خانه راهنمای خرید و محصولاتلنزهای رنگی 10 مدل آرایش چشم برای لنز سبز (آموزش تصویری)

10 مدل آرایش چشم برای لنز سبز (آموزش تصویری)

نویسنده تیم لوناتو
آرایش با لنز سبز

آرایش با لنز سبز

برای آرایش با لنز سبز بهتر است از رنگ‌های گرم استفاده کنید. از آنجا که لنز سبز در خود ته‌رنگ‌های گرم همچون طلایی و قهوه‌ای دارد، داشتن آرایش برنزه باعث می‌شود تا لنز در چشم‌هایتان جذاب‌تر دیده شود.

البته توجه داشته باشید که آرایش برنزه‌ی «مات» برای لنز رنگی سبز بهترین گزینه است. این رنگ به پوست صورت، گرمی می‌بخشد و همزمان هم باعث می‌شود تا چشم‌ها بیشتر از دیگر از اعضای صورت دیده شوند. رنگ‌های دیگر سایه چشم همچون شرابی، صورتی، قهوه‌ای یا یاسی و آبی هم با لنز سبز تناسب دارند.

رنگ سایه مناسب برای آرایش با لنز سبز

وقتی لنز سبز می‌گذارید بهتر است از سایه‌هایی برای آرایش چشم‌ها استفاده کنید که سبزی چشم‌ها را بیشتر نشان دهد. ما در زیر این رنگ‌ها و تاثیر آنها بر جلوه‌ی لنز سبز را نوشته‌ایم:

  1. طلایی: سایه به رنگ طلایی برنزی، طلایی مسی یا رزگلد مکمل عالی برای لنز سبز است. برای هر مراسم و مناسبت رسمی یا غیررسمی که لنز سبز گذاشته‌اید می‌توانید مقدار کمی سایه طلایی (با تناژ) گرم پشت پلک‌هایتان بزنید تا بر جذابیت چهره‌تان افزوده شود.
  2. شرابی: از دیگر رنگ‌های سایه که مناسب لنز سبز است می‌توان به رنگ شرابی اشاره کرد. لنز سبز با رنگ شرابی ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد.
  3. خاکستری مایل به قهوه‌ای براق: این رنگ ترکیبی از زرد و طلایی است و با لنز سبز سایه‌ای طبیعی و جذاب ایجاد می‌کند.
  4. بنفش: سایه بنفش یا یاسی هم برای ست شدن با لنز سبز گزینه‌ی مناسبی است. بهتر است سراغ بنفش ارغوانی یا بنفشی که به سمت شراب می‌رود بروید.
  5. اسموکی: سایه اسموکی (دودی) که یک رنگ کلاسیک محسوب می‌شود نیز با لنز سبز ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد.
آرایش با لنز سبز

10 مدل آرایش چشم برای لنز سبز

تا اینجا با رنگ‌های سایه که برای لنز سبز و چشم‌های سبز مناسب هستند آشنا شدید. در ادامه چندین روش آرایش چشم با این رنگ لنز را معرفی کرده‌ایم.

1- سایه اسموکی + طلایی‌برنزه با طرح گربه‌ای

آرایش با لنز سبز

2- سایه مسی براق با مداد چشم مشکی (بُن مژه)

آرایش با لنز سبز

3- سایه طوسی + سایه طلایی براق و خط چشم مشکی

آرایش با لنز سبز

4- سایه سرمه‌ای و بنفش مات (مثل آرایش اسموکی)

آرایش با لنز سبز

5- سایه هلویی + سفید + قهوه‌ای روشن بدون خط چشم با ریمل مشکی

6- سایه بژ + قهوه‌ای روشن + مسی براق با ریمل مشکی

آرایش با لنز سبز

7- سایه به رنگ پوست + سایه شرابی و مداد چشم (سایه) فیروزه‌ای در زیر چشم

8- سایه آلویی مات + آلویی براق + خط چشم مشکی + ریمل مشکی

9- سایه هلویی + صورتی‌قرمز + خط چشم قهوه‌ای + ریمل مشکی

10- سایه خاکستری مایل به قهوه‌ای + مژه مصنوعی + سایه اکلیلی

کدام رنگ مو به لنز سبز می‌آید؟

بدون شک یکی از بهترین و متناسب‌ترین رنگ‌های مو برای لنز سبز ، موهای قرمز است. تضاد میان قرمزی موها و سبزی چشم‌ها سبب می‌شود تا شما جذاب‌ و فریبنده به نظر برسید.

