خانه راهنمای خرید و محصولات گرانترین عینک های جهان ؛ از کارتیه تا شوپارد (Chopard)

گرانترین عینک های جهان ؛ از کارتیه تا شوپارد (Chopard)

نویسنده تیم لوناتو
گرانترین عینک های جهان

گرانترین عینک های جهان

گرانترین عینک های جهان بدون شک مشخصاتی دارند که بقیه عینک‌ها ندارند. مثلا فریم اونها از طلا ساخته شده. یا از تکه های جواهر برای زیباسازی عینک استفاده شده.

بعضی ها  عینک رو به عنوان یک ضرورت می دونن و بعضی هم اون عینک آفتابی یا عینک طبی که به صورتشون می زنن رو رو نمادی از فردیت خودشون تلقی می کنند.

اما در بعضی مواقع هدف از این طراحی های خاص عینک ، چیزی جز ترکیب کردن صنعت مد با قابلیت های اون نیست.

برای کسایی که یک جیب پر پول دارن عینک آفتابی یک وسیله جانبی نیست. عینک برای اونها نمادی از ثروت و وضعیت اجتماعی شونه.

عینک ها باعث می شن هرگز نور چشم شما رو اذیت نکنه و از اینکه اونها روی صورت خودتون نشوندید احساس لذت بکنین.

یک سری سوالات شخصی وجود داره که باید اول از خودتون بپرسید. آیا حاضرید برای یک تیکه عینک بسیار لوکس با کارایی های مشابه رقم بسیار بالاتری پرداخت کنید؟

با توجه که این روز ها می شه یه عینک مناسب و تقریبا مد روز با لنز طبی به رقمی بین 500 هزار تومن  تا 1 میلیون تومن خرید آیا شما باز هم حاضرید یه عینک 100 میلیون تومنی روی چشماتون باشه؟

تا دارید به جواب فکر می‌کنید، بریم در ادامه 10 تا از گرونترین عینک های دنیا رو با هم بشماسیم که بسیار خاص هستند.

گرانترین عینک های جهان: شماره 10 : عینک Cartier Paris

گران ترین عینک آفتابی

برند کارتیه در صنعت مد طلا و جواهر یک برند کاملا شناخته شدست . عینکی که عکسش رو بالا می بینید یک عینکه کاملا خاصه که فریمی از طلای 18 عیار بر روی کار شده و الماس های هفت و نیم قیراتی که بر روی فریم قرار دارن ارزش و قیمت این عینک بی نظیر رو به شدت بالا بردن.

قیمت این عینک در ایران حداقل برای شما 150 میلیون تومان تموم می شه.

گرانترین عینک های جهان: شماره 9 : عینک  Lugano Diamonds

برند Lugano در صنعت جواهرت بسیار معتبر و شناخته شده است بنابراین وقتی تصمیم گرفت که یه عینک وارد بازار کنه و وارد این صنعت بشه، همه انتظار همچین کار قدرتمند و گرونی رو ازش داشتند.

این عینک توسط طراح بسیار مشهور بنام Barton Perriera طراحی شده و قاب طلا و لنز صورتی و با الماس بسیار چشم گیر و برند معروف Lugano Diamonds که کیفیت بالای الماس های به کار رفته در عینک رو امضا می کنه.

قیمت این عینک برای شما در ایران حداقل 230 میلیون تومان تموم می شه .

گرانترین عینک طبی جهان: شماره 8 : عینک  119 Gold & Wood

Gold & Wood یک برند شناخته شده  در زمینه ساخت عینک های منحصر به فرد و خاصه و پر فروش ترین عینک این برند معروف مدل 119 که با الماس کار شده و علت اسم 119  در واقع 119 الماسیه که در فریم این عینک کار شده.

بدنه این عینک با توجه به الماس هایی که در اون به کار رفته بسیار سخت و مستحکم  و چار چوب بی نظیر اون با برند Gold & Wood امضا شده.

قیمت این عینک برای شما در ایران حداقل 260 میلیون تومان تموم می شه.

