خانه اخبار لنز سبز برای چه تیپ آدم‌هایی مناسب است؟

لنز سبز برای چه تیپ آدم‌هایی مناسب است؟

نویسنده فروغ بیداری
لنز سبز

لنز سبز مناسب چه رنگ مو و چه رنگ پوستی است؟

لنز سبز رنگ بسیار خاصی است که حتما باید به صورت شما بیاید. بهترین رنگ مو برای لنز سبز، شرابی و قرمز است. البته افرادی که موهای بلوند دارند هم می‌توانند از لنز سبز استفاده کنند. اما بهتر است لنز سبزرنگ روشن بگذارند تا طبیعی دیده شود.

لنز رنگی سبز در طیف‌های گسترده‌ای در بازار موجود است. از سبز پررنگ و جیغ گرفته تا سبز عسلی.

خانم‌هایی که پوست تیره و چشم های‌ روشن دارند می‌توانند از لنزهای تماسی رنگی با رنگ‌های جذاب سبز یا آبی استفاده کنند. این رنگ‌ها باعث جذابیت چهره آنها می‌شود. برای افرادی که با تن پوستی سبزه دارند و چشم‌هایشان تیره است، لنزهای تماسی با رنگ مات انتخاب مناسب‌تری است.

کدام رنگ مو به لنز سبز می‌آید؟

بدون شک یکی از بهترین و متناسب‌ترین رنگ‌های مو برای لنز سبز ، موهای قرمز است. تضاد میان قرمزی موها و سبزی چشم‌ها سبب می‌شود تا شما جذاب‌ و فریبنده به نظر برسید.

هر تناژی از رنگ سبز را می‌توان با انواع موهای قرمز و شرابی ست کرد. اما لنز سبز تیره با موهای قرمز «روشن» بیشترین و جذاب‌ترین ترکیب را می‌سازند. برای موهای قرمز تیره و شرابی، بهتر است از لنزهای سبز روشن استفاده کنید.

برای خرید انواع لنزهای رنگی سبز همچون لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک رنگ Green، لنز رنگی فصلی سولکو Light Green و لنز رنگی سالانه پلی ویو رنگ Green می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لوناتو مراجعه کنید.

لنز تماسی سبز برای موهای مشکی و موهای بلوند نیز گزینه‌های بسیار خوبی است. برای موی مشکی بهتر است سبز روشن استفاده کنید. برای موی بلوند هم سبز روشن بهتر است. یعنی در واقع برای موی بلوند اصلا سراغ لنزهای سبز تیره نروید.

موی مشکی رنگ، به ویژه با سایه‌های سرد مانند مشکی-آبی یا خاکستری و قهوه‌­ای سیر، تضاد زیبایی را با لنزهای عسلی-خاکستری و یا عسلی- سبز ایجاد می‌­کنند.

لنز رنگی سبز

راهنمای انتخاب لنز «سبز» بر اساس رنگ پوست

افرادی که تن پوست آن ها سرد است می‌توانند تمامی رنگ لنزهای سرد مثل: لنز آبی، لنز آبی یخی، لنز «سبز»، لنز آبی اقیانوسی، لنز آبی آسمانی، لنز بنفش، لنز طوسی آبی، لنز طوسی سبز را انتخاب کنند.

افرادی که تن پوست آن ها گرم است و موهایشان بلوند زرد، قهوه‌ای طلایی یا از خانواده قهوه‌ای است هم می‌توانند از لنزهایی به رنگ‌های قهوه‌ای روشن، عسلی، فندقی و سبز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: انتخاب رنگ لنز بر اساس رنگ موها؛ چگونه بهترین لنز رنگی را بخریم؟

