خانه جدیدترین مدل عینک طبی زنانه و مردانه 2019

جدیدترین مدل عینک طبی زنانه و مردانه 2019

نویسنده فروغ بیداری
عینک طبی زنانه و مردانه 2019

عینک طبی زنانه و مردانه 2019

کسانی که همیشه پیرو مد و فشن هستند می‌خواهند بدانند جدیدترین مدل عینک طبی زنانه و مردانه 2019 چیست. به همین خاطر لوناتو در ادامه این مطلب انواع مختلف فریم و عدسی که در سال جدید میلادی به وفور شاهد حضورشان در بازار خواهیم بود را برایتان معرفی کرده است.

خوشبختانه طراحی فریم‌های عینک در سال‌های اخیر با تغییرات محسوسی همراه بوده است و نمونه‌های جدیدی فارغ از فریم‌های مربعی و دایره‌ای را شاهد هستیم. از فریم چند ضلعی گرفته تا گربه‌ای‌هایِ تغییرشکل یافته و جذاب.

برای پاییز و زمستان 2019 مدل‌های مختلفی معرفی شده است اما هنگام خرید جدیدترین مدل عینک طبی باید توجه داشته باشید که عینک با فرم صورت شما تناسب داشته باشد. در انتهای مطلب روش‌های انتخاب مناسب عینک طبی را به شما آموزش داده‌ایم تا خرید صحیحی داشته باشید که علاوه بر راحتی زیبایی را هم برایتان به ارمغان بیاورد.

1- فریم‌های هندسی

عینک طبی

در میان جدیدترین مدل عینک طبی زنانه و مردانه 2019 فریم‌های هندسی عینک که اغلب چند ضلعی هستند حسابی خودنمایی می‌کنند. این طرح در واقع ترکیبی از فرم‌های کودکانه و بزرگسال عینک است که اولین بار در دهه 90 میلادی مد شده بود. امسال دوباره برگشت به گذشته خواهیم داشت و با حس نوستالوژی دهه 60 خورشیدی، شاهد حضور فریم‌های چند ضلعی هستیم. این فریم‌ها در رنگ‌ها و با متریال‌های گوناگون عرضه می‌شوند.

به طور کلی رنگ‌های سبز، زرد، صورتی و آبی روشن در صدر محبوب‌ترین‌ها قرار دارند و برترین‌ عینک‌های طبی سال 2019 را تشکیل خواهند داد.

2- فریم‌های آب‌رفته و کوچک

در چند فصل قبلی هم شاهد حضور مدهای دهه 60 بودیم. امسال هم قرار است دوباره در سال 2019 هم شاهد همین نوستالوژی‌ها باشیم. در این سال شاهد بازگشت همان رنگ‌ها و طرح‌های قدیمی هستیم از عینک‌های بدون فریم گرفته تا فریم‌های بسیار باریک و کوچک که دقیقا فلش‌بکی به گذشته هستند.

3- عینک‌های دو پل

عینک طبی زنانه و مردانه 2019

دو پل بودن فریم عینک‌ها چند سالی هست که به مد عینک طبی اضافه شده است. طراحان برندهای مختلف تمام سعی خود را دارند تا با تغییر فرم‌های مختلف، ایده‌ای نوین برای این طراحی ارائه دهند. در سال 2019 نیز شاهد حضور عینک‌های طبی زنانه و مردانه با پل‌های بیشتر از یکی خواهیم بود. به طور مثال، احتمالا فریم‌هایی روانه بازار شوند که یک تکه استات در مرکز فریم عینک طبی نشسته باشد. همچنین ممکن است عینک‌های بدون فریم هم دوباره در ویترین‌ فروشگاه‌های آنلاین و غیرآنلاین خودنمایی کنند.

4- عینک طبی زنانه و مردانه 2019 با تکیه بر زنانگی

احتمالا با ما موافق هستید که در سال‌های اخیر، صنعت مد و فشن بر یونیسکس بودن طرح‌ها تاکید بسیاری داشته است. یونیسکس یعنی یک طرح هم زنانه است و هم مردانه؛ یعنی دو جنسی است و تفاوتی بین زنانه یا مردانه بودن آن وجود ندارد. اما در همین راستا، امسال احتمالا طرح‌های جسورانه زنانه به صنعت مد عینک‌های طبی 2019 اضافه خواهد شد. این طرح‌ها شامل فریم‌های بیضی و کمتر دایره‌ای است و اغلب به فریم‌های گربه‌ای شباهت دارند.

