خانه گارانتی بازگشت وجه پس از 30 روز در صورت ناراضی بودن مشتری

گارانتی بازگشت وجه پس از 30 روز در صورت ناراضی بودن مشتری

نویسنده تیم لوناتو
گارانتی بازگشت وجه پس از 30 روز گارانتی بازگشت وجه پس از 30 روز فروشگاه آنلاین لوناتو این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده تا در صورتی که مشتری به هر دلیلی از فریم عینک طبی و آفتابی خریداری شده راضی نبود، می‌تواند 30 روز پس از تاریخ صدور رسید، آن را به لوناتو پس بدهد. همه پول پرداخت‌شده توسط مشتری به او پس داده خواهد شد.
گارانتی بازگشت وجه فقط شامل مشتری‌های ساکن «شهر تهران» است و دیگر شهرستان‌های استان تهران و شهرستان‌های دیگر را در بر نمی‌گیرد.
توجه داشته باشید که فقط «فریم عینک» قابل بازگشت دادن است و عدسی عینک شامل این گزینه نمی‌شود. یعنی:
گارانتی بازگشت 30 روزه وجه، عدسی عینک و محصولات نگهدارنده را شامل نمی‌شود.
به این خاطر که، عدسی‌های طبی مطابق نسخه هر کاربر ساخته و برش داده ‌می‌شوند و در نتیجه قابل استفاده برای فرد دیگری نخواهند بود. به این دلیل، حتی اگر عدسی با نسخه ارسال شده مطابقت نداشته باشد شامل گارانتی تعویض نخواهد شد. همچنین به این مساله هم توجه داشته باشید که:
در صورتی‌که عینک طبی و عدسی با هم خریداری شده باشند، فقط هزینه‌ی فریم عینک طبی به مشتری بازگردانده خواهد شد.
در مورد بازگشت محصول،بدانید که اگر هر کدام از مشکلات زیر برای عینک رخ داده باشد، دیگر شامل گارانتی تعویض و عودت نخواهد شد:
  • شکستگی فریم
  • شکستگی عدسی
  • خط روی عدسی
بازگشت لنزهای تماسی در مورد عودت دادن لنزهای تماسی باید بدانید، تنها در صورتی‌که مورد استفاده قرار نگرفته باشد، یعنی بسته‌بندی و پلمپ لنز باز نشده باشد تا ۳۰ روز امکان بازگشت و تعویض دارند. تعهد مشتری وقتی قصد خرید عینک آفتابی، لنز تماسی یا عدسی از فروشگاه آنلاین ما را دارید باید شرایط زیر را دارا باشید:
  • نمره عینک خود را از پزشک یا اپتومتریست معتبر در 24 ماه گذشته دریافت کرده اید- اگر بالای 70 سال سن دارید باید نسخه پزشک برای حداکثر 12 ماه گذشته باشد.
  • همه جزئیات نسخه نمره چشم را به‌طور صحیح وارد کنید.
  • در صورت نیاز، جدیدترین نسخه پزشک را ارائه دهید.
  • برای مطمئن بودن از سلامت چشم‌های خود حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. ما هیچ مسئولیتی در قبال اشتباهی که مربوط به نسخه پزشکی است را قبول نمی‌کنیم.

کامنت بگذارید