خانه اخبار هر آنچه در مورد لنز رنگی فرشلوک (FreshLook Colorblends) باید بدانید

هر آنچه در مورد لنز رنگی فرشلوک (FreshLook Colorblends) باید بدانید

نویسنده فروغ بیداری
لنز رنگی ماهانه فرشلوک

لنز رنگی فرشلوک (FreshLook Colorblends)

لنز رنگی ماهانه فرشلوک دقیقا آن چیزی است که شما برای ایجاد یک تغییر مثبت در چهره خود به آن نیاز دارید. بسیاری از افراد دوست دارند هر چند وقت‌بار تحولی در چهره خود ایجاد کنند. برخی با تغییر رنگ یا مدل موها این کار را می‌کنند. اما بعضی هم دوست ندارند به قد و رنگ مو دست بزنند. اگر شما جزو گروه دوم هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای ایجاد تنوع، لنز رنگی استفاده کنید؛ چون علاوه بر اینکه زیباست، این مزیت را هم دارد که هر وقت احساس کردید دوست دارید چهره طبیعی خودتان را داشته باشید، فقط کافیست لنزها را از چشم در بیاورید.

از آنجا که در طراحی و ساخت لنز رنگی فصلی فرشلوک از ترکیب سه رنگ برای ساخت یک رنگ استفاده شده، این لنزها بسیار طبیعی دیده می‌شوند. چه چیزی بهتر از این که در عین سادگی، شیک و زیبا به نظر برسید!

مزایای لنز FreshLook Colorblends

FreshLook Colorblends

لنز رنگی ماهانه فرشلوک یکی از پرفروش‌ترین لنزهای کمپانی «آلکان و سیبا ویژن» است. لنزهای Colorblends فرشلوک بسیار نرم و راحت هستند و می‌توانید چندین ساعت پیاپی بدون خستگی یا خشکی چشم از آنها استفاده کرد. دلیلش هم این است که این لنزها حاوی 55 درصد آب هستند که رطوبت موردنیاز چشم را تامین می‌کند.

وقتی لنز به اندازه کافی مرطوب باشد، سوزش و خشکی چشم به همراه ندارد و بسیار راحت است.

بنابراین، می‌توان در یک کلام گفت که لنز رنگی ماهانه فرشلوک برای استفاده‌ در تمام طول روز یکی از بهترین گزینه‌هاست.

آیا لنز رنگی ماهانه فرشلوک در چشم طبیعی دیده می‌شود؟

لنز رنگی ماهانه فرشلوک (FreshLook Colorblends)

لنز رنگی ماهانه  فرشلوک در 12 رنگ متنوع عرضه می‌شود. رنگ‌های توسی، سبز و قهوه‌ای آن برای چشم‌های روشن گزینه‌های بسیار مناسبی هستند زیرا باعث پررنگ شدن چشم می‌شود. این در حالیست که رنگ‌های آبی، عسلی و فندقی بهترین گزینه برای کسانی است که چشم‌هایشان تیره است؛ زیرا باعث روشن شدن رنگ چشم این افراد می‌شوند.

کسانی که دنبال رنگ‌های فانتزی و خاص هستند بهتر است رنگ‌های سبز زمردی، آبی خیلی روشن، توسی-نقره‌ای، آبی تیره یا ارغوانی را انتخاب کنند.

اگر لنز چشمی را فقط برای زیبایی استفاده می‌کنید، حتما هنگام خرید حواستان باشد که نمره لنز صفر باشد.

لنز رنگی ماهانه فرشلوک را چه مدت می‌توان پوشید؟

لنز رنگی ماهانه فرشلوک (FreshLook Colorblends)

لنز رنگی ماهانه FreshLook Colorblends را همان طور که از نامش پیداست، می‌توانید 30 روز استفاده کنید. اما فقط در طول روز باید از این لنز استفاده کنید و نمی‌توانید شب با آن بخوابید. در انتهای روز باید لنز را از چشم خارج کنید و درون محلول تمیزکننده در قاب قرار دهید. شست‌وشوی شبانه‌ی لنز باعث می‌شود تا لنز همیشه نرم بماند و پروتئین یا چربی روی سطح آن رسوب نکند.

بهترین جایگزین برای لنز رنگی ماهانه فرشلوک چیست؟

لنزهای رنگی روزانه فرشلوک که در 4 رنگ موجود هستند یکی از جایگزین‌های لنز رنگی ماهانه  فرشلوک است و این دو مدل مشخصات شبیه به هم دارند و فقط مدت زمان استفاده‌شان متفاوت است.

