخاب لنز یخی طوسی طبیعی

برندهای مختلف، لنزهای رنگی متنوعی از نظر رنگ، طرح و سایز عرضه می‌کنند. بنابراین شما باید برندی را انتخاب کنید که لنزهایش به طور کامل روی چشم‌های شما بنشیند. لنزهایی که با هر بار پلک زدن جا به جا نشوند. به این دلیل که، حرکت کردن لنز روی چشم، آن را از حالت طبیعی خارج می‌کند. بدون شک، این امر تاثیر منفی روی استایل شما خواهد گذاشت.

همچنین سایز قسمت رنگی لنز نیز بسیار مهم است. اگر سایز لنز متناسب قرنیه شما نباشد، یعنی تنگ یا بزرگ‌تر باشد، از حالت عادی خارج می‌شود و طبیعی به نظر نخواهد رسید.

لنزها بین 13.5 تا 16 میلی‌متر قطر دارند. البته قطرهای بالای 15 میلی‌تر اغلب لنزهای دور مشکی هستند که برای درشت نشان دادن چشم استفاده می‌شوند.

لنزهای مات، بر خلاف لنزهای نیمه‌رنگی که تغییر کمی در رنگ اصلی چشم شما به وجود می آورند، به طور کامل رنگ چشم را عوض می‌کنند. این لنزها ناحیه شفافی در وسط خود دارند. اگر این روزنه که در مرکز لنز قرار دارد کاملا بر مردمک چشم شما منطبق نباشد لنز روی چشم شما طبیعی دیده نخواهد شد.

خرید لنز طبی رنگی از فروشگاه آنلاین لوناتو

بهترین مارک‌ها برای لنز یخی طوسی چیست؟

  • لنزهای رنگی برند سولوتیکا (Solótica): تنوع رنگی لنزهای این برند بسیار بالاست. کوارتز،کریستال، اکره و توپازیو از معروف‌ترین رنگ‌های لنزهای سولوتیکا هستند.
  • لنزهای رنگی برند سولکو (Soleko): پوشش رنگ و طبیعی بودن آن، این برند را از سایرین متمایز کرده است.
  • لنزهای رنگی برند اکیو ویو (ACUVUE ): برای چشم­های خشک بسیار مناسب هستند.
  • لنزهای رنگی برند ایلوژن (Illusion): لنزهای رنگی ایلوژن در میان لنزهای رنگی بالاترین میزان اکسیژن رسانی را دارد. لنزهای رنگی این برند، خطوط شعاعی ندارد و نقطه نقطه هستند.
  • لنزهای رنگی برند نئو ویژن (Neo Vision) / نیو کاسمو (Neo Cosmo): حاوی ۴۵ درصد آب در بدنه‌ی خود هستند که باعث شده تا جزو مرغوب‌ترین لنزهای سالانه دسته‌بندی شوند.
  • لنزهای رنگی برند لومینوس (Luminous): لنزهای این برند به دلیل بافت پیکسلی و بدون رگه بودن برای چشمان تیره مناسب هستند و طبیعی جلوه می­‌کنند.
  • لنزهای رنگی برند دهب (Dahab): از ویژگی­‌های مارک دهب، درشت جلو دادن چشم است.
  • لنزهای رنگی برند دسیو (Desio): لنزهای رنگی این برند برای چشم‌های قهوه‌ای ایده‌آل است.

سوالات رایج در مورد لنز یخی طوسی

آیا با پوست برنزه می‌توان لنز یخی طوسی گذاشت؟

لنزهای توسی، توسی یخی، عسلی، فندقی، سرمه‌ای و سبز تیره برای پوست‌های سبزه و برنزه بهترین گزینه‌ها هستند.

لنز یخی توسی با چه رنگ مویی ست می‌شود؟

با رنگ موهای پلاتینه، بلوندنقره‌ای، پرکلاغی و موهای قهوه‌ای.

محبوب‌ترین برند لنز توسی یخی در ایران چیست؟

لنز رنگی سولوتیکا محصول برزیل را می‌توان معروف‌ترین لنز چشم در جهان و محبوبترین در ایران دانست. سولوتیکا همه ویژگی های بهترین مارک لنز طبی رنگی را دارد.

قیمت لنزهای طوسی یخی در ایران چقدر است؟

از 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان، بسته به جنس لنز و برند آن.

منبع: perfectlensworld

Related Articles

کامنت بگذارید