خانه اخبار انتخاب رنگ لنز بر اساس رنگ موها؛ چگونه بهترین لنز رنگی را بخریم؟

انتخاب رنگ لنز بر اساس رنگ موها؛ چگونه بهترین لنز رنگی را بخریم؟

نویسنده فروغ بیداری
انواع رنگ لنز

انواع رنگ لنز

انواع رنگ لنز را می‌شناسید؟ آیا در فکر این هستید که لنز رنگی خریداری کنید و دوست دارید این لنز طبیعی باشد؟ دوست دارید لنز رنگی را بر اساس رنگ موهای خود انتخاب کنید؟

برای اینکه بهترین انتخاب لنز را داشته باشید ما در زیر همه‌ی نکاتی که باید پیش از خرید به آنها توجه کنید را برایتان توضیح داده‌ایم. با شناخت انواع رنگ لنز می‌توانید متوجه شوید که کدام رنگ برای کدام مو مناسب است. تا انتهای مطلب با لوناتو همراه باشید.

لنزهای رنگی با برندهای متفاوتی در بازار موجود هستند. لوناتو نیز محصولات چندین برند مشهور جهانی را در فروشگاه اینترنتی خود دارد که می‌توانید بر اساس بودجه یا سلیقه خود، لنزهای دلخواهتان را انتخاب و خریداری کنید. به طور مثال، لنز رنگی فصلی فرشلوک یا لنز رنگی ایراوپتیکس با ترکیب‌بندی جذابی که دارند کمک می‌کنند تا رنگ چشم‌های شما به طور کاملا طبیعی تغییر کند.

یا مثلا می‌توانید لنز رنگی سالانه رینبو یا لنز طبی رنگی ایراوپتیکس رنگ Green را روی چشم‌های خود امتحان کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

لنزهای رنگی انواع مختلف روزانه، ماهانه، فصلی یا سالانه دارند که می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از این نمونه‌ها را بخرید. همچنین برخی برندها، لنز رنگی طبی هم عرضه می‌کنند، یعنی با یک تیر دو نشان می‌زنید. با این لنزها می‌توانید علاوه بر اصلاح مشکلات بینایی، رنگ چشم‌ها را هم تغییر دهید و زیباتر دیده شوید.

انواع رنگ لنز این امکان را به شما می‌دهد تا متناسب‌ترین لنز رنگی را بر اساس مشخصات ظاهری خود خریداری کنید.

ما در این مطلب مشخصا در مورد انتخاب رنگ لنز بر اساس رنگ موها به شما راهنمایی‌های لازم را می‌دهیم.

انواع رنگ لنز بر اساس رنگ مو

لنز رنگی بر اساس رنگ مو

کدام رنگ لنز برای موهای بلوند مناسب است؟

مزیت رنگ موی بلوند در این است که با هر رنگ چشم جور در می‌آید. یعنی کسانی که موهای بلوند دارند تقریبا از هر رنگ لنز رنگی می‌توانید برای زیبایی هرچه بیشتر چهره خود استفاده کنند.

رنگ آبی چشم و موهای بلوند یکی از رایج‌ترین و جذاب‌ترین ترکیب‌های زیبایی است. به همین خاطر، برای کسانی که موهای بلوند دارند، لنز آبی بهترین گزینه است؛ فرقی هم نمی‌کند که آبی روشن باشد یا آبی تیره.

لنز سبز روشن هم از دیگر انواع لنز رنگی است که با موهای بلوند ترکیب جذابی می‌سازد. توجه داشته باشید که رنگ سبز تیره انتخاب نکنید و سراغ رنگ‌های روشن و شفاف سبز بروید. همچنین یادتان باشد که لنز سبز روشن برای افرادی که پوست روشن یا رنگ‌پریده دارند بهترین انتخاب است.

از دیگر لنزهای رنگی مناسب برای موهای بلوند، می‌توان به لنز یاسی / بنفش اشاره کرد. این رنگ به خاطر اینکه کمی عجیب و غیرطبیعی است، حالت رازآلود جذابی به صورت شما می‌بخشد و برای مناسب‌های خاص انتخاب بسیار به‌جایی است.

