خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها مدل عینک‌های جذاب جی جی حدید!

مدل عینک‌های جذاب جی جی حدید!

نویسنده تیم لوناتو
مدل عینک‌های جذاب جی جی حدید!

مدل عینک‌های جی جی حدید یا همانطور که خودش دوست دارد صدایش بزنیم "مادر کای" در نوع خود جذاب است. این سوپر مدل  زیبا، از طرفداران پروپاقرص مد است. گاهی جی‌جی بدون برنامه‌ریزی قبلی به فرودگاه رفته و برای شرکت در رویدادهای مد و فشن به کشورهای دیگر سفر می‌کند.

هرچند مدتی طول کشید تا زیبایی این سوپرمدل فلسطینی‌الاصل به  امریکایی‌ها ثابت شود. بااین‌وجود جی‌‌جی حدید توجه کمتر کسی را به خود جلب نمی‌کند. یعنی برای این سوپرمدل اهل کالیفرنیا قابل هضم نیست که چهره زیبا و استایل جذابش نادیده گرفته شود. او به پوشیدن لباس‌های مد روز معروف است؛ هرچندکه حتی یک تیشرت سفید ساده به همراه شلوار جین در تن او فوق‌العاده شیک و جذاب به نظر می‌رسد.

جدا از لباس، جی‌جی به استایل عینک طبی و عینک آفتابی خود نیز اهمیت زیادی می‌دهد. به همین دلیل ما در این نوشته لیستی از همه عینک‌هایی که این سوپرمدل به چشم‌هایش زده‌است به همراه جزئیات آن را تهیه کرده‌ایم. این لیست و البته سبک ست کردن عینک با استیل‌های متفاوت توسط جی‌جی حدید می‌تواند برای علاقمندان به مد الهام‌بخش باشد.

فریم عینک فلزی ظریف، مینمال و شیک

فریم فلزی ظریف، مینمال و شیک

جی‌جی حدید در هفته مد پاریس، اکسسوری‌هایش را به حداقل تعداد ممکن رسانده بود. تلفیقی زیبا از مینیمالیسم و ​​ماکسیمالیسم در یک استایل. عینک آفتابی جی‌جی حدید در این رویداد دارای فریم فلزی و ظاهر ظریفی است. شکل هندسی قاب به‌اضافه میله باریک مد دهه نود که در بالای فریم قرار دارد، ظاهری غیرمتعارف و درعین حال خیره‌کننده به این عینک داده‌است. این عینک با وجود کت ترنچ جی‌جی و پیراهن سبک مردانه استایل خاصی برای این مدل جذاب ایجاد کرده‌است.

فریم عینک گرد، راحت و کژوال

فریم گرد، راحت و کژوال

عینک گرد جی‌جی حدید با ست لباس آبی و سفید او عالی به نظر می‌رسد. اگر قصد دارید از  یک گالری دیدن کرده یا به موزه بروید، این مدل عینک بهترین انتخاب است. این مدل عینک با استایل‌های هنری هم هماهنگی خوبی دارد. این مدل عینک آفتابی جی‌جی حدید در عین حال که به چهره شما نشاط و جذابیت می‌بخشد، نوعی استایل رسمی، مد روز و درعین حال کژوال نیز دارد. این عینک با ظاهر گرد و شیک خود، همه جا قابل‌استفاده است.

فریم عینک مشکی، شیشه‌هایی مشکی و چشم‌های گربه‌ای!

فریم مشکی، شیشه‌هایی مشکی و چشم‌های گربه‌ای

اگر برایتان سؤال است که ترند عینک آفتابی کوچک از کجا شروع شد، دقیقاً به خالق این ترند نگاه می‌کنید. معمولی نگه داشتن ظاهر به این معنا نیست که اعتماد به نفس، ظرافت یا کلاس خود را از دست بدهید. عینک آفتابی گربه‌ای مشکی دقیقاً همین جلوه را به شما می‌دهد.

این سوپرمدل، عینک گربه‌ای مشکی را به معمولی‌ترین استایل خیابانی تبدیل کرد. جدا از اینکه مشکی به استایل شما جدیت، جذابیت و کاریزما می‌دهد، جی‌جی حدید نشان داد که این رنگ می‌تواند در عین حال بسیار ساده باشد.

فریم عینک سفید؛ شسته‌رفته، تازه و خنثی

فریم سفید؛ شسته‌رفته، تازه و خنثی

سفید رنگی است که شما به مرور زمان عاشقش می‌شوید. و البته جی‌جی حدید زیبا خیلی وقت است که این حقیقت را می‌داند. عشق این سوپر مدل به رنگ سفید از عینک آفتابی گربه‌ای که خیلی اوقت به چشم می‌زند، مشخص است. اگر هنوز هم در مورد اضافه کردن رنگ سفید به استایلتان تردید دارید، فریم عینک بهترین راه ورود این رنگ به سبک لباس پوشیدن‌تان است. عینک با فریم سفید می‌تواند یک استایل کسل‌کننده و تکراری را جذاب و به یاد ماندنی کند.

ظاهر مردانه و پرجاذبه با فریم درشت و برجسته

ظاهر مردانه و پرجاذبه با فریم درشت و برجسته

این مدل عینک استایل شما را متمایز می‌کند. بلوز به رنگ برنز، کت خز و جین در تن جی‌جی حدید با کمک فریم درشت و مردانه عینکش، جذابیت منحصربه‌فردی دارد. این استایل جی‌جی حدید تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. ترکیب استایل خیابانی با این عینک مردانه و درشت ظاهر به سادگی ظاهر شما را امروزی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: معنی اعداد روی دسته عینک به چه معناست؟

فریم عینک گربه‌ای قرمز جی جی حدید

فریم گربه‌ای قرمز

عینک آفتابی قرمز گربه‌ای تنها راه رسیدن به نهایت اعتماد به نفس و چشیدن طعم فوق‌العاده مد است. منتظر یک موقعیت خاص نباشید. درست مانند این سوپرمدل که پیژامه خود را با  عینک آفتابی قرمز گربه‌ای، ست کرده‌است. عینک آفتابی قرمز گربه‌ای کاربردی، زیبا و جذاب است.

این نوع فریم عینک به استایل شما جسارت، قدرت و جذابیت می‌بخشد. درضمن اگر قصد دارید نهایت اعتماد به نفس خود را نشان بدهید، این مدل عینک ابزاری برای رسیدن به هدفتان است.

   

استایل خاص با فریم شفاف عینک

استایل خاص با فریم شفاف عینک

جی‌جی حدید این بار کت و شلوار ورساچه قرمز و یقه اسکی سفیدش را با عینکی مجهز به فریم شفاف و قاب گربه‌ای ست کرده‌است. استایل‌های خیابانی با این مدل عینک عالی به نظر می‌رسند. درضمن رنگ پوست‌های مختلف و سبک‌‌های متفاوت لباس پوشیدن با این نوع فریم عینک سازگارند.

درعین حال فریم شفاف این عینک جی‌جی حدید، درکنار شیشه‌هایی تیره بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. شفافیت قاب شدت فرم گربه‌ای عینک را کم کرده و ظاهری ملایم به آن داده‌است.

منبع

https://specscart.co.uk/blog/gigi-hadid-glasses

Related Articles

کامنت بگذارید