خانه اخبار 8 مدل از پرطرفدارترین عینک‌‌های جدید در سال 2017

8 مدل از پرطرفدارترین عینک‌‌های جدید در سال 2017

نویسنده تیم لوناتو
عینک جدید
حراج جمعه سیاه لنز و عینک

یافتن یک عینک جدید که مناسب چهره و تیپ و استایل شما باشد، كار سختي نیست. عينك‌ها آكسسور‌هاي شیکی هستند كه علاوه بر محافظت چشمانتان در برابراشعه‌هاي نور خورشيد، همچنين از ايجاد چين و چروك و كك و مك نيز جلوگيري مي‌كنند. علاوه براين موارد، انتخاب يك عينك مناسب برای چهره‌تان باعث افزايش اعتماد بنفس و ایجاد احساس خوبي در شما مي‌گردد.

يك جفت عينك مدل جديد و شیک می‌تواند چهره شما را زيباتر ساخته و استايل شما را كامل كند. پس شما مي‌توانيد استايل خود را كه مي تواند رسمي يا روزمره باشد با يك جفت عينك مناسب چهره خود كامل كرده و جذاب‌تر سازید. شروع فصل جديد بهترين زمان براي خريدن يك جفت عينك مدل جديد است.

اگر بدنبال خريد محبوب‌ترين و جديدترين مدل فريم عينك‌هاي سال ٢٠١٧ هستيد كه با سبك پوشش شما همخواني داشته باشد و شيكترين استايل از شما را بسازد، با خواندن اين متن ما را همراهي كرده و بهترين و محبوب‌ترين مدلِ عينك‌هاي جديد سال را بشناسيد.

در متن زیر به ليستي از بهترين فريم‌ها و مدل‌های عينك‎هاي جديد سال 2017 که می‌توانند ترکیب زیبایی با چهره شما ایجاد کنند، اشاره شده است:

عینک‌های جدید با فریم خلبانی (Aviators)

از عینک های شیک و مدرن میباشند که توسط شرکت Bausch & Lomb تولید شدند. این عینک ها از سال 1960 معروف شدند. امروزه محصول منحصر به فردی از Bausch & Lomb بنام عینک های آفتابی Ray Ban Aviators تبلیغ می شود. این عینک‌ها معمولا دارای شیشه‌های تیره رنگ و دسته‌های فلزی و قابل انعطاف می‌باشند.عینک‌های خلبانی در تقلید سبک بی‌نظیر هستند و با رنگ های متفاوت خود از قبیل آبی کبالتی و نارنجی مسی باعث ایجاد طیف‌های رنگی جدیدی می شوند. این نوع از عینک‌ها، از زمان قدیم عینک‌های مورد علاقه افرادی مانند مایکل جکسون، رینگو استار بوده و سپس توسط افراد معروفی مانند تام کروز در فیلم‌ها نیزاستفاده شده‌اند.

فریم های این نوع عینک‌ها طلایی، سیلور و یا مشکی بوده و برای کسانی مناسبند که وقت زیادی برای انتخاب عینکِ مناسب استایل خود ندارند، ولی در عین حال می خواهند چهره خوبی داشته باشند. عینک‌های خلبانی که کلاسیک و درعین حال شیک می‌باشند، به ویژه برای چهره‌های مثلثی شکل که پیشانی بزرگ و چانه ای باریک دارند، مناسب است.

عینک جدید

عینک‌های جدید با فریم گرد

شما می توانید از این نوع عینک‌های جدید، زمانی که به دنبال چهره‌ای متفاوت و جذاب‌تر هستید، استفاده کنید. اين عينك ها به طور عجيبي با لباس هاي رسمي و حتی غير رسمي و روزانه همخواني خوبي دارند و جلوه‌اي از ده‌هاي قديمي و كهن مي‌باشند كه امروزه خواهان زيادي دارند. اين نوع عينك‌ها براي كساني كه صورت بيضي، مستطيل يا مربع شكل دارند مناسب مي باشند. بازیگر و کارگردان کنیایی لوپیتا نیونگ از جمله افرادی است که صورتی بیضی شکل داشته و طرفدار این مدل از عینک‌هاست.

عینک جدید

عينك‌هاي جدید با فریم هندسي

اين نوع از عينك‌های جدید که بيشتر باصورت‌هاي مستطيلي و گرد همخواني زيبايي داشته، ولي درکل براي تمامي چهره‌ها مناسبند. يكي از بهترين مدل‌‌ عينك‌هاي جديد سال ٢٠١٧، عینک‌های هندسی شکل مي‌باشند كه مي‌توانند با پوشش روزمره شما تركيب شده و استايل زيبايي از شما را بسازند. زمانیکه به دنبال یک استایل اسپورت و شیک می‌باشید، این مدل ازعینک‌ها گزینه خوبی برایتان خواهد بود.