برای خرید لنز رنگی ایراوپتیکس رنگ Blue می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لوناتو مراجعه کنید.

کدام رنگ لنز برای موهای قرمز مناسب است؟

بدون شک یکی از بهترین و متناسب‌ترین رنگ‌های لنز برای موهای قرمز، لنز سبز است. تضاد میان قرمزی موها و سبزی چشم‌ها سبب می‌شود تا شما جذاب‌ و فریبنده به نظر برسید.

هر تناژی از رنگ سبز را می‌توان با انواع موهای قرمز و شرابی ست کرد. اما لنز سبز تیره با موهای قرمز «روشن» بیشترین و جذاب‌ترین ترکیب را می‌سازند. برای موهای قرمز تیره و شرابی، بهتر است از لنز سبز روشن استفاده کنید.

برای خرید لنز رنگی فصلی سولکو Light Green و لنز رنگی سالانه پلی ویو رنگ Green می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لوناتو مراجعه کنید.

کدام رنگ لنز برای موهای قهوه‌ای مناسب است؟

انواع رنگ لنز

با اینکه در بالا دایم در مورد تضاد بین رنگ مو و رنگ چشم برایتان نوشتیم، اما در این مورد خاص باید بگوییم که تناسب بهتر از تضاد است. یعنی چه؟ یعنی برای موهای قهوه‌ای بهتر است لنز قهوه‌ای انتخاب کنید.

سایه‌های مختلف از رنگ قهوه‌ای در کنار هم یک ترکیب طبیعی و جذاب ایجاد می‌کنند. بنابراین، اگر موهای شما هر کدام از رنگ‌های خانواده قهوه‌ای است، توصیه ما این است که لنز فندقی، لنز عسلی یا لنز قهوه‌ای روشن خریداری کنید.

لنز عسلی برای موهای قهوه‌ای تیره و حتی موهای مشکی مناسب است. این دو رنگ گرم در کنار هم باعث می‌شوند با حفظ طبیعی بودن صورت، بر میزان جذابیت شما افزوده شود.

البته اگر دوست دارید تضاد محسوس و تفاوت خاصی در صورت خود ایجاد کنید، بهتر است لنز آبی بخرید. روشن بودنِ رنگ آبی و تیره بودن رنگ موها با هم باعث جلب توجه اطرافیان می‌شوند.

کدام رنگ لنز برای موهای مشکی مناسب است؟

انواع رنگ لنز

همانند بلوند، رنگ موی مشکی را هم می‌توان با هر رنگ چشمی ست کرد. اما فریبنده‌ترین رنگ لنز برای موی مشکی، لنز یاسی / لنز بنفش است. این دو رنگ در کنار هم باعث می‌شود تا شما بسیار جذاب و خاص به نظر برسید.

لنز سبز و لنز آبی هم برای موهای مشکی انتخاب‌های کاملا درستی هستند. وقتی موهای شما تیره و سیاه است، بهتر است با لنزهای روشن، باعث دیده شدن چشم‌های خود بشوید.

سوالات رایج در مورد انواع رنگ لنز

کدام رنگ لنز برای موی مشکی مناسب است؟

لنز یاسی و لنز بنفش بهترین انتخاب برای موهای مشکی است. اما شما می‌توانید لنزهای آبی یا سبز را هم با موی مشکی ست کنید.

کدام رنگ لنز برای موی شرابی بهتر است؟

لنز سبز روشن بهترین گزینه است.

برای موی بلوند چه رنگ لنزی خوب است؟

با موی بلوند هر رنگ لنزی ست می‌شود. اما بهترین گزینه، لنز آبی است.

برای موهای قهوه‌ای می‌توان لنز آبی استفاده کرد؟

اگر می خواهید خیلی جلب توجه کنید، بله برای موهای قهوه‌ای می‌توان لنز آبی استفاده کرد. اما اگر می‌خواهید صورتتان طبیعی دیده شود، خیر بهتر است سراغ لنزهای عسلی و فندقی بروید.

منبع: feelgoodcontacts

Related Articles

کامنت بگذارید