عینک‌های خلبانی در سال 2019 بیشتر گرد و زنانه خواهند شد. دسته‌های قطره‌ای شکل هم دوباره قرار است به مد عینک‌های طبی و آفتابی بازگردند. البته بیشتر عینک طبی زنانه و مردانه 2019 دسته خمیده را شاهد خواهیم بود.

عینک طبی با زمینه زنانگی اغلب رنگ و طرح شیشه‌ای، براق، شفاف و نرم دارد. جزئیات زیادی را در فریم‌ها می‌توان مشاهده کرد که با ظرافت زیادی در قاب عینک لحاظ شده‌اند. اعمال این جزئیات بیشتر روی شکل فریم عینک طبی یا بافت آن صورت می‌گیرد. همچنین برای عدسی‌های عینک نیز رنگ‌های صورتی و بژ یا کرم را شاهد خواهیم بود تا حسی از زنانگی را به بیننده القا کند.

5- سفر به آینده؛ عینک‌هایی برای سال 2048

در سال 2019 میلادی حضور پررنگ خلاقیت و نوآوری در صنعت مد عینک‌های طبی را شاهد خواهیم بود. عینک‌های های‌تک و تکنولوژیک در هفته‌های مد اخیر حضور مستمری داشته‌اند. طراحان با توجه به زیبایی‌شناسی و ظرافت و جذابیت فریم عینک‌ها، در جهت بهره‌وری آنها از فناوری روز جهان بشدت در تکاپو و فعالیت هستند.

فریم‌هایی که فرمی آینده‌نگرانه دارند و بعضا فریم‌هایی که به دهه 1980 میلادی باز می‌گردند قرار است امسال دوباره روانه بازار فروش شوند.

6- اضافه شدن تزئینات دستی به عینک کارخانه‌ای

قرار است امسال شاهد عینک‌های طبی جالب و متنوعی باشیم به این صورت که روی فریم عینک طبی زنانه و مردانه 2019 ، جزئیات و تزئیناتی اضافه شوند که تماما با دست طراحی و ساخته شده‌اند. اغلب این فریم‌ها با رنگ‌های زرد و بژ همراه خواهند بود. همچنین بازگشتی به طرح‌های روکو و باروک هم خواهیم داشت.

فریم‌ها و عدسی‌های عینک‌های طبی در سال 2019 تزئینات و بافت‌های منحصربه‌فردی را به همراه خواهند داشت. حتی ممکن است از طرح‌های سه بعدی هم روی عینک استفاده شود. طراحی‌های گل‌دار همانند رومبلی و پارچه‌های پرده‌ای القا کننده‌ی نوعی چاشنی ایتالیایی به این نوع عینک‌ها هستند.

7- فریم‌هایی از همه رنگ

عینک طبی زنانه و مردانه 2019

مدل‌های جدید عینک طبی مردانه و زنانه 2019 شامل فریم‌های رنگارنگ خواهد بود. طرح‌های لاک‌پشتی و پلنگی با رنگ‌های گرم و خنثی و رنگ‌های خاکی از جمله مدهای امسال هستند. البته یک رنگ کاملا متفاوت هم امسال در این ردیف از عینک‌ها وجود خواهد داشت و آن آبی نیلی است. این عینک و رنگ عدسی برای انواع عینک آفتابی را با جنس فلزی یا استات زیاد خواهیم دید.

چطور یک عینک طبی مناسب بخریم؟

عینک طبی علاوه بر اینکه اصلاح‌کننده مشکلات بینایی است باید زیبا هم باشد. اما چه عینکی زیباست، مدلی که با فرم صورت فرد تناسب کامل داشته باشد. یعنی ممکن است به صورت یک نفر فریم مربعی بیاید و به صورت فردی دیگر گرد و دایره‌ای.

به همین خاطر نمی‌توان برای همه افراد جامعه یک نسخه پیچید. شما باید در وهله اول از فرم صورت خود اطلاع کسب کنید و سپس سراغ خرید عینک طبی بروید.

عینک‌های طبی شامل انواع گوناگون همانند نزدیک‌بین، آستیگمات یا دوربین هستند که برای همه آنها، طرح‌ها، رنگ‌ها و اشکال بسیار متنوعی در بازار وجود دارد. برای اینکه بدانید چطور می‌توان یک عینک طبی مناسب خرید از شما دعوت می‌کنیم تا گزینه‌های زیر را از نظر بگذرانید.

