خانه اخباراخبار لوناتو لنز آبی مناسب چه کسانی است؟ هر آنچه در مورد انتخاب صحیح لنز رنگی باید بدانید

لنز آبی مناسب چه کسانی است؟ هر آنچه در مورد انتخاب صحیح لنز رنگی باید بدانید

نویسنده تیم لوناتو
لنز آبی

لنز آبی مناسب چه کسانی است؟

لنز آبی رنگ به خاطر این‌که نمادی از آرامش آسمان و دریاست بسیار محبوبیت دارد.

علاوه بر آن ‎‌شما می‌توانید با یک جفت لنز رنگی آبی چشم‌های خود را درشت‌تر کرده و اعتماد به‌نفس خود را افزایش دهید. گزارشات حاکی ازاین است که مغز انسان دارای ماهیتی است که با خوشحالی تغییرات را می‌پذیرد و در صورتی که تغییرات با چهره و استایل شما همخوانی داشته باشند، مغز شما به جسم و روحتان فرمان خواهد داد تا اعتماد به‌نفس خود را حفظ کند.

از نظر برخی از افراد، چشم‌های درشت آبی رنگ بهترین و جذاب‌ترین رنگ چشم‌ موجود در نژاد بشر است.

اعتقاد بر این است که افراد چشم آبی انسان‌های با استعدادی هستند و تشخیص نوع علاقه ‌آن‌ها کار ساده‌ای است. زمانیکه بحث علاقه به میان ‌می‌آید، امکان خواندن ذهن انسان‌های چشم آبی راحت‌تر است.

اگر دل‌تان می‌خواهد ظاهری دراماتیک پیدا کنید که هر کسی در نگاه اول متوجه تغییر شما شود از رنگ سردی مثل آبی روشن استفاده کنید.

اما اگر رنگ چشم خودتان تیره است بهترین انتخاب برای شما رنگ‌های مات است. اگر دوست دارید که در میان جمع کاملا متمایز به‌نظر بیایید، مطابق سلیقه‌تان از رنگ‌های روشن‌تر مثل آبی، سبز یا بنفش استفاده کنید.

اگر پوست تیره‌ای دارید، لنز‌های روشن می‌توانند ظاهری کاملا متفاوت را به شما ببخشد.

اگر در مورد انتقال احساسات خود به دیگران با مشکل مواجه هستید، بهتر است تا از یک جفت لنز آبی رنگ استفاده کنید تا نگاهی گیرا و جذاب به‌دست آورید. با استفاده‌ی لنزهای آبی رنگ، چشمان شما همانند اجسام بلوری برق خواهند زد و علاوه بر چشمانی درشت‌تر، چهره‌ای مد روز نیز خواهید داشت.

لنز طبی رنگی یا رنگیِ ساده رنگ آبی به شما کمک می‌کنند تا به‌راحتی چهره متفاوتی بدست بیاورید.

هنگامی که شما برای اولین بار تصمیم به استفاده از لنزهای رنگی می‌گیرید، حتما باید درمورد انتخاب رنگ آن دقت کنید. هنگامی که رنگ خاصی از لنزها را انتخاب می‌کنید، لازم است مطمئن شوید که آنها نه‌تنها با مو و تن پوست شما، بلکه با چهره کلی شما سازگاری دارند. این به این معنی است که شما باید لباس‌هایی را انتخاب کنید که با رنگ لنز شما متناسب باشد. 

برای كسی كه رنگ پوست تقریبا تیره و موهای قهوه‌ای تیره و چشمانی مشكی یا قهوه‌ای دارد یك لنز رنگی آبی روشن می‌تواند بسیار زیبا باشد. كسانی هم كه پوست روشن با موهایی بلوند و چشم‌هایی روشن دارند می‌توانند با یك لنز عسلی یا سبز تیره بسیار زیبا شوند. البته این رنگ‌ها به كسانی پیشنهاد می‌شود كه به‌دنبال تغییر چهره‌ فراوانی هستند .

