خانه اخباراخبار لوناتو امکان خرید حضوری از فروشگاه اینترنتی لوناتو مهیا شد

امکان خرید حضوری از فروشگاه اینترنتی لوناتو مهیا شد

نویسنده تیم لوناتو
خرید حضوری از لوناتو

خرید حضوری از لوناتو

خرید حضوری از لوناتو تا پیش از پاییز 1399 امکان‌پذیر نبود. تمامی مشتری‌های وفادار این فروشگاه تاکنون فقط به صورت اینترنتی می‌توانستند خریدهای خود را انجام دهند.

اما «لوناتو» به عنوان یکی از پیشگامان فروش اینترنتی عینک و لنز در ایران، به‌دنبال درخواست‌ها مکرر کاربران و به منظور جلب رضایت آنها، امکان خرید حضوری را نیز برای مشتری‌های خود فراهم کرده است.

از آنجا که فروش حضوری به‌تازگی در لوناتو راه‌اندازی شده است، تعداد محدودی از عینک‌ها را می‌توانید پرو کنید. یعنی در خرید حضوری فعلا امکان امتحان کردن همه‌ی محصولات وجود ندارد. همچنین مشتری پیش از حضور در دفتر مرکزی لوناتو باید با بخش پشتیبانی فروشگاه هماهنگی‌های لازم را صورت دهد تا عینک‌های موردنظرش برای تست حضوری آماده شوند.

انتخاب اینترنتی و تست حضوری

برای اینکه بتوانید عینک‌های مورد نظر خود را در فروشگاه لوناتو امتحان کنید، اول از همه باید هر تعداد عینک که مدنظرتان است را انتخاب کنید. سپس از طریق واتس‌اپ یا شماره تلفن لوناتو با بخش پشتیبانی سایت هماهنگ کنید تا این عینک‌ها را برایتان آماده کنند. بعد، بر اساس زمانی که با بخش پشتیبانی هماهنگ کرده‌اید به دفتر لوناتو بیایید و عینک‌ها را روی صورت خود تست کنید.

لازم است اشاره کنیم که تعداد محدودی از عینک‌های طبی و آفتابی در دفتر مرکز لوناتو وجود دارند. یعنی علاوه بر مدل‌های انتخابی خودتان، می‌توانید مدل‌های موجود را هم امتحان و در صورت تمایل خریداری کنید.

مشاوره واتس‌اپ

شماره تماس لوناتو: 88285341

خرید حضوری از لوناتو

تست رایگان در منزل

تا پیش از خرید حضوری از لوناتو ، امکان امتحان کردن عینک‌های طبی در خانه هم برای کاربران وجود داشت. هنوز هم وجود دارد. به این صورت که، شما می‌توانید 5 جفت عینک طبی را انتخاب کنید تا ما با پیک آنها را برایتان به صورت رایگان درب منزل بفرستیم.

فریم بدون عدسی طبی و بدون هیچ هزینه‌ای برایتان ارسال می‌شود. شما این امکان را دارید تا آنها را روی صورت خود تست کنید و بهترین گزینه را که بیشترین تناسب با صورتتان دارد را انتخاب کنید. مزیت این روش در این است که می‌توانید در خانه نظر بقیه را هم را هم بپرسید.

پس از انتخاب مدل دلخواه، هر 5 جفت عینک را، یعنی حتی عینک انتخابی خود به پیک پس بدهید تا آنها را به لوناتو بازگرداند. تا عدسی عینک بر اساس نمره چشم شما روی آن سوار شود.

خوبی تست در منزل این است که زحمت بیرون آمدن از خانه را به خود نمی‌دهید، اما در عین حال مثل وقتی که مغازه می‌روید می‌توانید عینک‌ها را روی صورت خود امتحان کنید.

خرید حضوری از لوناتو

معاینه در محل لوناتو

بر اساس طرح «معاینه در محل»، اپتومتریست لوناتو با ۵۰ عدد از پرفروش‌ترین عینک‌های طبی این فروشگاه، درب خانه یا محل کار شما حضور پیدا می‌کند. هم معاینه چشم می‌شوید و هم عینکی که می‌خواهید را حضوری انتخاب می‌کنید و سفارش می‌دهید.

معاینه چشم آن هم در این روزهای کرونایی احتمالا از آن کارهایی است که خیلی از مردم آن را عقب می‌اندازند. به این خاطر که نگران مبتلا شدن به ویروس کووید ۱۹ هستند. از نظر ما این نگرانی کاملا به‌جا و درست است.

به همین دلیل، برای اینکه شما از خانه خارج نشوید و در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار نگیرید، ما اپتومتریست خود را درب خانه شما می‌فرستیم تا با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، همه‌ی معاینه‌های لازم چشم را برایتان انجام دهد.

آسایش، راحتی و سلامتی شما برای خانواده‌ی لوناتو بسیار مهم است. به همین دلیل است که چنین طرحی را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم.

البته توجه داشته باشید که این طرح در حال حاضر فقط برای شهر تهران قابل اجراست. اما به مرور دیگر شهرهای کشور نیز تحت پوشش معاینه در محل قرار خواهند گرفت.


Related Articles

کامنت بگذارید