مزایا و مشخصات لنز رنگی ماهانه فرشلوک

  • قابل استفاده برای 30 روز (فقط روزها)
  • موجود در 12 رنگ متنوع
  • قابل استفاده برای نمره‌های مختلف چشم / حتی نمره چشم صفر (فقط برای زیبایی)
  • حاوی 55 درصد آب

لنز رنگی فرشلوک برای چشم‌های تیره

رنگ‌های خاکستری، سبز زمردی و آبی خیلی روشن سه تا از بهترین رنگ‌های لنز رنگی ماهانه  فرشلوک برای افرادی است که چشم‌های تیره دارند. اگر چشم‌های مشکی یا قهوه‌ای تیره دارید با این رنگ‌ها نه تنها تغییر بزرگی در چهره خود ایجاد می‌کنید، بلکه چشم‌هایتان کاملا طبیعی هم دیده خواهند شد که این یک مزیت عالیست.

لنز رنگی فرشلوک برای چشم‌های روشن

رنگ‌های قهوه‌ای، آبی و فیروزه‌ای سه رنگی هستند که روی چشم‌های روشن بسیار زیبا و طبیعی دیده می‌شوند. وقتی چشم‌های شما روشن است، بهتر است سراغ رنگ‌های تیره‌تر بروید تا متفاوت به نظر برسید.

لنز رنگی ایراپتیکس و لنز Colorblends فرشلوک چه فرقی با هم دارند؟

بین دو لنز رنگی ایراپتیکس و لنز رنگی کالربلندز فرشلوک دو تفاوت عمده وجود دارد. اولین فرق آنها، جنس ماده‌ای است که این لنزها از آن ساخته شده‌اند.

ایراپتیکس از سیلیکون هایدروژلی که 33 درصد آب در خود دارد و اکسیژن‌رسانی آن بسیار بالاست ساخته شده. اما لنز رنگی فرشلوک از جنس Phemfilcon A که 55 درصد آب در خود دارد، تهیه شده است.

همچنین، لنزهای رنگی فرشلوک قطر بزرگ‌تری دارند و اندازه آنها 14.5 میلی‌متر است. اما لنزهای رنگی ایراپتیکس قطر کمتر، یعنی 14.2 میلی‌متری دارند.

آیا لنز رنگی ماهانه  فرشلوک در چشم طبیعی دیده می‌شود؟

بله، لنزهای رنگی Colorblends فرشلوک به خاطر قدرت ترکیب‌پذیری بسیار بالایی که با رنگ چشم دارند، بسیار طبیعی دیده می‌شوند. در طراحی این لنز از ترکیب 3 در یک برای ساخت یک رنگ استفاده شده است. این باعث می‌شود تا وقتی لنز روی چشم قرار می‌گیرد، همانند رنگ و شکل طبیعی خود عنبیه به نظر برسد.

سوالات رایج در مورد لنز FreshLook Colorblends

لنز رنگی ماهانه  فرشلوک را چه مدت می‌توان پوشید؟

لنز FreshLook Colorblends را به مدت 30 روز می‌توان پوشید. این لنز را نمی‌توانید شب در خواب استفاده کنید و هر شب باید در محلول مخصوصش نگهداری شود.

آیا لنز رنگی ماهانه فرشلوک توقف تولید شده است؟

خیر، کمپانی سیباویژن فقط جعبه بسته‌بندی این لنز را تغییر داده است و در طراحی و مشخصات آن دست نبرده است. اگر از مشتری‌های قدیمی این برند هستید، می‌توانید با خیال راحت آن را سفارش دهید.

آیا استفاده از لنز Colorblends فرشلوک مطمئن است؟

این لنزهای تماسی توسط کمپانی سرشناس آلکان و سیباویژن ساخته می‌شوند. در نتیجه کاملا استاندارد، سالم و ایمن هستند. شما باید بدانید که نحوه استفاده از لنز و نحوه گذاشتن و برداشتن آن از چشم در سلامت لنز بسیار موثر است. هر روز قبل از گذاشتن لنز و قبل از برداشتن آن باید دست‌های خود را با آب و صابون تمیز بشویید و خشک کنید. لنز را هم پس از مصرف باید درون محلول تمیزکننده و در قاب مخصوصش قرار دهید.

عمر مفید لنز رنگی ماهانه  فرشلوک چقدر است؟

این لنز به مدت 30 روز قابل استفاده است. اما باید حتما هر روز پس از مصرف درون محلول نگهداری شود. این شست‌وشو و مراقبت باعث می‌شود تا لنز خشک نشود و عفونت نگیرد و مشکلی برای چشم‌ها ایجاد نکند.

منبع: feelgoodcontacts

Related Articles

کامنت بگذارید