در این محتوا، ما درباره ی استایل‌هایی صحبت خواهیم کرد که با لنز آبی هم‌خوانی خوبی را ایجاد می‌کنند.

ارتباط لنز آبی با نوع لباس

البته سبک لباس شما به ترجیح شما و حس شخصی شما نسبت به مد بستگی دارد. با این حال، برخی از رنگ‌هایی که با چشم آبی سازگاری خوبی ایجاد می‌کنند، وجود دارند. در انتخاب رنگ ایده‌آل لباس با لنز آبی بهتر است به موارد زیر دقت کنید:

  • توجه داشته باشید که لنز آبی‌رنگ شما در کدام منطقه از سایه رنگ‌ها قرار گرفته است.
  • رنگی را انتخاب کنید که با لنز آبی‌رنگ تضاد زیبایی را ایجاد کند.
  • از رنگ‌های لباس‌هایی که دقیقا با رنگ دایره‌ی موجود در اطراف لنز آبی شما متناسب باشد، استفاده کنید.
  • لنزهای آبی رنگ برای لباس‌های کلاسیک نیز بسیار محبوب هستند. بسیاری از شخصیت‌های مانگای زیبا مانند سیلرمون نیز از لنز آبی هستند.

ارتباط لنز رنگی آبی با نوع آرایش

علاوه بر رنگ لباس، بهتر است تا در آرایش متناسب با لنز آبی‌رنگ نیز دقت کنید، تا چهره‌ای زننده نداشته باشید.

به طور کلی، ترکیب سایه‌های مختلف آبی، قهوه‌ای و صورتی مایل به قرمز با لنزهای آبی بهتر است. بنابراین آرایش شما باید در اطراف این تم‌های رنگی بچرخد. 

اگر موهای شما قهوه‌ای رنگ باشد، یکی از بهترین گزینه‌های آرایش چشم متناسب با لنز آبی برای شما ترکیبی از آبی و سیاه است. این گونه آرایش سایه موهای شما را برجسته‌تر ساخته و در عین حال باعث می‌شود که چشم‌های شما بیشتر در معرض دید قرار گیرند.

اگر موی رنگ شما بلوند است، آرایش بنفش و صورتی‌گونه ممکن است انتخاب خوبی برای چشم‌های آبی رنگ شما باشد.

رنگ مو: بلوند خاکستری و پلاتینی

موهای بلوند دارای تیره‌های خاکستری، یا پلاتین رنگ به همراه ته‌رنگ‌های سبز و آبی کم رنگ، با لنزهای آبی رنگ هم‌خوانی زیبایی را ایجاد می‌کنند.

بلوند روشن

موهای بلوند روشن رنگ با لنزهای عسلی و آبی رنگ هم‌خوانی خوبی داشته و باعث جذابیت بیش از حد چهره فرد می‌گردند.

بلوند طلایی

مو‌های بلوند طلایی یا نزدیک به بلوند-زرد برای پوست‌های گرم و روشن رنگ و همچنین چشم‌های رنگ روشن از جمله آبی مناسب است.

قهوه‌ای روشن

این رنگ مو که یکی از طبیعی‌ترین رنگ موها به‌شمار می‌آید، باعث طبیعی جلوه دادن لنزهای آبی رنگ نیز می‌شود.

تن‌های مختلف لنز آبی

لنزهای آبی رنگ یکی از محبوب‌ترین نوع لنزهای تماسی هستند و هنگامی که به نتایج موجود نگاه می‌کنیم، می‌دانیم که چرا بیشتر افراد این رنگ لنز را دوست می‌دارند.

همه ما، حتی برای چند روز هم که باشد با چشم‌های آبی رنگ به دنیا می‌آییم، و به‌همین دلیل است که چشم‌های آبی رنگ نماد جوانی و بی‌گناهی بوده و به همین دلیل لنزهای آبی رنگ، به‌ویژه لنزهای آبی با تُن طبیعی که چشمان شما را جوان‌تر و روشن‌تر می‌سازد، خواهان زیادی در سراسر جهان دارند.