اگر صورت مربعی شکل دارید: فریم‌های را انتخاب کنید که گرد و یا بیضی باشند زیرا انحنا و حالت خمیدگی که این عینک‌ها دارند باعث می‌شود تا صورت شما از حالت مربع شکل خارج شود. یا به زبان ساده‌تر، فرم مربعی صورت را کاهش می‌دهد.

اگر صورت گرد دارید: فریم‌های را انتخاب کنید که کشیده و مربعی هستند. البته اگر گوشه‌ی عینک انحنا داشته باشد، بسیار بهتر است زیرا صورت را از حالت گردی خارج می‌سازد. توجه داشته باشید، افرادی که صورت گرد دارند نباید از عینک‌های که فریم دایره دارند استفاده کنند زیرا گردی صورت را بیشتر نمایان می‌کند.

اگر شما صورت بیضی شکلی دارید: می‌توانید هر فرم و شکلی که دوست دارید انتخاب کنید. این فرم صورت بهترین گزینه برای انتخاب عینک است زیرا هیچ محدودیتی ندارد و هر مدل فریمی با آن تناسب پیدا می‌کند. فقط توصیه می‌کنیم عینک ظریف یا قاب باریک نخرید.

اگر شما صورتی مستطیل شکل دارید: بهتر است به سراغ فریم‌هایی بروید که لبه‌های آنها گرد است و انحنا دارند. این مدل باعث ایجاد تعادل بین صورت و فرم عینک می‌شود.

راهنمای انتخاب رنگ عینک طبی زنانه و مردانه

رنگی را برای عینک انتخاب کنید که با رنگ صورت شما تناسب کامل داشته باشد.

  • اگر پوست سفید دارید: بهتر است از رنگ‌های تند همانند قرمز، قهوه ای، آبی و مشکی استفاده کنید.
  • اگر پوست تیره و مات دارید: بهتر است از رنگ‌هایی همانند سفید، مشکی یا خاکستری استفاده کنید.

نکاتی که باید هنگام خرید عینک طبی به آنها دقت داشته باشید

  • شیشه عینکی که انتخاب می‌کنید نباید زیاد سنگین باشد.
  • عینک نباید زیاد روی بینی فشار بیاورد. این موضوع را زمانی متوجه می‌شوید که عینک را بر می‌دارید، عینک نباید روی بینی اثری بر جا بگذارد.
  • اگر دسته‌های عینک به پشت گوش شما می‌رود و اذیتتان می‌کند حتما آن را عوض کنید. راحتی عینک طبی یکی از لازمه‌های استفاده مداوم آن است.

پاسخ به سوالات رایج در مورد عینک طبی

عینک طبی مناسب صورت مربعی و سبزه چه مدلی است؟

فریم‌های را انتخاب کنید که گرد و یا بیضی باشند زیرا انحنا و حالت خمیدگی که این عینک‌ها دارند باعث می‌شود تا صورت شما از حالت مربع شکل خارج شود. یا به زبان ساده‌تر، فرم مربعی صورت را کاهش می‌دهد. همچنین بهتر است از رنگ‌هایی همانند سفید، مشکی یا خاکستری استفاده کنید.

صورت سفید و گرد چه فرم عینک مناسب‌تر است؟

اگر پوست سفید دارید، بهتر است از رنگ‌های تند همانند قرمز، قهوه ای، آبی و مشکی استفاده کنید. فریم‌های را هم انتخاب کنید که کشیده و مربعی هستند. البته اگر گوشه‌ی عینک انحنا داشته باشد، بسیار بهتر است زیرا صورت را از حالت گردی خارج می‌سازد. توجه داشته باشید، افرادی که صورت گرد دارند نباید از عینک‌های که فریم دایره دارند استفاده کنند زیرا گردی صورت را بیشتر نمایان می‌کند.

عینک طبی با فریم هندسی چه مدلی است؟

عینک هندسی از نامش معلوم است، فریم آنها به جای گرد یا مستطیلی ساده، اغلب چند ضلعی است. این طرح را می‌توان ترکیبی از فرم‌های کودکانه و بزرگسال عینک دانست.

مد عینک طبی 2019 چیست؟

مدل‌ 2019 عینک طبی مردانه و زنانه شامل فریم‌های رنگارنگ است. طرح‌های لاک‌پشتی و پلنگی با رنگ‌های گرم و خنثی و رنگ‌های خاکی از جمله مدهای امسال هستند. البته یک رنگ کاملا متفاوت هم امسال در این ردیف از عینک‌ها وجود خواهد داشت و آن آبی نیلی است. این عینک و رنگ عدسی برای انواع عینک آفتابی را با جنس فلزی یا استات زیاد خواهیم دید.

کامنت بگذارید