خانه مد و سبک زندگیاستایل رنگ لنزهایی که کیم کارداشیان استفاده می‌کند!

رنگ لنزهایی که کیم کارداشیان استفاده می‌کند!

نویسنده تیم لوناتو

استایل ورساچه دهه نودی کیم کارداشیان و البته تلألو طلایی‌رنگ آن در مراسم مت‌ گالای ۲۰۱۸، همه چشم‌ها را خیره می‌کند. سرتاپای کیم در این مراسم درخشندگی خاصی دارد، حتی مردمک چشمانش. کاشف به عمل آمد که او برای تکمیل کردن جذابیت منحصر به فرد خود از لنز رنگی استفاده کرده‌است. چشمان فندقی‌رنگ کیم در این مراسم روشن‌تر شده و یک خط تیره دورتادور آن را گرفته‌است.
او خودش در یکی از پست‌هایی که منتشر کرده نوشته‌است: «من با تمام وجود می‌خواستم در مت گالای این سال یک استایل کامل از ورساچه طلایی متعلق به دهه نود را بازسازی کنم. او حتی با آرایشگرش در این زمینه مشورت کرده و با هم تصمیم گرفتند که میکاپ اسموکی برنز کیم با لنز رنگی کامل شود.
کارداشیان همچنین گفت که تصمیم گرفته‌است از لنز طبیعی عسلی‌رنگ استفاده کند، که تفاوت چندانی با چشمان خودش نداشته‌باشد. درواقع او قصد داشته‌است فقط کمی رنگ چشم‌هایش روشن‌تر به نظر برسد. در این مراسم آرایشگر کیم از پکیج لوازم آرایش KKW که متعلق به خود کیم است برای میکاپ صورت او استفاده کرده‌است. پالت‌های سایه، رژگونه و رژلب این پکیج به خوبی استایل میکاپ کیم را تکمیل کرده و با لنز طبیعی او هماهنگ بوده‌است.

کیم کارداشیان
کیم کارداشیان

کارداشیان ادعا می‌کند، بدون لنز هم همان رنگ چشم را دارد!


کارداشیان در یکی از پست‌هایی که منتشر کرده‌است می‌گوید: «چشم‌های من گاهی با استفاده از خط چشم و تحت‌تأثیر نورپردازی صحنه به همین رنگ درمی‌آید. اما برای مراسم مت‌گالا من دوست داشتم با تمام وجود روی فرش قرمز بدرخشم!»
او در ادامه گفت که دوست داشته یک تغییر نامحسوس و غیرقابل پیش‌بینی را تجربه کند. به نظر کیم کارداشیان هیچ زمانی مناسب‌تر از مراسم مت‌گالا برای ریسک کردن در استایل و فشن نیست. با این وجود برطبق تصاویری که از نوجوانی کیم کارداشیان منتشر شده‌است، رنگ چشم‌های این سوپرمدل معروف تیره‌تر از چیزی است که در عموم ظاهر می‌شود.

همچنین بخوانید: بررسی لنزهای مارک دهب

آیا وسواس جدید کیم کارداشیان، لنزهای رنگی است!


کیم در رویدادهای فراوانی بعد از مت گالای ۲۰۱۸ نیز از لنز رنگی استفاده کرده‌است. مثلاً در مراسمی که بعد از مت گالای ۲۰۱۸ در نیویورک برگزار شد، کارداشیان یک نیم‌تنه زرد طرح ورساچه پوشیده بود با لنزهای طلایی! او چند روز بعد تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و در کپشن آن نوشت: «وسواس جدید من، لنز رنگی». به نظر می‌رسد این سوپر مدل معروف به تازگی به قدرت لنز رنگی در تغییر استایل و خیره کردن چشم طرفداران پی برده‌است.

لنز رنگی کیم کارداشیان، همه خانواده را تحت‌ تأثیر قرار داد!


تجربه کیم کارداشیان از پوشیدن لنز رنگی، به اعضای خانواده‌اش انگیزه داد که آنها نیز این اکسسوری جذاب را امتحان کنند. کندال و کایلی جنر هر دو ظاهر خود را با لنز طوسی آبی تغییر دادند. چشم‌های کندال و کایلی هر دو قهوه‌ای‌رنگ است و پوشیدن لنز طوسی آبی، چهره آنها را زیرورو می‌کند
اما قبل‌تر از آن زمانیکه کیم کارداشیان و همسر سابقش کانیه‌ وست با هم زندگی می‌کردند، این رپر معروف از لنز آبی یخی در چشم‌هایش برای یکی از رویدادهای هنری استفاده کرد. کانیه وست لنز آبی یخی را با ژاکت سنگدوزی شده ست کرده‌بود و کاملاً یک آدم دیگر به نظر می‌رسید. حتی تصویری از کانیه وست با کپشن «گرگ‌ها» در صفحه اینستاگرام کیم کاراداشیان منتشر شد که به لنز رنگی او اشاره می‌کرد. بعداُ در یک شوی تلوزیونی کانیه وست با همان لنز آبی یخی آهنگی به نام «گرگ‌ها» را اجرا کرد.

