خانه اخبار زیباترین لنز برای عروس و مراسم عروسی

زیباترین لنز برای عروس و مراسم عروسی

نویسنده تیم لوناتو
بهترین لنز برای عروس

زیباترین لنز برای عروس

انتخاب زیباترین لنز برای عروس و مراسم عروسی شاید آخرین موردی باشد که شما به آن فکر می‌کنید. درواقع تصمیمات مهم‌تری مثل لباس عروس، کیک و آتلیه عکاس وجود دارد که احتمالاً برایتان در اولویت است. اما لنزها با وجود کوچک بودن خود، تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند. به همین دلیل ما یک راهنمای جامع باهدف کمک به شما در زمینه انتخاب زیباترین و بهترین لنز عروس آماده کرده‌ایم.

لنز برای عروس، آری یا نه؟

استفاده از لنزهای رنگی برای مراسم عروسی یک ایده عالی برای افزایش زیبایی طبیعی شماست. درخشش خیره‌کننده لنز می‌تواند عکس‌های عروسیتان را نیز متحول کند.

آرایشگر شما می‌تواند از لنز برای تکمیل طیف رنگی به‌کار رفته در آرایش تان استفاده کنید. در ضمن می‌توان از لنزی که فقط رنگ طبیعی چشم خودتان را شفاف‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد، استفاده کنید.

خوبی دیگری که استفاده از لنز برای عروس‌ها دارد، وجود نوع طبی آن است. پس اگر چشمان ضعیفی دارید می‌توانید در شب عروسی خود لنز طبی را جایگزین عینک کرده و زیبایی چشمانتان را دوچندان کنید.

بهترین لنز برای شب عروسی

لنز برای عروسی
بهترین لنز برای عروس

بهترین لنز برای عروس و جشن عروسی دارای ویژگی‌های زیر است:

  • سازگاری با رنگ چشم: توجه کنید که لنزهای روشن در چشم تیره، تیره‌تر می‌شوند. یعنی برای مثال لنز آبی روشن در چشم قهوه‌ای تیره، به رنگ آبی تیره متمایل به قهوه‌ای دیده می‌شود.
  • تناسب با رنگ پوست: هر رنگ لنزی با همه انواع پوست سازگار نیست. برای مثال زیباترین رنگ لنز برای پوست سفید، آبی و طوسی و رنگ‌های روشن است. اما بهترین لنز برای پوست گندمی و سبزه، طوسی، عسلی و قهوه‌ای است.
  • تناسب با سبک آرایش: احتمالاً قبل از جشن عروسی در مورد سبک آرایش صورتتان با آرایشگر خود صحبت کرده‌اید. هر سبک آرایشی رنگ متفاوتی از رنگ چشم را می‌طلبد. پس آرایشگر شما می‌تواند در این زمینه راهنمایی‌تان کند.
  • تناسب با رنگ مو: آیا قرار است در شب عروسی موهای خود را بلوند کنید؟ آیا موی مشکی را ترجیح می‌دهید؟ آیا موهای شما به طور طبیعی قهو‌ه‌ای یا زیتونی رنگ است؟ هر کدام از این رنگ موها با لنز رنگی متفاوتی تناسب دارد. رنگ موی مشکی را می‌توان با لنز رنگ قهوه‌ای روشن، عسلی، آبی و طوسی ست کرد. موهای بلوند بیشتر با رنگ‌های آبی، سبز و به طور کلی روشن هماهنگ است. با این وجود موی بلوند با چشم مشکی بسیار خاص و جذاب است. همچنین موی مشکی با چشم‌های آبی روشن همین نتیجه را دارد.

بنابراین این موضوع کاملاً به سلیقه شما و چهره‌ای که قرار است از خودتان به نمایش بگذارید بستگی دارد.

