خانه عینک آفتابی مورد علاقه سلبریتی ها چیست؟ چرا لیدی گاگا مدل خلبانی را بیشتر از همه دوست دارد؟

عینک آفتابی مورد علاقه سلبریتی ها چیست؟ چرا لیدی گاگا مدل خلبانی را بیشتر از همه دوست دارد؟

نویسنده فروغ بیداری
عینک آفتابی سلبریتی ها

معرفی عینک آفتابی سلبریتی ها و بازیگران هالیوودی

عینک آفتابی سلبریتی ها یا دیگر بازیگران هالیوود و ستاره‌ها، یکی از موضوعات جذاب برای طرفداران مد و فشن است.

کم نیست شمار کسانی که پیرو مد سلبریتی‌های موردعلاقه‌شان هستند. از این رو، فروشگاه اینترنتی عینک و لنز لوناتو تصمیم گرفته در این مطلب نگاهی داشته باشد به مدل‌های عینک دودی که مورد توجه هنرمندان جهانی قرار دارند.

البته در این لیست به معرفی عینک‌های محبوب برخی از چهره‌های سیاسی و اجتماعی هم پرداخته‌ایم. یعنی در کنار بازیگران هالیوودی می‌توانید نام مردان و زنان سیاست، خواننده‌ها و مدل‌ها را هم ببینید.

از آنجا که همیشه فلاش دوربین پاپاراتزی‌ها همیشه روی صورت چهره‌هاست، شاید کاملا منطقی باشد که این افراد دایما از عینک آفتابی استفاده کنند. این عینک نه تنها از چشم‌های آنها محافظت می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا همیشه و در هر حالتی که هستند خوش‌تیپ و شیک به‌نظر برسند.

برای اینکه بدانید برند عینک آفتابی سلبریتی‌ها ، بازیگران هالیوود و چهره‌های شناخته‌شده‌ی جهانی چیست، تا انتهای این مطلب همراهمان باشید.

برد پیت (Brad Pitt)

عینک دودی ستاره ها
عینک آفتابی یکی از خوش‌تیپ‌ترین مردان هالیوود، یعنی برد پیت، برند ری-بن است. این هنرمند تقریبا همیشه عینک آفتابی مدل خلبانی یا ویفری ری‌بن را خریداری و استفاده می‌کند. البته برند Parker & Co از دیگر انتخاب‌های اوست.
این سلبریتی جذاب با اینکه 56 سال سن دارد اما همچنان در عرصه سینما خوش می‌درخشد و امسال هم برنده‌ی جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» شد.

جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston)

جنیفر آنیستون یکی از طرفدارهای عینک آفتابی خلبانی با قاب طلایی است.

جورج و اَمَل کلونی (George and Amal Clooney)

عینک آفتابی سلبریتی ها
این زوج خوش‌تیپ و جذاب، عینک‌های آفتابی کلاسیک را به دیگر مدل‌ها ترجیح می‌دهند. اغلب هم به دنبال رنگ‌های تیره هستند تا جذابیت چهره‌شان دو چندان کند. عینک آفتابی مردانه مستطیلی و عینک آفتابی زنانه گربه‌ای و ویفری از جمله انتخاب‌های این زوج است.

اپرا وینفری (Oprah Winfrey)

عینک آفتابی سلبریتی ها
در میان عینک آفتابی سلبریتی ها باید گفت، اپرا وینفری اغلب ترجیح می‌دهد از عینک آفتابی مستطیلی سایز بزرگ برای صورت خود استفاده کند. این مدل عینک آفتابی زنانه برای صورت‌های گرد و بیضی مناسب است.

اما واتسون (Emma Watson)

عینک آفتابی سلبریتی ها
این هنرپیشه انگلیسی همیشه سعی می‌کند با پوشیدن یک جفت عینک آفتابی ویفری سیاه از برند مشهور Ray-Ban چشم‌های خود را از فلاش دوربین خبرنگاران در امان نگه دارد.

سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker)

عینک آفتابی سلبریتی ها و بازیگران هالیوود اغلب با لباس‌هایشان ست می‌شود. همان طور که در این عکس می‌بینید، سارا جسیکا پارکر یک عینک مستطیلی بزرگ را با کت مشکی خود ست کرده است.

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)

عینک آفتابی سلبریتی ها
جنیفر لوپز که با عنوان اختصاری جِی.لو (J.Lo) هم یاد می‌شود، طرفدار عینک‌های خلبانی کلاسیک است. موفق‌ترین و قدیمی‌ترین برندی که این تیپ عینک‌ها را می‌سازد نیز ری-بن است که مورد توجه جی‌لو قرار دارد.
در این عکس هم او را در پاریس با یک عینک خلبانی سایز بزرگ می‌بینید.

ریحانا (Rihanna)

ریحانا، عینک‌های فلزی با فریم گرد و کوچک را به بقیه مدل‌ها ترجیح می‌دهد. این مدل عینک برای صورت‌های مربعی و صورت‌های لوزی گزینه مناسبی است.

کیم کارداشیان (Kim Kardashian West)

عینک آفتابی سلبریتی ها یی همچون کیم کارداشیان همیشه متنوع و بر اساس تیپ و لباس‌هایشان است. در این عکس هم می‌بینید که کیم یک جفت عینک مشکی مستطیلی بزرگ به چشم زده که او را جذاب‌تر نشان می‌دهد.

کندال جنر (Kendall Jenner)

عینک دودی سلبریتی ها
این سوپرمدل عاشق عینک‌های آفتابی DIFF است و اغلب مدل‌های آینه‌ای را انتخاب می‌کند.

