خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها جو بایدن، نامزد حزب دموکرات آمریکا همیشه عینک آفتابی خلبانی به چشم دارد

جو بایدن، نامزد حزب دموکرات آمریکا همیشه عینک آفتابی خلبانی به چشم دارد

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی جو بایدن

عینک آفتابی جو بایدن

عینک آفتابی جو بایدن همیشه مدل خلبانی از برند ری بن است. عینک خلبانی جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عینک‌ها در طول تاریخ به‌شمار می‌رود. بیشتر هنرمندان، چهره‌های سیاسی و فرهنگی از عینک آفتابی خلبانی استفاده می‌کنند. شاید دلیلش این باشد که این عینک با هر فرم صورتی سازگاری دارد. بعلاوه، عینک آویاتور در عین حفظ کلاسیک بودن، باکلاس و شیک نیز به‌نظر می‌رسد. عینک خلبانی هرگز از مد نمی‌افتد و هیچ محدودیت سنی یا جنسیتی هم ندارد. تمامی زنان و مردان در هر سن و هر مرتبه از شهرت که باشند می‌توانند از این مدل استفاده کنند.

خرید عینک آفتابی خلبانی از فروشگاه لوناتو

عینک آفتابی خلبانی، انتخابِ همیشگی «جو بایدن»

عینک آفتابی جو بایدن

عینک آفتابی خلبانی برای اولین بار در دهه ۱۹۳۰ میلادی به‌عنوان عینک آفتابی برای خلبان‌ها طراحی و عرضه شد. اما پس از آن به دلیل شکل زیبایی که داشت مورد توجه و استفاده‌ی عموم نیز قرار گرفت. در حال حاضر نیز همچنان یکی از فریم‌های محبوب و رایج در میان مردم جهان بشمار می‌رود.

عینک خلبانی کلاسیک دارای پل پیونده‌دهنده دوگانه است و عدسی‌های آن شبیه اشکی هستند که به سمت پایین خم شده است. عدسی‌های این عینک‌ها بیشترین میزان محافظت در برابر تابش‌های مضر خورشید و دیگر آلاینده‌های محیطی را دارند.

این عینک‌ها اغلب دارای ساختار فلزی باریک و طلایی‌رنگ هستند و در طول سال‌ها، طراحی‌های متنوعی به خانواده‌شان اضافه شده است.

عینک خلبانی طبی چون طراحی چندسویه و تطبیق‌پذیری دارد، اصولا برای هر فرم صورتی مناسب است.

صورت‌های مثلثی و مربعی بیشتر از بقیه فرم‌های صورت از این عینک خلبانی استفاده می‌کنند زیرا بیشترین تناسب را با چهره آنها دارد. این عینک، کمک می‌کند تا زاویه‌های صورت‌های مثلثی و مربعی کمتر دیده شود و مثلا چانه‌های تیز یا پیشانی‌های باریک این افراد به واسطه فرم اشکی قاب این عینک کمتر از حالت عادی دیده شده و چهره فرد زیباتر دیده شود.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه لوناتو

نگاهی کوتاه به فعالیت‌های جو بایدن

جو بایدن ۷۷ ساله امسال برای سومین بار به‌عنوان نامزد حزب دموکرات وارد کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا شد. آقای بایدن ۷۷ ساله از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بود.

بایدن در سال‌های ۱۹۸۸ و ۲۰۰۸ برای کسب کاندیداتوری حزب دموکرات تلاش کرده بود اما موفق نشد. در واقع او در سال ۲۰۰۸ برای نامزدی حزب دموکرات وارد فعالیت انتخاباتی شد اما بعد از نامزدی کنار کشید و به تیم آقای اوباما پیوست.

حضور هشت‌ساله‌ جو بایدن در کاخ سفید در دوران اوباما، دستاوردهای مهمی برای او به همراه داشت. از جمله می‌توان به تصویب طرح درمان همگانی، مشوق‌های اقتصادی و اصلاح نظام مالی ایالات متحده آمریکا اشاره کرد.

باراک اوباما او را " بهترین معاون اول رئیس‌جمهور که ایالات‌متحده داشته است" نامیده است.

حالا باید دید رقیب اصلی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در انتخابات 2020 موفق به کسب بیشترین آرا خواهد شد یا خیر.

تفاوت آمریکای ترامپ با آمریکای بایدن در سطح بین‌المللی، در شکافی نظری و عمیق ریشه دارد؛ شکافی که موجب خواهد شد تا ریاست جمهوری هرکدام از این دو نامزد، دو جهان کاملا متفاوت شکل دهد.

Related Articles

کامنت بگذارید