خانه مد و سبک زندگیاستایل از کجا متوجه شویم صورتمان قلبی است؟

از کجا متوجه شویم صورتمان قلبی است؟

نویسنده تیم لوناتو
تشخیص فرم صورت قلبی

تشخیص فرم صورت قلبی

برای تشخیص فرم صورت قلبی می‌توانید از روش اندازه‌گیری اجزای صورت کمک بگیرید. برای این منظور به متر، کاغذ، مداد و آینه نیاز دارید.

تشخیص فرم صورت

مقابل آیینه در جایی که نور کافی دارد بایستید. اول فاصله گونه ها را اندازه بگیرید. سر متر را درست در زیر گودی چشم قرار دهید. این نقطه شروع است. بعد از برآمدگی بینی رد کرده و به گودی چشم دیگر برسانید. این نقطه پایان است. عدد را بخوانید و یادداشت کنید.

سپس فک را اندازه بگیرید. یک سمت صورت را در نظر گرفته و متر را درست در زیر گوش قرار دهید. بعد تا وسط چانه امتداد دهید. عدد به دست آمده در انتها را ضرب در ۲ کنید و روی کاغذ بنویسید.

حالا پیشانی را اندازه بگیرید. متر را در پهن ترین قسمت، بین ابرو و خط موی سر قرار داده و از یک سمت به سمت دیگر امتداد دهید. عدد بدست آمده را یادداشت کنید.

تشخیص فرم صورت

در آخر طول صورت را اندازه بگیرید. از وسط خط مو شروع کنید و از روی بینی عبور دهید و به چانه برسانید. عدد بدست آمده را یادداشت کنید.

برای تشخیص فرم صورت قلبی باید تناسب طول و عرض را بسنجید. اگر فک لاغر و گونه و پیشانی پهن دارید یعنی صورتتان قلبی است.

خرید عینک طبی از فروشگاه اینترنتی لوناتو

راهنمای خرید عینک برای صورت قلبی

اگر صورت شما قلبی است، عینک آفتابی که روی استخوان‌های گونه یا فک شما تاکید بیشتری دارد را انتخاب کنید. مثلا مدل‌های کلاسیک ویفرر یا عینک‌های گربه‌ای گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

فریم‌های مستطیلی، بیضی و خلبانی بهترین گزینه عینک برای صورت‌ قلبی هستند زیرا ساختار صورت فرد را متعادل‌تر نشان می‌دهند و باعث می‌شوند تا خط فک پهن‌تر دیده شود.

تشخیص فرم صورت قلبی

سوالات رایج در مورد تشخیص فرم صورت قلبی

صورت بیضی چه شکلی است؟

وقتی می‌گوییم یک صورت قلبی شکل است یعنی در قسمت پیشانی بسیار پهن است و هر چه پایین‌تر می‌رود، باریک‌تر می‌شود. یعنی چانه باریک‌ترین بخش صورت به شمار می‌آید.

عینک ویفرر برای صورت قلبی مناسب است؟

عینک‌های ویفرر که فریم‌های ضخیم و پهنی دارند باعث می‌شوند تا پیشانی باریک‌تر دیده شود. این ویژگی کمک می‌کند تا تفاوت پهنای بین چانه و پیشانی فرد کمتر دیده شود و در نتیجه جذاب‌تر به نظر برسد.

بهترین عینک برای صورت بیضی چه مدلی است؟

فریم‌های مستطیلی، بیضی و خلبانی بهترین گزینه عینک برای صورت‌ قلبی هستند

Related Articles

کامنت بگذارید