لنز سبز رنگ بسیار خاصی است که حتما باید به صورت شما بیاید. گفتیم که بهترین رنگ مو برای لنز سبز، شرابی و قرمز است. اما افرادی که موهای بلوند دارند هم می‌توانند از لنز سبز استفاده کنند. این افراد بهتر است لنز سبزرنگ روشن بگذارند تا طبیعی دیده شود.

هر تناژی از رنگ سبز را می‌توان با انواع موهای قرمز و شرابی ست کرد. اما لنز سبز تیره با موهای قرمز «روشن» بیشترین و جذاب‌ترین ترکیب را می‌سازند. برای موهای قرمز تیره و شرابی، بهتر است از لنزهای سبز روشن استفاده کنید.

برای خرید انواع لنزهای رنگی سبز همچون لنز طبی رنگی روزانه فرشلوک رنگ Green، لنز رنگی فصلی سولکو Light Green و لنز رنگی سالانه پلی ویو رنگ Green می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لوناتو مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: به لنز سبز چه رنگ مویی میاد

لنز تماسی سبز برای موهای مشکی و موهای بلوند نیز گزینه‌های بسیار خوبی است. برای موی مشکی بهتر است سبز روشن استفاده کنید. برای موی بلوند هم سبز روشن بهتر است. یعنی در واقع برای موی بلوند اصلا سراغ لنزهای سبز تیره نروید. موی مشکی رنگ، به ویژه با سایه‌های سرد مانند مشکی-آبی یا خاکستری و قهوه‌­ای سیر، تضاد زیبایی را با لنزهای عسلی-خاکستری و یا عسلی- سبز ایجاد می‌­کنند.

لنز تماسی سبز برای موهای مشکی و موهای بلوند نیز گزینه‌های بسیار خوبی است. برای موی مشکی بهتر است سبز روشن استفاده کنید. برای موی بلوند هم سبز روشن بهتر است. یعنی در واقع برای موی بلوند اصلا سراغ لنزهای سبز تیره نروید.

موی مشکی رنگ، به ویژه با سایه‌های سرد مانند مشکی-آبی یا خاکستری و قهوه‌­ای سیر، تضاد زیبایی را با لنزهای عسلی-خاکستری و یا عسلی- سبز ایجاد می‌­کنند.

رنگ گرم سایه همچون نارنجی هم برای آرایش با لنز سبز گزینه جذابی است. این دو رنگ مکمل هم هستند و در کنار هم زیبایی دلنشینی ایجاد می‌کنند.

سوالات رایج در مورد آرایش با لنز سبز

کدام سایه طلایی با لنز سبز بیشترین تناسب را دارد؟

سایه طلایی برنزی، طلایی‌مسی، طلایی‌قرمز یا رزگلد برای آرایش با لنز سبز بهترین گزینه هستند.

با لنز سبز می‌توان سایه بنفش زد؟

بله، اتفاقا یکی از متناسب‌ترین رنگ‌های آرایش با لنز سبز، بنفش است. البته بهتر است سراغ بنفشِ ارغوانی بروید تا قرمزیِ آن با سبزیِ لنز، ترکیب جذابی ایجاد کنند.

کدام رنگ مو به لنز سبز می‌آید؟

هر تناژی از رنگ سبز را می‌توان با انواع موهای قرمز و شرابی ست کرد. اما لنز سبز تیره با موهای قرمز «روشن» بیشترین و جذاب‌ترین ترکیب را می‌سازند. برای موهای قرمز تیره و شرابی، بهتر است از لنزهای سبز روشن استفاده کنید.

آیا آرایش اسموکی با لنز سبز جور در می‌آید؟

بله سایه اسموکی با هر رنگ لنزی ست است و باعث می‌شود تا رنگ چشم‌ها بیشتر از قبل جلوه‌گری کنند.

منبع: stylecraze

Related Articles

کامنت بگذارید