جی‌جی حدید (Gigi Hadid)

عینک آفتابی سلبریتی ها
در مورد عینک آفتابی سلبریتی ها باید گفت، این مدل محبوب صنعت مد باعث شده تا عینک آفتابی گربه‌ای، مخصوصا مدل‌های قرمز رنگ بین طرفداران فشن طرفداران زیادی پیدا کند.

بِلا حدید (Bella Hadid)

بلا حدید را ملکه‌ی عینک‌های آفتابی مینیاتوری هم می‌نامند. تقریبا همه‌ی عینک‌های این مانکن، نمونه‌های باریک مدل‌های گربه‌ای، بیضی و مستطیلی است.
این مدل عینک‌ها را بیشتر برندهای Vogue و دیور عرضه می‌کند که تنوع طرح و رنگ زیادی دارد.
عدسی‌های کوچک عینک آفتابی منتخب بلا حدید یادآور مدهای دهه 90 میلادی است.

میشل و باراک اوباما (Michelle and Barack Obama)

عینک آفتابی سلبریتی ها
وقتی رئیس‌جمهور سابق ایالت متحده آمریکا و بانوی اول سابق کاخ سفید برای پیاده‌روی از خانه بیرون می‌روند، ترجیح می‌دهند عینک آفتابی با فریم کلاسیک انتخاب کنند؛ مثل عینک‌های خلبانی.

کیت میدلتون (Kate Middleton)

دوشس کمبریج، کیت میدلتون زیبا از عینک‌های آفتابی با مدل‌های متنوعی استفاده می‌کند. اما مثلا در این عکس، عینک آفتابی گربه‌ای از برند بلگاری را انتخاب کرده است.

پرنس هری (Prince Harry)

پرنس هری نیز همانند اغلب مردان مشهور جهان، طرفدار برند ری‌بن است.

مگان مارکل (Meghan Markle)

عینک آفتابی سلبریتی ها
از آنجا صورت مگان مارکل کوچک است، خوب می‌داند که باید سراغ عینک‌هایی با فریم و عدسی کوچک باشد. یکی از برندهای موردعلاقه‌اش هم Mykita است.
دوشس سابق ساسکس و بازیگر هالیوودی، همچنین طرفدار عینک‌های آفتابی گربه‌ای با عدسی‌های تیره است. این مدل را برندهایی همچون خانه‌ی مد H&M و برند Finlay در محصولات خود دارند.

جو بایدن (Joe Biden)

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، جو بایدن یکی از طرفداران مدل‌های خلبانی برند ری بن است. تقریبا همیشه یک جفت عینک خلبانی به چشم دارد.

لیدی گاگا (Lady Gaga)

در میان معرفی عینک آفتابی سلبریتی ها شاید خوب باشد به لیدی گاگا هم بپردازیم. این هنرمند در کنار تمام تیپ‌های عجیب و غریبی که دارد، یکی از طرفداران پر و پا قرص عینک‌های خلبانی برند ری-بن است.
گاگای 34 ساله در سال‌های 2010 و 2019 میلادی به عنوان یکی از 100 شخصیت تاثیرگذار سال انتخاب شد. این خواننده و بازیگر آمریکایی تاکنون ۱۸ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۹ بار آن را به دست آورده‌است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست.

بردلی کوپر (Bradley Cooper)

عینک آفتابی بازیگران هالیوود اغلب مدل‌های کلاسیک است. بردلی کوپر، این هنرپیشه هالیوودی نیز همانند دیگر سلبریتی‌های مرد، ارادت خاصی به برند ری-بن دارد و یکی از اولویت‌های اصلی برای خرید عینک آفتابی، مدل خلبانی کلاسیک ری-بن است.
البته به طور کلی به عینک آفتابی کلاسیک بیشتر علاقه دارد و مدل‌های کلاب‌مستر همین برند هم در میان سلیقه اوست. از دیگر برندهای محبوب بردلی کوپر، عینک‌های تام فورد است.
جالب است بدانید در سال ۲۰۱۱، مجله پیپل نام بردلی کوپر را در لیست جذاب‌ترین مردان جهان قرار داد.
مدل عینک آفتابی جنیفر لوپز چیست؟

جی لو، این خواننده موسیقی پاپ بیشتر از مدل‌های عینک خلبانی استفاده می‌کند. این عینک‌ها از برندهای متنوعی هستند.

عینک آفتابی سلبریتی ها بیشتر چه مدلی است؟

اغلب چهره‌ها، سلبریتی‌ها و بازیگران هالیوودی عینک آفتابی خلبانی را انتخاب می‌کنند.

عینک دودی ریحانا چه مدلی است؟

صورت ریحانا لوزی است. یعنی گونه‌ها پهن هستند، چانه تیز و پیشانی باریک‌ است. برای چنین فرم صورتی بهتر است از عینک‌هایی با فریم‌هایی که لبه‌های گرد دارند و پهنایشان کمتر از گونه‌هاست، استفاده کرد. این خواننده هم اغلب مواقع از عینک آفتابی گرد با عدسی کوچک استفاده می‌کند.

کیت میدلتون چه مدل عینک آفتابی می‌زند؟

صورت کیت میدلتون بیضی است. یعنی متناسب‌ترین فرم صورت را دارد و در نتیجه هر مدل عینکی به چهره‌اش می‌آید. اما بر اساس استانداردها، این فرم صورت بهتر است از عینک با فریم‌هایی استفاده کند که بخش بالایی آنها پهن‌تر از پایین‌شان است. به همین خاطر، میدلتون هم بیشتر مواقع مدل‌های گربه‌ای را ترجیح می‌دهد.

منبع: travelandleisure

کامنت بگذارید