راهنمای انتخاب لنز سبزرنگ بر اساس رنگ مو

  • موهای بلوند: لنز «سبز» روشن یکی از انواع لنز رنگی است که با موهای بلوند ترکیب جذابی می‌سازد. توجه داشته باشید که رنگ سبز تیره انتخاب نکنید و سراغ رنگ‌های روشن و شفاف سبز بروید. همچنین یادتان باشد که لنزهای سبز روشن برای افرادی که پوست روشن یا رنگ‌پریده دارند بهترین انتخاب است.
  • موهای قرمز: بدون شک یکی از بهترین و متناسب‌ترین رنگ‌های لنز برای موهای قرمز، لنز سبز است. تضاد میان قرمزی موها و سبزی چشم‌ها سبب می‌شود تا شما جذاب‌ و فریبنده به نظر برسید.هر تناژی از رنگ سبز را می‌توان با انواع موهای قرمز و شرابی ست کرد. اما لنز به رنگ سبز تیره با موهای قرمز «روشن» بیشترین و جذاب‌ترین ترکیب را می‌سازند. برای موهای قرمز تیره و شرابی، بهتر است از لنز رنگی سبز روشن استفاده کنید. برای خرید لنز رنگی فصلی سولکو Light Green و لنز رنگی سالانه پلی ویو رنگ Green می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لوناتو مراجعه کنید.
  • موهای مشکی: بهترین رنگ لنز برای موی مشکی، لنز یاسی / لنز بنفش است. اما لنز سبز و لنز آبی هم برای موهای مشکی انتخاب کاملا درستی است.

راهنمای انتخاب لنز «سبز» بر اساس رنگ چشم

  • چشم عسلی: لنز به رنگ‌های توسی و سبز ملایم مناسب است.
  • چشم قهوه‌ای: سبز زمردی خوب است.
  • چشم مشکی: اگر دوست دارید تغییر مشخصی در چهره خود ایجاد کنید می‌توانید از لنزهای آبی، بنفش و یا سبز استفاده کنید.
  • چشم آبی: رنگ‌های خاکستری و سبز انتخاب‌های خوبی برای افرادی است که ذاتا چشم هایی آبی دارند.
  • چشم سبز: لنزهای خانواده سبز فقط باعث تقویت رنگ چشم شما می‌شود.

تاثیر میزان روشنایی محیط در انتخاب رنگ لنز چشم

به خاطر داشته باشید که لنزهای رنگی با توجه به نورِ متفاوت فضا، رنگی متفاوت جلوه خواهند داد. شما باید هنگام خرید لنز به نورپردازی محیط و فضا نیز توجه داشته باشید.

برخی از لنزها به ویژه لنزهای سبز روشن در نورِ کم اصلا به چشم نمی‌آیند، بنابراین بهتر است که دو الی چند درجه لنز رنگ روشن­‌تری از آنچه که در طول روز می‌پسندید را انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب لنز رنگی طبیعی از خانواده‌ی رنگ سبز

برندهای مختلف، لنزهای رنگی متنوعی از نظر رنگ، طرح و سایز عرضه می‌کنند. بنابراین شما باید برندی را انتخاب کنید که لنزهایش به طور کامل روی چشم‌های شما بنشیند. لنزهایی که با هر بار پلک زدن جا به جا نشوند. به این دلیل که، حرکت کردن لنز روی چشم، آن را از حالت طبیعی خارج می‌کند. بدون شک، این امر تاثیر منفی روی استایل شما خواهد گذاشت.

همچنین سایز قسمت رنگی لنز نیز بسیار مهم است. اگر سایز لنز متناسب قرنیه شما نباشد، یعنی تنگ یا بزرگ‌تر باشد، از حالت عادی خارج می‌شود و طبیعی به نظر نخواهد رسید.

لنزهای مات، بر خلاف لنزهای نیمه‌رنگی که تغییر کمی در رنگ اصلی چشم شما به وجود می آورند، به طور کامل رنگ چشم را عوض می‌کنند. این لنزها ناحیه شفافی در وسط خود دارند. اگر این روزنه که در مرکز لنز قرار دارد کاملا بر مردمک چشم شما منطبق نباشد لنز روی چشم شما طبیعی دیده نخواهد شد.

لنز رنگی سبز را چند ساعت می‌توان در چشم نگه‌داشت؟

باید توجه داشته باشید که لنز رنگی با لنز معمولی فرق می‌کند و زمان مصرف آن باید کوتاه باشد. لنز طبی را می‌توان صبح تا شب استفاده کرد و این مدت قابل تحمل است، اما از لنز رنگی می‌توان در مهمانی یا عروسی حداکثر به مدت چهار ساعت استفاده کرد.