عینک جدید

عینک‌های جدید طرح گرنجو با فريم فلزي

اين مدل‌ها از كلكسيون عينك‌هاي جديدِ سال ٢٠١٧ هستند كه سبك جديدي از استايل‌هاي خياباني مي‌باشند. عينك‌هاي جديد طرح گرنجو براي افراد سياه پوست و سفيد پوست مناسب بوده و چهره بسیار جذابي به آن‌ها مي‌بخشند، این مدل از فریم‌ها‌ براي صورت‌هاي لوزی شكل و گرد بسيار مناسب بوده و تركيبي از رنگ آمبره و ساير رنگ‌ها در اين نوع عينك‌ها باعث ايجاد چهره‌اي خوشایند و جذاب مي‌گردد.

عینک جدید

عینک‎‌های جدید با فریم پوست لاك پشتي

از زمانيكه عينك هاي جدید پوست لاك پشتي در گروه هاي Burberry and fendi وجود داشتند، به عنوان سبكي قديمي مورد توجه بوده‌اند و امروزه نيز خواهان زيادي دارند. اگر مي خواهيد با مد روز پيش برويد، عينك‌هاي پوست لاك پشتي بهترين انتخاب براي شما خواهند بود. پالت‌هاي رنگي مختلفي از اين نوع عينك‌ها وجود دارند، بنابراين بهترين مدل متناسب با رنگ پوست و موي خود را پيدا خواهيد كرد. همه فريم‌هاي عينكي پوست لاك پشتي جذاب و زيبا هستند ولي خانم‌هايي كه به دنبال يك عينك خاص هستند فريم هاي بزرگ چشم گربه اي بر سبك عينك هاي پوست لاكپشتي مناسب آن‌ها خواهند بود. درصورتیکه به استايل خود حساس هستيد، به هنگام انتخاب نوع فريم و رنگ اين نوع ازعينك‌ها به حالت و شكل صورت خود و به رنگ لباس خود توجه زيادي داشته باشيد.

عینک جدید

عینک‌های جدید با فريم ورزشي

اين عينك‌هاي جدید و ابتكاري اكنون با استايل‌هاي خياباني و روزمره ملحق شده‌اند. كلكسيون عينك‌هاي طرح ورزشي امروزه در رنگ‌هاي مختلفي موجودهستند و يكي از شيك ترين و جديدترين مدل‌هاي برجسته عينك در سال ٢٠١٧ مي باشد.  این عینک هادارای خاصیت ضربه گیری هستند و به هنگام ورزش مناسب استفاده بوده و به ویژه جلوه زیبایی با صورت های گرد و بیضی شکل ایجاد می کنند. ریحانا، خوانده باربادوسی که صورتی بیضی شکل دارد، نیز از این مدل عینک‌ها بیشتر استفاده می‌کند.

عینک جدید

عينك‌هاي جدید با شيشه و فریم شفاف

طراحي ظريف و زيباي اين عينك‌های جدید باعث شده است تا اغلب مردم خواهان اين مدل فريم از عينك ها باشند. اين عينك ها به ويژه مناسب محل هاي كاري بوده و استايلي مد روز و خلاق را به چهره شما خواهند بخشيد. فريم هاي مربع شكل اين عينك ها براي چهره هاي گرد و مثلثي شكل بسیار مناسبند. اين نوع از عينك ها با لباس هاي مجلسي نيز متناسب بوده و مي توان در مراسم افتتحايه و سخنراني نيز از آن ها استفاده كرد. علاوه بر مكان هاي رسمي ميتوان اين نوع عينك‌ها را در پوشش روزمره و خياباني خود نيز استفاده كرد.

عینک جدید

 

عینک جدید با فریم پروانه‌اي

این نوع از عینک‌ها، يكي از پرطرفدارترين عينك‌هاي جدید مد روز براي خانم‌ها مي‌باشند. اين عينك‌ها كه از محبوب‌ترین مدل عينك‌هاي سال ٢٠١٧ مي باشند با شيشه هاي جيوه‌اي و رنگي مختلفي نیز می‌توانند همراه باشند و استايل شيكي از شما را به هنگام حضور در يك جمع دوستانه ايجاد كنند. اگر چهره‌اي مثلثي، گرد و یا مربعی شکل دارید، از انتخاب اين مدل عينك‌ها دريغ نكنيد.

عینک جدید

لیست بالا 8 نمونه از مدرن‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های عینک‌های جدید سال 2017 می‌باشند. با توجه به شکل صورت خود و استایل مورد نظرتان میتوانید یکی از آن‌ها را به دلخواه انتخاب کرده و زیبایی و جذابیت چهره خود را دوبرابر سازید.

Related Articles

کامنت بگذارید