همچنین بخوانید: یک آرایش زیبا با لنز طوسی عسلی

ظاهراً کیم کارداشیان با رنگ چشم‌هایش تفریح می‌کند!


به نظر می‌رسد کیم کارداشیان علاقه زیادی به لنز رنگی دارد و البته در این میان لنز طلایی از همه بیشتر نظرش را جلب کرده‌است. با اینحال ظاهراً تغییر رنگ چشم با لنز برای کیم کارداشیان به یک تفریح جذاب تبدیل شده‌است. لنز طوسی عسلی، لنز قهوه‌ای، لنز سبز و آبی و … در چشم‌های کارداشیان جلوه بی‌نظیری دارد! اما اصلاً بعید نیست که استفاده از هرکدام از این رنگ‌ها همان جلوه را به چشمان و چهره شما بدهد.
کیم تصاویر زیادی با رنگ چشم متفاوت از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده‌است. البته بعضی از این تصاویر جعلی هستند. با اینحال لنز طوسی عسلی بیشتر از دیگر رنگ‌ها، جذابیت این ستاره را به رخ می‌کشد. کیم کارداشیان رنگ لنز سبز و آبی را هم تجربه کرده‌است. او در سال ۲۰۱۳ و زمانیکه اولین فرزند کانیه وست را در شکم داشت، ظاهر خود را مدام با لنزهای طیف رنگی آبی تغییر می‌داد.
کیم همچنین در تصاویری که از ۳۲ سالگی خود منتشر کرده، رنگ‌های متفاوتی از لنز را بر چشم‌هایش دارد. در یکی از این تصاویر چشم‌های کیم با لنز آبی کبالت درست مانند دو الماس به نظر می‌رسد. در تصویر دیگری کیم با لباس سبز، گردنبند طلایی و لنز سبز زیتونی به دوربین خیره شده‌است.
در یکی از همین تصاویر ظاهراً چشم‌ کیم کارداشیان رنگ تیره و طبیعی خود را دارد. اما مشخص است که یک لنز آبی خیلی روشن باعث شده که چشمان این سلبریتی معروف بسیار متفاوت به نظر برسد. در این تصویر عنبیه روشن، مردمک قهوه‌ای و خط‌چشم تیره تضاد جذاب و خیره‌کننده‌ای را در چهره کیم ایجاد کرده‌است.

همچنین بخوانید: لنز را قبل از آرایش بگذاریم یا بعد از آن؟
لنز های کیم کارداشیان

برند لنزهای کیم کاراشیان!


برندهای زیادی از لنز با رنگ طبی نظر کارداشیان را جلب کرده‌است. اگر شما هم به دنبال خرید لنز مارک خوب می‌گردید، می‌توانید به انتخاب‌های سلبریتی محبوب خود اعتماد کنید. از معروف‌ترین لنزهایی که توسط کیم کارداشیان استفاده می‌شود می‌توان به لنز فندقی قهوه‌ای Otaku Desire Honey اشاره کرد. چشمان کارداشیان با این لنز گرمی و جذابیت خاصی به خود گرفته‌است. اما اگر می‌خواهید چشمانتان مانند کیم با لنز آبی درست شبیه به آسمان به نظر برسد، لنز Solotica Natural Color Azul (Blue) را امتحان کنید.
انعکاس اقیانوس در چشمان کیم کارداشیان با لنز آبی اقیانوسی Otaku Honeymoon Ocean دیده می‌شود. اما لنز سبز روشن Solotica Hidrocor Esmeralda (Emerald) چشم‌های کیم را طبیعی و خوشرنگ کرده‌است. لنز متمایل به طوسی Otaku Crystal Moonlightانگار چشم‌های این سوپرمدل را به دو الماس تبدیل کرده و لنز طوسی روشن Solotica Hidrocor Ice جذابیت و رازآلودی را به چهره کیم کارداشیان بخشیده‌است.

داستانی که پشت تغییر رنگ لنزهای کیم کارداشیان است!


از تغییر رنگ مدام لنز چشم کیم کارداشیان فقط به یک نتیجه می‌توان رسید. درواقع این سوپرمدل و بازیگر امریکایی برای اینکه هرچندوقت یکبار چهره و استایل خود را از یکنواختی دربیاورد، هوشمندانه از لنزهای رنگی کمک می‌گیرد. شاید رنگ چشم‌ها از جزئی‌ترین ویژگی‌های چهره به نظر برسند، اما باور کنید که تأثیر آن خیلی بیشتر از حد تصور شما است. و البته کیم این حقیقت را بارها و بارها ثابت کرده‌است.

منابع
https://www.allure.com/story/kim-kardashian-gold-contact-lenses-2018-met-gala/amp
https://www.usmagazine.com/stylish/news/kim-kardashian-wears-colored-contacts-like-kanye-west-pics/

Related Articles

کامنت بگذارید