لنز متناسب با رنگ مو و پوست
لنز متناسب با رنگ مو و پوست
  • تناسب با انتظارات شما: قبل از هر کاری باید تصمیم بگیرید که چه حدی از تغییرات را در چهره خود می‌خواهید. آیا دوست دارید در شب عروسی به کلی تغییر کرده و حتی نزدیکانتان شما را نشناسند؟ آیا مایلید چهره ساده‌ای در شب عروسی داشته و کمترین تغییرات را اعمال کنید؟ بسته به جواب شما به این سوال نوع لنزی که قرار است بپوشید نیز فرق دارد.

مسلم است که اگر خواستار تغییرات زیاد هستید، باید لنزی با رنگ متضاد رنگ چشمان خود انتخاب کنید. اما اگر طرفدار سادگی و کمترین تغییرات هستید، می‌توانید لنزی با یکی دو درجه اختلاف رنگ با چشمان خود انتخاب کنید. یک راه دیگر برای حفظ چهره طبیعی خودتان و در عین حال زیباتر به‌نظر رسیدن وجود دارد. این راه استفاده از لنز رنگی تقویت‌کننده است. این نوع لنز جلوه جذابی به چشم شما داده و آن را شفاف و جذاب می‌کند.

همچنین بخوانید: لنز چند ساعت باید در چشم باشد ؟

توصیه‌های کاربردی درباره پوشیدن لنز در شب عروسی

لنز برای عروس
لنز برای عروس

نکات زیر کمک می‌کند که پوشیدن لنز در شب عروسی به یک تجربه خوشایند برای شما تبدیل شود:

  • اگر قصد دارید در روز عروسی خود از لنزهای جدید استفاده کنید، حداقل یک ماه قبل از آن لنز را امتحان کنید. حتی اگر به طور منظم از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید، چشمان شما ممکن است به لنزهای جدید واکنش نشان دهند. آزمایش کردن لنزها از قبل به شما فرصت می‌دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، جایگزینی برای آن پیدا کنید.
  • هنگامی که روز عروسی شما فرا می‌رسد، مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که قبل از آرایش کردن، لنز تماسی را در چشم خود قرار دهید.
  • قبل از استفاده از لنز از تمیز بودن دستان خود و آرایشگرتان مطمئن شوید!
  • هرگز به پلک داخلی چشم خود خط چشم نزنید. این کار می‌تواند لنزهای شما را آلوده کند.
  • از سایه چشم پودری استفاده نکنید، زیرا می‌توانند به لنزهای شما بچسبند و چشم‌های شما را تحریک کنند. ریمل‌هایی که خشک می‌شوند و دارای حجم اضافه هستند نیز همین اثر را دارند.
  • لنزهای خود را خیلی زودتر از مراسم در چمشتان قرار ندهید. بهتر است مدت زمانی که قرار است لنز در چشمتان باشد را، به حداقل برسانید. البته نباید لنز را دقیقاً قبل از عروسی در چشمتان قرار دهید، زیرا ممکن است در دقایق اولیه، چشمان شما کمی قرمز شود!
  • بعد از پایان یافتن جشن عروسی در اولین فرصت لنزهای خود را بیرون بیاورید. هرچه مدت طولانی‌تری از لنز تماسی استفاده کنید، احتمال تحریک چشم‌های شما بیشتر می­شود.
  • از لنزهای یکبار مصرف برای مراسم عروسی خود استفاده کنید. این نوع لنز طریقه استفاده راحت و بی‌دردسری داشته و مناسب به جشن‌های یک روزه ساخته شده ­اند.
  • یک قطره اشک مصنوعی در کیف دستی خود داشته ­باشید.
  • اگر دچار قرمزی، سوزش، احساس خارش یا اختلال بینایی شدید، لنزها را فوراً خارج کنید، حتی اگر عکس‌هایتان را هنوز نگرفته ­اید!

منبع

https://www.lenspure.com/articles/brides-guide-contact-lens

Related Articles

کامنت بگذارید