خانه راهنمای انتخاب عینک برای صورت‌ قلبی

راهنمای انتخاب عینک برای صورت‌ قلبی

نویسنده فروغ بیداری
عینک برای صورت‌ قلبی

عینک برای صورت‌ قلبی

فریم‌های مستطیلی، بیضی و خلبانی بهترین گزینه عینک برای صورت‌ قلبی هستند زیرا ساختار صورت فرد را متعادل‌تر نشان می‌دهند و باعث می‌شوند تا خط فک پهن‌تر دیده شود.

اگر صورت شما قلبی است، عینک آفتابی که روی استخوان‌های گونه یا فک شما تاکید بیشتری دارد را انتخاب کنید. مثلا مدل‌های کلاسیک ویفرر یا عینک‌های گربه‌ای گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

فرم صورت من چه شکلی است؟

وقتی می‌گوییم یک صورت قلبی شکل است یعنی در قسمت پیشانی بسیار پهن است و هر چه پایین‌تر می‌رود، باریک‌تر می‌شود. یعنی چانه باریک‌ترین بخش صورت به شمار می‌آید. با اینکه برخی از صورت‌های قلبی گردتر از بقیه هستند، برخی دیگر کشیده‌تر هستند و شبیه یک مثلث برعکس دیده می‌شوند.

پیدا کردن عینک برای این فرم صورت به هیچ عنوان سخت نیست.

راهنمای انتخاب عینک برای صورت‌ قلبی

فریم‌های مزین به گل و دیگر تزئینات

 عینک برای صورت‌ قلبی

فریم‌های مزین به گل‌های ریز از جمله بانمک‌ترین عینک‌هایی است که افراد با صورت قلبی می‌توانند برای خود خریداری کنند. مدل این عینک به گونه‌ای است که همه توجه‌ها را به صورت فرد و به ویژه به چشم‌ها و چانه‌های او جلب می‌کند.

اگر انسان ریسک‌پذیر و روی مد هستید پیشنهاد می‌کنید یک عینک لبه‌دار کلاسیک با رنگ روشن خریداری کنید.

عینک برای صورت‌ قلبی : ویفرر

عینک‌های ویفرر که فریم‌های ضخیم و پهنی دارند باعث می‌شوند تا پیشانی باریک‌تر دیده شود. این ویژگی کمک می‌کند تا تفاوت پهنای بین چانه و پیشانی فرد کمتر دیده شود و در نتیجه جذاب‌تر به نظر برسد.

فریم‌های ویفرر در صدها مدل مختلف در بازار موجود است. در فروشگاه اینترنتی لوناتو نیز انواع مختلف این عینک را می‌توانید پیدا کنید. پیشنهاد ما این است که اگر صورت قلبی دارید، عدسی‌های آینه‌ای آبی‌رنگ یا فریم‌های پلنگی کلاسیک را امتحان کنید.

خرید عینک آفتابی ویفرر از فروشگاه آنلاین لوناتو

عینک گربه‌ای

عینک برای صورت‌ قلبی

قسمت انتهایی عینک‌های گربه‌ای که به سمت بالا کشیده شده‌اند کمک می‌کند تا پهنای پیشانی تا حدی مخفی شود و با بقیه اجزای صورت تناسب بیشتری پیدا کند. این فریم همچنین جذاب و اغواکننده هم هست و برای دوستدران مدهای کلاسیک گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

عینک‌های برولاین (ابرودار)

عینک برای صورت‌ قلبی

محبوبیت عینک‌های کلاسیک در این است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند. یکی از فریم‌های کلاسیک و جذاب، برولاین است که کنتراست زیبایی با پیشانی و دیگر اجزای صورت ایجاد می‌کند.

در آخر یادآوری کنیم که مهم نیست چه فریمی انتخاب می‌کنید، اما حتما در نظر داشته باشید که برای صورت‌های قلبی، رنگ روشن بهترین گزینه است. رنگ‌های سیاه و تیره برای این فرم صورت کمی سنگین و صورت را سخت و خشن نشان می‌دهد.

سوالات رایج در مورد عینک برای صورت‌ قلبی

بهترین مدل عینک برای صورت قلبی چیست؟

فریم‌های مستطیلی، بیضی و خلبانی بهترین گزینه عینک برای صورت‌ قلبی هستند زیرا ساختار صورت فرد را متعادل‌تر نشان می‌دهند و باعث می‌شوند تا خط فک پهن‌تر دیده شود.

آیا عینک گربه‌ای برای صورت قلبی شکل مناسب است؟

بله، قسمت انتهایی عینک‌های گربه‌ای که به سمت بالا کشیده شده‌اند کمک می‌کند تا پهنای پیشانی تا حدی مخفی شود و با بقیه اجزای صورت تناسب بیشتری پیدا کند.

صورت قلبی چه شکلی است؟

وقتی می‌گوییم یک صورت قلبی شکل است یعنی در قسمت پیشانی بسیار پهن است و هر چه پایین‌تر می‌رود، باریک‌تر می‌شود. یعنی چانه باریک‌ترین بخش صورت به شمار می‌آید.

منبع: allaboutvision

کامنت بگذارید