خانه اخبار هر آنچه در مورد لنز طبی ماهیانه زایس باید بدانید

هر آنچه در مورد لنز طبی ماهیانه زایس باید بدانید

نویسنده فروغ بیداری
لنز طبی ماهیانه زایس

لنز طبی ماهیانه زایس / ZEISS Contact Day 30

لنز طبی ماهیانه زایس برای کسانی مناسب است که سبک زندگی پرمشغله‌ای دارند و از صبح زود تا آخر شب در حال کار هستند. این لنزهای طبی طوری طراحی شده‌اند که شما می‌توانید با خیال راحت صبح آنها را در چشم بگذارید و شب پس از پایان کار از چشم خود در بیاورید. یعنی در تمام ساعاتی که لنز در چشم است شما هیچ‌گونه حس ناراحتی نخواهید داشت.

لنز طبی ماهیانه زایس در چه مدل‌هایی عرضه می‌شود؟

1. اسفریک (spheric): یک لنز تماسی استاندارد است که پارامترهای زیادی برای استفاده روزانه دارد.

2. کامپتیک (compatic): این لنز تماسی حاوی مواد آب‌دوست و ضد رسوب است که برای استفاده‌های طولانی‌مدت در طول یک روز بسیار مناسب است. از این مدل لنز طبی ماهیانه زایس حتی می‌توانید در اتاق‌هایی که سیستم تهویه هوا روشن است نیز به راحتی استفاده کنید. این لنز شما تا 30 روز از ورود تمامی گردوغبار و چربی‌ها و رسوب مواد پروتئینی در چشم پیشگیری می‌کند. در نتیجه، بیشترین میزان راحتی استفاده از لنز را تجربه خواهید کرد.

3 . هوا (air): این مدل از لنزهای طبی ماهیانه زایس با برخورداری از میزان بیشتر از استاندارد آب در خود، بسیار نرم و همیشه مرطوب هستند. این لنز از جنس سیلیکون هایدروژل ساخته شده که اکسیژن‌رسانی بسیار خوبی برای چشم‌ها دارد. از لنز air زایس می‌توانید به راحتی از یک صبح تا شب استفاده کنید و به هیچ عنوان هم اذیت نشوید.

4. توریک (toric): مدل توریک لنز طبی ماهیانه زایس مخصوص اصلاح آستیگمات است.

لنز طبی ماهیانه زایس از چه ماده‌ای ساخته شده است؟

مدل توریک لنز طبی ماهیانه زایس از جنس لنزهای نرم سیلیکون هایدروژل است. بنابراین بهترین گزینه برای کسانی بشمار می‌رود که خشکی چشم یا سبک زندگی بسیار پر مشغله‌ای دارند.

لنز طبی ماهانه زایس را می‌توانید 16 ساعت پیاپی بپوشید و به هیچ عنوان هم حس نکنید که چیزی در چشم‌هایتان هست. یعنی از همان ابتدای صبح که بیدار می‌شوید لنز را بگذارید و شب پس از اتمام همه کارهایتان، آنها را از چشم در بیاورید.

عمر مفید لنز طبی ماهانه ZEISS چقدر است؟

در پاسخ به این سوال که چقدر می‌توانید لنز طبی ماهانه ZEISS  را بپوشید، باید بگوییم این لنزها ماهانه هستند. یعنی 30 روز و هر روز 16 ساعت می‌توانید این لنزها را بپوشید.

البته عمر مفید لنز به عواملی مثل روش صحیح استفاده و شست‌وشوی درست آنها هم بستگی دارد. شما باید حتما محلولی که متناسب این لنز است و توسط پزشک تجویز شده را خریداری کنید. لنز را هر شب از چشم در آورید، آنها را با محلول شوینده تمیز کنید و درون قابش بگذارید. صبح‌ها هم پیش از گذاشتن لنز، حتما دست‌های خود را تمیز با آب و صابون بشویید و با حوله‌ی بدون پرز خشک کنید. سپس لنز را در چشم قرار دهید.

zeiss contact monthly

مزایا و ویژگی‌های لنز ZEISS Contact Day 30

این لنز از جنس سیلیکون هایدروژل ساخته شده است. یعنی بسیار نرم و راحت است.

  • برای مصرف ماهانه است. (30 روز)
  • برای چشم‌ها دور بین و نزدیک بین قابل استفاده است.
  • اکسیژن‌پذیری لنز بسیار بالاست.
  • ضد گردوغبار و ضد رسوب است.
  • بدنه‌ی لنز حاوی 33 درصد آب است. یعنی رطوبت موردنیاز چشم‌ها را به خوبی تامین می‌کند.

بهترین جایگزین برای لنز طبی ماهیانه زایس چیست؟

لنز طبی «Biofinity Toric» هم دقیقا همین مشخصات را دارد و برای استفاده 30 روزه طراحی و عرضه شده است. همچنین لنز طبی آستیگمات ایر اپتیکس هم با همین مشخصات در بازار موجود است.

آیا لنز طبی زایس یک لنز تماسی ماهانه است؟

بله، لنز طبی زایس یک لنز سیلیکون هایدروژل ماهانه است که می‌توان برای اصلاح آستیگماتیسم هم از آن استفاده کرد.

این لنز چشم بسیار نازک، سبک و تقریبا نامحسوس است که رطوبت و اکسیژن زیادی به چشم می‌رساند. همچنین در تمام طول روز می‌توانید از آن استفاده کنید، بدون اینکه وجود لنز را در چشم‌هایتان حس کنید.

به عنوان یک لنز تماسی ماهانه، شما موظف هستید هر شب پس از در آوردن لنز از چشم، آن را با محلول مخصوص بشویید و درون قاب که حاوی محلول نگهدارنده است قرار دهید؛ تا صبح دوباره از آن استفاده کنید.

لنز ماهانه زایس مناسب چه کسانی است؟

این یک پیشنهاد عالی برای افرادی است که اهل ورزش یا سفر هستند و دوست دارند در سفر به عینک خود استراحت دهند. همچنین برای خانم‌های اهل آرایش بسیار مناسب است تا بتوانند زیبایی چشمانشان را دو چندان نمایان کنند.

آیا لنز ماهانه زایس ضد UV است؟

شرکت زایس تضمین می‌کند که این لنز با پوشش فیلتر ‌UV در سطح لنز، چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، محافظت می‌شود و با خیال راحت می‌توانید در طول روز از این لنزها استفاده کنید.

سوالات رایج در مورد لنز ماهانه زایس

لنز طبی ماهیانه زایس در ایران نمایندگی دارد؟

فروشگاه اینترنتی لوناتو به عنوان اولین نمایندگی فروش آنلاین لنزهای زایس در ایران، لنزهای ماهانه این برند معتبر جهانی را به فروش می‌رساند. لنز طبی ماهیانه زایس، محصول کمپانی زایس آلمان است که به صورت ماهانه استفاده می‌شود.

چه مدت می‌توان لنز طبی ماهیانه زایس را پوشید؟

این لنز برای استفاده 30 روزه و روزی 16 ساعت طراحی شده است.

آیا لنز طبی ماهیانه زایس را می‌توان شب در خواب هم استفاده کرد؟

خیر. این لنز تماسی را نمی‌توان شب‌ها در خواب پوشید. شما باید حتما قبل از خواب آن را از چشم خارج کنید.

لنز توریک زایس برای چیست؟

مدل توریک لنز طبی ماهیانه زایس مخصوص اصلاح آستیگمات است.

منبع: zeiss

Related Articles

کامنت بگذارید