اگر از لنز رنگی بیشتر از این استفاده شود، چشم آسیب می‌‌بیند. چرا؟ چون لنز تماسی به گونه‌ای است که هنگام استفاده از خلل و فرج آن اکسیژن عبور می‌کند. به این خاطر که اگر خون به قرنیه نرسد، ناراحتی در چشم ایجاد می‌شود. اما لنز‌های رنگی این‌طور نیستند، یعنی از لنز رنگی اکسیژن عبور نمی‌کند. پس توصیه می‌شود افراد از لنز رنگی کمتر استفاده کنند یا وقتی استفاده می‌کنند، مدت آن کوتاه باشد.

آیا با لنز رنگی سبز می‌توان به سونا یا اسپا رفت؟

در مورد اسپا و سونا، توصیه ما این است که ترجیحا بدون هر نوع لنزی در چنین محیط‌هایی حضور داشته باشید. به این خاطر که گرما و رطوبت بسیار زیاد در سونا و اسپا باعث جمع شدن رطوبت در پشت لنز رنگی سبز شده و ممکن است باعث عفونت چشم شود.

آیا از لنزهای سبزرنگ می‌توان در هوای خیلی گرم استفاده کرد؟

هوای بسیار گرم روی لنز رنگی تاثیر خاصی ندارد. برخلاف تصور برخی از مردم، لنزها در گرمای زیاد آب نمی‌شوند.

تنها مشکلی که در هوای گرم ممکن است برای لنز تماسی به وجود بیاید این است که خیلی زود خشک می‌شود. در چنین مواردی می‌توانید با استفاده از قطره‌ های چشم یا اشک‌های مصنوعی این خشکی موقتی را برطرف کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ترکیب سایه‌های چشم با لنز طوسی

آیا لنزهای رنگی هم تاریخ انقضا دارند؟

هر کارخانه، هر لنزی که تولید می‌کند را به همراه مایع نگهدارنده آن باید مورد آزمایش قرار دهد و مشخص کند که لنز طبی و لنز رنگی و محلول آن تا چند سال در حالت بسته‌بندی‌شده سالم باقی می‌مانند. به‌طور مثال، یک محصول ۵ سال پس از تاریخ تولید قابلیت استفاده دارد. بنابراین، خریدار پس از این مدت زمان نباید از لنز استفاده کند زیرا کارشناسان استفاده از آن را فقط برای ۵ سال تایید کرده‌اند و ممکن است پس از این دوره‌ی زمانی، استفاده از لنز برای چشم خطرناک باشد.

بیشتر بخوانید: لنز آبی مناسب چه کسانی است؟ هر آنچه در مورد انتخاب صحیح لنز رنگی باید بدانید

خرید لنز رنگی از فروشگاه اینترنتی عینک و لنز لوناتو

شما می‌توانید انواع متنوع لنزهای رنگی از برندهای مختلف را از فروشگاه لوناتو خریداری کنید؛ از جمله می‌توان به لنز رنگی ایراوپتیکس، لنز رنگی فصلی فرشلوک، لنز رنگی سالانه سولکو، لنز رنگی فصلی فستیوال، لنز رنگی فصلی فرشکن، لنز رنگی فصلی رینبو، لنز رنگی سالانه پلی ویو و لنز رنگی فصلی گلو بلا اشاره کرد.

سوالات رایج در مورد لنزهای رنگ سبز

لنز سبز برای چه رنگ پوست مناسب تر است؟

کسانی که پوست سفید دارند بهتر است لنز به رنگ سبز روشن استفاده کنند. کسانی که پوستشان گندمی و سبزه است نیز بهتر است از سبزهای تیره استفاده کنند.

با موهایی مشکی می‌توان لنز رنگی سبز گذاشت؟

بله می توانید از سبز روشن استفاده کنید.

برای کسانی که پوست سبزه دارند چه رنگ لنزی مناسب است؟

لنزهای سبز، عسلی و فندقی.

آیا لنز تماسی سبز در چشم طبیعی دیده می شود؟

اگر موهای قرمز و پوست تیره داشته باشید، لنز سبز برای شما مناسب و طبیعی خواهد بود.

منبع: feelgoodcontacts

Related Articles

کامنت بگذارید