خانه بهترین عینک آفتابی مردانه : معرفی مدل‌های تابستانی

بهترین عینک آفتابی مردانه : معرفی مدل‌های تابستانی

نویسنده تیم لوناتو
بهترین عینک آفتابی مردانه

بهترین عینک آفتابی مردانه تابستانی

بهترین عینک آفتابی مردانه شاید یک جمله‌ی کلی باشد به این خاطر که مناسب‌ترین عینک دودی، مدلی است که با صورت فرد تناسب داشته باشد و خیلی خوب روی چهره او بنشیند.

اما برای انتخاب بهترین عینک، اصولی وجود دارد که ما برایتان توضیح می‌دهیم.

اگر بدنبال این هستید که در این سه ماه جادویی بیشتر وقت خود را کنار دریا یا در جنگل و جاده بگذارنید، احتمالا لازم است یک عینک آفتابی شیک و کاربردی داشته باشید تا علاوه بر خوش‌تیپ کردن شما از چشم‌هایتان هم در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند.

فروشگاه اینترنتی لوناتو در ادامه به معرفی 5 نمونه از بهترین‌ عینک‌ آفتابی مردانه پرداخته است که علاوه بر محافظت صد در صدی از چشم‌ها، طراحی‌ بسیار شیکی هم دارند و هرگز رنگ و بوی کهنگی به خود نمی‌گیرند.

چندین دهه است که سلبریتی‌ها و مردان خوش‌پوش سراغ این مدل‌ها می‌روند.

در مدل‌های معرفی شده در زیر سعی کرده‌ایم تنوع قیمتی را نیز مدنظر داشته باشیم تا حق انتخاب‌های بیشتری برای فرد وجود داشته باشد.

برای آشنایی با بهترین عینک‌ آفتابی مردانه برای تابستان تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

1- عینک آفتابی Oakley Frogskins

عینک دودی مردانه

اگر «اوکلی» را نمی‌شناسید باید بگوییم یک کمپانی آمریکایی و زیرمجموعه شرکت Luxottica است. لوکساتیکا، شرکت ایتالیایی ارائه‌کننده کالاهای لوکس است که به عنوان بزرگترین تولیدکننده عینک در جهان شناخته می‌شود.

اوکلی در سال 1975 میلادی توسط «جیمز ژانارد» تاسیس شد. البته اولین عینک آفتابی این کمپانی در سال 1984 میلادی وارد بازار شد چراکه پیش از آن به تولید عینک‌های مخصوص موتورسیکلت و عینک اسکی می‌پرداخت.

خیلی زود اوکلی توانست نظر مردم را جلب کند و مشتریان زیادی بدست بیاورد. خوب است بدانید این برند جهانی، به طراحی و تولید عینک‌های حرفه‌ای برای موتورسواری، دوچرخه‌سواری و اسکی می‌پردازد و برخی از عینک‌های این برند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به هیچ عنوان از روی صورت نمی‌افتند.

به همین خاطر، وقتی صحبت از تجهیزات مربوط به سفر، ورزش و ماجراجویی به میان می‌آید، نام Oakley هم خودنمایی می‌کند. مدل Frogskins Eclips برای ماجراجوها بهترین عینک آفتابی است. این محصول در عین حال که طراحی‌های قدیمی اوکلی را زنده می‌کند، فاکتورهای نوینی هم در خود دارد که از جمله باید به ظرافت طراحی آن اشاره کرد. از جمله قابلیت فیت سه نقطه‌ای عدسی‌های عینک و همچنین فریم ضدضربه آن.

این مدل یکی از بهترین عینک دودی مردانه برای تابستان است.

2- عینک آفتابی Warby Parker Fletcher

کمپانی «واربی پارکر» با اینکه سن زیادی ندارد و در سال 2010 میلادی در فیلادلفیا تاسیس شده، اما با طراحی و عرضه‌ی عینک‌های آفتابی باکیفیت و شیک خیلی زود توانست به عنوان یک برند جهانی مورد توجه مردم قرار بگیرد. البته دفتر مرکز واربی پارکر در شهر نیویورک آمریکا قرار دارد.

واربی پارکر که ابتدا یک خرده‌فروش آنلاین بود، توانست بدنبال محبوبیت زیادی که کسب کرده بود در سال 2013 میلادی اولین فروشگاه فیزیکی عینک آفتابی را راه‌اندازی کند. این موفقیت تا جایی پیش رفت که برند موردبحث در سال 2017 میلادی ۷۱ شعبه در ۲۸ ایالت آمریکا داشت.

واربی پارکر همیشه بهترین عینک آفتابی مردانه تولید می‌کند و همین باعث شده تا جنتلمن‌ها علاقه زیادی به این برند آمریکایی پیدا کنند.

عینک آفتابی مردانه Fletcher از برند واربی پارکر دارای عدسی‌های ضد خش است و برای هر نوع آب‌وهوایی آمادگی کامل دارد.

3- عینک آفتابی Ray-Ban Clubmaster Classic

بهترین عینک آفتابی مردانه

پیشنهاد ما این است که وقتی بدنبال بهترین عینک دودی مردانه برای فصل تابستان هستید، حتما مدل‌های کلاسیک را مدنظر داشته باشید. توصیه ویژه‌مان هم این است که سراغ عینک‌های آفتابی کلاب‌مستر ریبن بروید که طراحی کلاسیک آنها هرگز قدیمی نمی‌شوند.

با اینکه عینک آفتابی کلاب‌مستر کلاسیک برند ری‌بن چندین دهه قبل وارد بازار شد، اما طراحی ساده و عاری از تزئینات اضافی این مدل باعث شده تا همچنان در ردیف 10 عینک محبوب جهان قرار داشته باشد.

