خانه مد و سبک زندگیاستایل از کجا متوجه شویم صورتمان گرد است؟

از کجا متوجه شویم صورتمان گرد است؟

نویسنده تیم لوناتو
تشخیص فرم صورت گرد

تشخیص فرم صورت گرد

برای تشخیص فرم صورت گرد می‌توانید از روش اندازه‌گیری اجزای صورت کمک بگیرید. برای این منظور به متر، کاغذ، مداد و آینه نیاز دارید.

تشخیص فرم صورت

مقابل آیینه در جایی که نور کافی دارد بایستید. اول فاصله گونه ها را اندازه بگیرید. سر متر را درست در زیر گودی چشم قرار دهید. این نقطه شروع است. بعد از برآمدگی بینی رد کرده و به گودی چشم دیگر برسانید. این نقطه پایان است. عدد را بخوانید و یادداشت کنید.

سپس فک را اندازه بگیرید. یک سمت صورت را در نظر گرفته و متر را درست در زیر گوش قرار دهید. بعد تا وسط چانه امتداد دهید. عدد به دست آمده در انتها را ضرب در ۲ کنید و روی کاغذ بنویسید.

حالا پیشانی را اندازه بگیرید. متر را در پهن ترین قسمت، بین ابرو و خط موی سر قرار داده و از یک سمت به سمت دیگر امتداد دهید. عدد بدست آمده را یادداشت کنید.

تشخیص فرم صورت

در آخر طول صورت را اندازه بگیرید. از وسط خط مو شروع کنید و از روی بینی عبور دهید و به چانه برسانید. عدد بدست آمده را یادداشت کنید.

برای تشخیص فرم صورت گرد باید تناسب طول و عرض را بسنجید. اگر طول و عرض صورتتان یکی‌است یعنی صورت گرد دارید.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین لوناتو

راهنمای خرید عینک برای صورت گرد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام انتخاب عینک به یاد داشته باشید این است که باید دنبال فریم‌های زاویه‌دار باشید.

صورت‌های گرد انحنا دارند و نسبت به سایر مدل‌های صورت فاقد زاویه هستند. بنابراین فریم های هندسی و زاویه‌دار، چهره‌ی شما را جذاب‌تر کرده و تعادلی میان چهره‌ی شما و عینکتان برقرار خواهد کرد. ابن مدل یکی از بهترین گزینه ها برای عینک طبی مردانه یا زنانه برای صورت های دایره ای است.

تشخیص فرم صورت گرد

خرید عینک طبی از فروشگاه اینترنتی لوناتو

سوالات رایج در مورد تشخیص فرم صورت گرد

صورت گرد چه شکلی است؟

صورت‌های گرد معمولا پیشانی پهن، گونه‌های پر و چانه‌ی گردی دارند. این گونه چهره‌ها به راحتی از ظاهر گرد آن‌ها و نبود هیچگونه زاویه و خطوط برجسته‌ای در طرح صورت، شناخته می‌شوند.

چه عینکی برای صورت گرد مناسب است؟

بهتر است عینک شما پهنای بلندتری نسبت به ارتفاعش داشته باشد. چرا که عینک عریض‌تر تصویری از یک چهره‌ی باریک‌تر به شما خواهد بخشید.

عینک مستطیلی برای صورت گرد مناسب است؟

بله فریم مستطیلی معمولا بهترین گزینه برای صورت‌های گرد به شمار می‌رود. هم اندازه بودن عرض و ارتفاع چهره در صورت‌های گرد، موجب می‌شود که این گونه چهره‌ها کوچک‌تر از خود حقیقیشان جلوه کنند. فریم مستطیلی این تصویر را خواهد شکست و چهره را بلدنرتر و باریکتر نشان خواهد داد.

کدام فرم عینک مناسب صورت گرد نیست؟

عینک‌هایی با فریم های کوچک و کوتاه برای صورت‌های گرد مناسب نیستند چرا که توجه افراد را به گونه‌های شما جذب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: عینک گرد آفتابی مناسب چه کسانی است؟

Related Articles

کامنت بگذارید