لنزهای آبی رنگ چهره شما را باطروات می‌سازند و یک نگاه جذاب و خیره‌کننده‌ به شما می‌بخشند.

انواع مختلفی از تن‌های لنز رنگی آبی موجودند از جمله: لنز آبی- عسلی، لنز آبی- طوسی، لنز آبی طبیعی، و لنزهای آبی که به طور کلی رنگ چشم طبیعی شما را محو می‌کنند. اگر شما به دنبال داشتن یک چشم آبی رنگ طبیعی هستید، ما یک لنز آبی چند رنگی را پیشنهاد می کنیم تا با رنگ طبیعی چشم شما ترکیب شوند.

لنزهای آبی رنگ طبیعی

امروزه لنزهای آبی رنگ جدیدی موجود هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که یک نگاهی طبیعی‌تر از چشم شما را به‌نمایش می‌گذارند. اگر بدنبال یک رنگ طبیعی در چشم خود هستید، باید از لنزهایی که رنگ اصلی چشم شما را از بین می‌برند، دوری کنید و از لنزهای آبی طبیعی که چندترکیبی و چندرنگی هستند، استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از تن‌های آبی که ملایم‌ترند استفاده کنید. بهتر است به‌هنگام استفاده از لنزهای آبی رنگ از خودتان بپرسید که آیا تا به حال کسی را با این رنگ چشم دیده‌اید یا نه؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، بنابراین به‌احتمال زیاد یک رنگ طبیعی از ترکیب آبی را انتخاب کرده‌اید.

لنز آبی

کدام ترکیب از لنزهای آبی برای چشم‌های تیره‌رنگ مناسب‌ترند؟

اگر چشم‌های قهوه‌ای یا مشکی رنگ دارید، پیدا کردن یک تن مناسب از لنزهای آبی کار مشکلی است، اما گزینه‌های خوبی وجود دارد.

اولین مورد این است که حتما مطمئن شوید، لنزهای آبی شما رنگی تیره و کدر و مات داشته باشند، این لنزها تنها هاله‎ای از رنگ آبی را به چشم شما می‌افزایند و برای چشم‌های خاکستری، سبز و قهوه‌ای رنگ بسیار مناسب هستند.

لنزهای آبی دور مشکی نیز برای داشتن چهره‌ای طبیعی انتخاب خوبی خواهند بود.

امروزه لنز آبی‌رنگ به‌عنوان یک رنگ فانتزی، طرفداران زیادی داشته و اهمیت روز افزونی در استایل بیشتر مردم دارد، با این حال همانطور که در بالا اشاره شد، باید در انتخاب یک ترکیب طبیعی رنگ و غیرزننده از آن دقت کرد.

سوالات رایج در مورد لنزهای آبی

آیا لنز آبی برای افرادی با چشم‌های تیره مناسب است؟

بله. لنزهای آبی دور مشکی برای داشتن چهره‌ای طبیعی انتخاب خوبی خواهند بود.

لنز رنگی آبی برای پوست سبزه مناسب است؟

بله. کسانی که پوست سبزه دارند می‌توانند از رنگ‌های تیره آبی یا لنز آبی-خاکستری استفاده کنند. البته بهترین رنگ لنز برای صورت سبزه، رنگ خاکستری است.

برای پوست سفید چه رنگ لنزی مناسب است؟

کسانی که پوست سفید دارند بهتر است سراغ لنز آبی بروند زیرا تناسب زیادی با چهره‌شان ایجاد می‌کند.

برای موهای بلوند طلایی چه رنگ لنز مناسب است؟

مو‌های بلوند طلایی یا نزدیک به بلوند-زرد برای پوست‌های گرم و روشن رنگ و همچنین چشم‌های رنگ روشن از جمله آبی مناسب است.

Related Articles

کامنت بگذارید