ریبن را هم تقریبا همه می‌شنایم؛ یک سازنده و طراح عینک‌های آفتابیست که در سال ۱۹۳۷ در امریکا تأسیس شد و در سال ۱۹۹۹ کارخانه ری بن به ارزش ۶۴۰ میلیون دلار به شرکت ایتالیایی لوکساتیکا فروخته شد.

لوکساتیکا مالک پرفروش‌ترین برندهای عینک در جهان است، که عبارتند از: ری-بن، اوکلی و پرسول.

4- عینک آفتابی Tom Ford Alasdhair

«تام فورد» را شاید بتوان به«کارل لاگرفلد» برند مشهور گوچی تشبیه کرد؛ یک فعال مد و فشن که در طراحی‌های خود نوآوری و خلاقیت را در صدر اهمیت قرار داد و همین باعث شد تا خیلی زود، طرفداران زیادی در سراسر جهان بدست بیاورد.

تام فورد که از کودکی عاشق نقاشی بود، وارد دانشکده معماری شد و متوجه شد علاقه‌اش به طراحی لباس بیشتر از معماری است. شیفته نقاشی بودن او را وارد برند گوچی کرد تا بتواند با طراحی لباس‌های زنانه با ترکیب سنت و مدرنیته، اسم و رسمی برای خود به هم بزند.

این هنرمند معروف و محبوب از سال 2005 میلادی به طور رسمی برند خود را وارد بازار کرد. محصولات این برند مورد توجه بسیاری از سلبریتی‌ها و عاشقان دنیای لوکس و تشریفاتی است. مدل‌های مینیمالیستی و پرزرق و برق تام فورد همیشه جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد داشته است.

با این تفاسیر باید گفت عینک‌ آفتابی مردانه تام فورد نیز همیشه موردتوجه سلبریتی‌ها و جنتلمن‌ها بوده. به طوری که می‌توان به جیمز باند در آخرین فیلمش اشاره کرد که عینک تام فورد به چشم دارد.

عینک آفتابی Alasdhair تام فورد را می‌توانید با یک لباس نخی/کتان خاکی رنگ یا پولو شرت لاکچری ست کنید. این مدل، یکی از بهترین عینک آفتابی مردانه است.

5- عینک آفتابی Gucci Aviator

عینک آفتابی مردانه

اگر بخواهیم یک برند لوکس در حوزه مد و فشن معرفی کنیم که همیشه در همه عرصه‌ها موفق بوده، بدون شک آن برند «گوچی» است.

شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، تأسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت، در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد. گوچی پرفروش‌ترین نام تجاری ایتالیایی است و ۲۷۸ بوتیک در سراسر جهان دارد.

به لطف حضور الساندرو میکله، این برند مملو از پوشاک و اکسسوری‌های مردانه شیک است که یکی از آنها، عینک آفتابی خلبانی گوچی است. این عینک شیک و زیبا را می‌توانید با شلوار جین سفید و تی‌شرت پولوی راه‌راه ست کنید.

بد نیست بدانید الساندرو طراحی شجاع، خلاق و نوآور است. او در سال 2016 میلادی از هنرمند گرافیتی‌کار خواست تا روی کیف‌ها و دامن‌های گوچی، گرافیتی طراحی کند. همین باعث شد تا کالکشن‌های جذابی را از این برند ایتالیایی شاهد باشیم.

بهترین عینک آفتابی مردانه

پاسخ به سوالات رایج بهترین عینک آفتابی مردانه

بهترین عینک آفتابی مردانه برای صورت‌های گرد چه مدلی است؟

صورت‌های گرد هیچ خط شکسته و زاویه‌داری ندارند و شبیه اجسام گرد هستند. به همین خاطر باید عینک‌هایی با فرم کشیده استفاده کنند. عینک‌های مربعی و مستطیلی برای آنها گزینه خوبی است.

بهترین عینک دودی مردانه برای صورت‌های مربعی کدام است؟

پیشانی پهن و چانه بزرگ از ویژگی‌های چهره‌های مربعی شکل است. در این چهره‌ها خطوط صورت زاویه‌دار است. عینک آفتابی مناسب برای صورت‌های مربعی شکل، فریم‌هایی گرد دارد.

چرا عینک آفتابی مردانه مدل آینه‌ای اینقدر محبوب است؟

یکی از مزیت‌هایی که مدل‌های آینه‌ای نسبت به دیگر عینک‌ها دارند این است که تصاویر اطراف را در خود منعکس می‌کنند.
یکی از دلایلی که افراد معمولا عاشق این مدل عینک آفتابی مردانه می‌شوند این است که در عکاسی، عکس های فوق العاده زیبا و خاصی را می‌توان با وجود آن‌ها گرفت. این عینک ها معمولا خیلی زود توجه افرادی را که در اطراف شما هستند به خود جلب می‌کند.

آیا عینک آفتابی مردانه با فریم‌ شکل D هنوز مد است؟

این نوع عینک آفتابی مردانه یکی از محبوب‌ترین و ماناترین عینک‌های آفتابی تا به امروز بوده است. با وجود اینکه بسیاری از مدل‌های عینک آفتابی از رده خارج شده و از مد افتاده اند این مدل تازگی خود را همچنان حفظ کرده و طراحی‌های تازه‌ای نیز بر روی آن صورت گرفته است.
این عینک یکی از بهترین های عینک آفتابی مردانه محسوب می‌شود، چرا که جزو جذاب‌ترین عینک‌ها از دید افراد مختلف بوده است.

کامنت بگذارید