خانه اخباراخبار لوناتو بینایی‌سنجی سازمانی «لوناتو»، تضمین‌کننده افزایش 20 درصدی بهره‌وری کارمندان

بینایی‌سنجی سازمانی «لوناتو»، تضمین‌کننده افزایش 20 درصدی بهره‌وری کارمندان

نویسنده فروغ بیداری
بینایی‌سنجی سازمانی لوناتو

بینایی‌سنجی سازمانی لوناتو

«لوناتو» به عنوان یکی از پیشگامان فروش اینترنتی عینک و لنز در ایران، از سال 1395 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. در طول این سال‌ها، در راستای تامین آسایش مشتری‌های خود سرویس‌های متنوعی را ارائه داده است. از جمله می‌توان به تست رایگان عینک‌های آفتابی و طبی و معاینه چشم در خانه یا محل کار کاربران اشاره کرد.

این فروشگاه تخصصی در جدیدترین اقدام خود، طرح بینایی‌سنجی سازمانی را نیز به مرحله اجرا درآورده است. به موجب این طرح، کارشناسان بینایی‌سنجی لوناتو با 50 جفت از پرفروش‌ترین عینک‌های طبی این فروشگاه، در محل کار متقاضیان حضور پیدا می‌کنند. پس از معاینه چشم و تشخیص مشکلات احتمالی بینایی کارمندان، عینک مناسب برای آنها تجویز می‌شود. لوناتو علاوه بر ارائه گزارش کامل از وضعیت بینایی کارمندان، در صورت نیاز معالجه آنها را نیز به عهده می‌گیرد.

اما مزیت اصلی این طرح برای سازمان‌ها و شرکت‌ها این است که می‌تواند بازدهی کاری کارمندان را تا 20 درصد افزایش دهد.

معاینه در محل

بینایی‌سنجی سازمانی لوناتو

بینایی‌سنجی سازمانی «لوناتو» چگونه باعث افزایش بازدهی کاری کارمندان می‌شود؟

در پاسخ به این سوال لازم است در مورد «سندرم بینایی ناشی از کامپیوتر» برایتان توضیحات مختصری ارائه دهیم. رشد تكنولوژی در كنار مزایایی كه برای زندگی بشر به همراه داشته، چالش‌هایی را نیز پیش‌روی افراد و جوامع قرار داده‌است. افزایش روزافزون استفاده از سیستم‌های كامپیوتری در ساعات کاری، زمینه‌ساز بروز بیماری‌های چشمی در كاربران شده است. شایع‌ترین نوع این مشكلات، ابتلا به سندرم بینایی ناشی از رایانه است.

بر اساس گزارش محققان، 50 تا 90 درصد از افرادی که با صفحه‌نمایش کامپیوتر کار می‌کنند، حداقل برخی از نشانه‌های این سندرم را نشان می‌دهند. به‌طوری‌که گفته می‌شود، بیش از 5 ساعت استفاده از کامپیوتر باعث بروز حداقل یکی از نشانه‌های این سندرم می‌شود.

این نشانه‎ها شامل تاری دید، دوبینی، خشکی چشم، قرمزی چشم و سوزش چشم است. وقتی فرد نتواند به درستی و در آرامش از بینایی خود استفاده کند، راندمان کاری او کاهش پیدا می‌کند. خستگی چشم در طولانی‌مدت می‌تواند باعث مشکلات دیگری همچون نزدیک‌بینی شود.

تمامی این موارد می‌توانند بهره‌وری را تا 30 درصد کاهش دهند. به همین خاطر، فروشگاه تخصصی عینک و لنز لوناتو، طرح بینایی‌سنجی سازمانی خود را برای کمک به افزایش بازدهی کاری سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه داده است.

بینایی‌سنجی سازمانی لوناتو

مراحل ارائه خدمات بینایی‌سنجی سازمانی لوناتو به چه صورت است؟

سازمان یا شرکت متقاضی، سفارش خود را ثبت می‌کند. پس از تایید سفارش توسط تیم لوناتو، با حضور طرفین جلسه‌ای برای هماهنگی برگزار می‌شود. پس از توافق دو طرف و تعیین تاریخ معاینه، تیم اپتومتریست لوناتو یک روز قبل تجهیزات خود را در محل مستقر می‌کند. در روز معاینه نیز بینایی‌سنجی تمامی کارمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌پذیرد.

کارشناسان بینایی‌سنجی لوناتو شامل خانم‌ها زهره فلاح و ثنا فلاح و  آقای علی الیاسی به عنوان کارشناس است.

پس از اتمام معاینه چشم کارمندان، لوناتو گزارش کاملی از وضعیت بینایی افراد را در اختیار نماینده سازمان مربوطه قرار خواهد داد.

از دیگر مزایای این طرح می‌توان به تخفیف 20 درصدی خرید عینک از فروشگاه لوناتو اشاره کرد.

بینایی‌سنجی سازمانی لوناتو

راه‌های ارتباطی با فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

برای تماس با ما می‌توانید درخواست خود را از طریق ایمیل لوناتو به نشانی screening@lunato.net یا شماره تماس 02188248942 ثبت کنید. از دیگر راه‌های ارتباطی با این مجموعه، اینستاگرام لوناتو به نشانی Lunatoplus است.

لوناتو ارائه‌دهنده تمامی وسایل و لوازم جانبی مربوط به سلامت و بهداشت چشم و بینایی است. از عینک‌های طبی و آفتابی گرفته تا انواع لنز طبی، لنز رنگی، محلول لنز، قاب لنز، پک‌های مسافرتی، بند عینک و قطره‌های اشک مصنوعی و محلول‌های مرطوب‌کننده چشم را می‌توانید از این فروشگاه تخصصی خریداری کنید.

لوناتو با طرح بینایی‌سنجی خود تضمین‌کننده‌ی افزایش 20 درصدی بهره‌وری سازمانی است.

Related Articles

کامنت بگذارید