خانه اخباراخبار لوناتو معاینه چشم درب خانه؛ با طرح «معاینه در محل» لوناتو بیشتر آشنا شوید

معاینه چشم درب خانه؛ با طرح «معاینه در محل» لوناتو بیشتر آشنا شوید

نویسنده فروغ بیداری
معاینه در محل

معاینه در محل لوناتو چیست؟

بر اساس طرح «معاینه در محل»، اپتومتریست لوناتو با 50 عدد از پرفروش‌ترین عینک‌های طبی این فروشگاه، درب خانه یا محل کار شما حضور پیدا می‌کند. هم معاینه چشم می‌شوید و هم عینکی که می‌خواهید را حضوری انتخاب می‌کنید و سفارش می‌دهید.

معاینه چشم آن هم در این روزهای کرونایی احتمالا از آن کارهایی است که خیلی از مردم آن را عقب می‌اندازند. به این خاطر که نگران مبتلا شدن به ویروس کووید 19 هستند. از نظر ما این نگرانی کاملا به‌جا و درست است.

به همین دلیل، برای اینکه شما از خانه خارج نشوید و در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار نگیرید، ما اپتومتریست خود را درب خانه شما می‌فرستیم تا با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، همه‌ی معاینه‌های لازم چشم را برایتان انجام دهد.

آسایش، راحتی و سلامتی شما برای خانواده‌ی لوناتو بسیار مهم است. به همین دلیل است که چنین طرحی را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم.

البته توجه داشته باشید که این طرح در حال حاضر فقط برای شهر تهران قابل اجراست. اما به مرور دیگر شهرهای کشور نیز تحت پوشش معاینه در محل قرار خواهند گرفت.

برای معاینه در محل چگونه باید درخواست دهیم؟

معاینه در محل

در مرحله اول معاینه چشم لوناتو شما باید درخواست سرویس تست در منزل بدهید. برای این منظور باید در صفحه اول فروشگاه اینترنتی عینک و لنز لوناتو گزینه‌ی «معاینه در محل» را انتخاب کنید و به ترتیب کارهای زیر را انجام دهید:

پس از آن باید شهر موردنظر خود را انتخاب کنید. اما از آنجا که این طرح فعلا برای شهر تهران قابل اجراست، این گزینه به صورت خودکار شهر تهران را انتخاب می‌کند. پس از وارد کردن شماره تلفن، روی کلید زرد رنگ «ادامه رزرو» کلیک کنید.

وقتی روی عبارت «معاینه در محل» کلیک کنید، صفحه‌ای باز می‌شود که از شما می‌خواهد شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود با تیک زدن «معاینه چشم پزشکی»، درخواست اپتومتریست شما ثبت می‌شود.

در این مرحله باید روی کلید زرد رنگ «بعدی» کلیک کنید.

در سومین صفحه، اطلاعات شخصی خود را باید وارد کنید. شماره موبایل، آدرس و ایمیل خود را وارد کنید. سپس تاریخ و ساعت مورد نظر برای آمدن اپتومتریست را از لیست کشویی انتخاب کنید.

در آخر، روی کلید زرد رنگ «بعدی» کلیک کنید.

در آخرین مرحله اطلاعات خود را چک کنید تا درست باشند. سپس شیوه پرداخت را انتخاب کنید.

باید توجه داشته باشید که با انتخاب پرداخت در محل، هزینه معاینه چشم 30 درصد بیشتر خواهد بود. قیمت نهایی که برایتان نمایش داده می‌شود برای تست در منزل+ معاینه چشم در منزل است.

در صورت صحیح بودن همه اطلاعات، روی کلید زرد رنگ «تایید و تکمیل سفارش» کلیک کنید.


Related Articles

کامنت بگذارید