خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها مدل عینک آفتابی «ریحانا» در سال 2020 چیست؟

مدل عینک آفتابی «ریحانا» در سال 2020 چیست؟

نویسنده تیم نویسندگان
عینک آفتابی ریحانا

عینک آفتابی ریحانا

عینک آفتابی ریحانا در سال 2020 جدیدترین مدل عینک‌های Fenty است. این عینک مخصوص تابستان با رنگ‌های شاد است.

این عینک‌ها طرحی شبیه مدهای دهه 80 میلادی دارند و دسته‌های آنها با طرح پلنگی ساخته شده است. FENTY برند خودِ ریحاناست. ریحانا، خواننده سبک پاپ، مدیرعامل و مدیر هنری این برند است.

در مورد برند FENTY 

عینک آفتابی ریحانا

فنتی بیوتی یکی از برندهای آرایشی مخصوص سلبریتی‌هاست. این برند در سال 2017 توسط ریحانا سلبریتی معروف در زمینه موسیقی راه‌اندازی شد. لوازم ارایشی برند فنتی بیوتی طیف رنگی بسیار گسترده‌ای دارند و می‌شود گفت تقریبا برای هر رنگ از پوست یک سایه رنگی مخصوص تولید کرده‌اند.

کرم پودرهای این برند دارای 40 سایه رنگی متنوع هستند و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین اختراعات در مجله تایمز اعلام شدند.

نام فنتی در واقع از نام خانوادگی خود ریحانا گرفته شده است. از آن جایی که خود ریحانا سیاه‌پوست است بیشتر مدل‌های این برند را افراد سیاه پوست تشکیل داده است.

پارسال در کشور انگلستان این برند به پرفروش‌ترین محصول آرایشی تبدیل شد و رکورد فروش لوازم آرایشی مک را زد.

گزارش شده است که این برند در ماه سپتامبر سال گذشته در فروشگاه هاروی نیکولز در هر یک دقیقه یک کرم پودر فنتی و در هر  سه دقیقه یک رژ لب از آن محصول را به فروش رفته است.

لازم به تذکر است که برند فنتی در ایران شعبه ندارد.

عینک آفتابی ریحانا

مشخصات عینک آفتابی ریحانا 2020

عینک آفتابی ریحانا دارای قاب ضخیم با رنگ‌های شفاف و تیره است. این قاب‌ها هندسی هستند و رنگ‌های بسیار متنوعی دارند. دسته عینک ، طرح پلنگی است. عدسی‌ها ضد UV هستند.

همکاری با برند مشهور دیور

ریحانا در سال 2016 میلادی یعنی پیش از ثبت شرکت شخصی خود، با برند دیور همکاری داشت. در آن سال به معرفی و تبلیغ عینک‌های دیور می‌پرداخت.

نگاهی کوتاه به زندگی ریحانا

ریحانا یکی از زنان پر سر و صدای هالیوودی است که علاوه بر خوانندگی، بازیگری، مدلینگ و … برند لوازم آرایش خودش را هم دارد.

این سلبریتی جوان در 20 فوریه سال 1988 میلادی در باربادوس متولد شده است. باربادوس (Barbados) کشور جزیره‌ای است که میان دریای کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی و شمال شرق ونزوئلا قرار گرفته‌است. ونزوئلا نیز کشوری در شمال آمریکای جنوبی و با جزیره‌هایی در دریای کارائیب است.

ریحانا در سال ۲۰۰۵، هنگامی که قرارداد خود با دف جم رکوردینگز امضا کرد به ایالات متحده نقل مکان کرد.

ریحانا با فروش بیش از ۲۵۰ میلیون آلبوم و تک‌آهنگ، یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی در جهان است.

9 جایزه گرمی، ۱۳ جوایز موسیقی آمریکا، ۱۲ جایزه موسیقی بیلبورد و شش رکورد جهانی گینس را تاکنون به دست آورده است.

در سال ۲۰۱۹، او ثروتمندترین موسیقی‌دان زن است و ارزش خالص آن ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده شد.

ریحانا در اواخر تابستان ۲۰۱۷ در ماه ۶ سپتامبر از لوازم آرایشی خود به نام «فنتی بیوتی» رونمایی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و کیفیت لوازم آن بسیار بالا بود که مورد استقبال قرار گرفت.

منبع: vogue

Related Articles

کامنت بگذارید