گرانترین عینک های جهان: شماره 7 – عینک  25Gold & Wood

و باز هم یک کار نفیس دیگه از برند Gold & Wood که این در اون 253   الماس با حد اکثر کیفیت به کار رفته البته ناگفته نماند که تعداد بالای الماس ها و نوع الماس های خاص به کار رفته در این عینک باعث بالا رفتن بسیار زیاد وزن عینک شده. قیمت این عینک برای شما در ایران حداقل 300 میلیون تومان تموم می شه.

گرانترین عینک های جهان: شماره 6 :  عینک Bulgari Flora

این فریم عینک آقتابی از برند معروف Bulgari با طلای سفید 18 عیار ساخته و در فریم اون از الماس و یاقوت کبود استفاده شده و از نظر زیبایی شناسی یک عینک بی نظیر به حساب می آد.

نکته مهمی که در این عینک وجود داره اینه که میزان کمتری در اون طلا و جواهر وجود داره و شما هزینه بیشتری بابت خاص بود طراحی این عینک می پردازید. قیمت این عینک برای شما در ایران حداقل 370 میلیون تومان تموم می شه.

گرانترین عینک های جهان: شماره 5: عینک Luxuriator Canary

گرانترین عینک های جهان

این عینک نماد بارز یک طراحی ویژه به همراه الماس های قهوه ای و طلای 18 عیاره که با الماس ها برجسته شده و لنز تونیک که با قاب طلا ترکیب شده نمایش به حد و مرز زیبایی عینک برند Luxuriator به نمایش می زاره.

قیمت این عینک برای شما در ایران حداقل 385 میلیون تومان تموم می شه.

گران‌ترین عینک های جهان: شماره 4: عینک Cartier Panthere

احتمالا از روی عکس عینک تا الان علت نامگذاری اون رو متوجه شدید.بر روی دو پنتر وجود داره که زیبایی فوق العاده ای به این فریم داده و کل این فریم با طلای 18 عیار سفید ساخته شده که در اون بیش از 561 الماس برش خورده و 654 یاقوت آبی بکار رفته.

نکته مهم این در مورد این فریم اینه که شما باید فریم رو به صورت ویژه و جداگانه سفارش بدید.

قیمت این عینک برای شما در ایران حداقل 850 میلیون تومان تموم می شه.

گرانترین عینک های جهان: شماره 3 : عینک Shiels Emerald Sunglasses

گرانترین عینک های جهان

تنها عینکی که در جهان لنز آن از زمرد ساخته شده. یک عینک بسیار خاص، برند Shiels Emerald یک برند کهنه کار و مشهور در صنعت طلا و جواهره امضاش بر روی این محصول سوپر لوکس وجود داره.

وقتی شما این عینک رو به چشمتون بزنید در واقع دنیا رو کاملا سبز خواهید دید. علاوه بر لنز زمردی که در این عینک استفاده شده کل فریم از جنس طلای 18 عیار است.

قیمت این عینک برای شما در ایران حداقل 1 میلیارد و 200 میلیون تومان تموم می شه.

گرانترین عینک های جهان: شماره 2 : عینک Dolce and Gabbana

Dolce and Gabbana یک برند کاملا شناخته شده توی صنعت مد و فشن برای تمام  مردم جهانه و اصلا تعجب آور نیست که این برند یک عینک بسیار خاص رو به تعداد بسیار محدود برای افراد خاص تولید کرد.

فریم این عینک به طور کامل از طلا ساخته شده و برای زیبایی بیشترDolce and Gabbana از لنز قهوه ای برای این عینک خاص استفاده کرده.

قیمت این عینک برای شما در ایران حداقل 2 میلیارد و 150 میلیون تومان تموم می شه.

گرانترین عینک های جهان: شماره 1 : عینک Chopard

گرانترین عینک های جهان

قیمت این عینک برای شما در ایران حداقل 3 میلیارد و 150 میلیون تومان تموم می شه.

البته برند Chopard برای قیمت این عینک توجیه قابل قبولی داره.

51 عدد الماس کامل برش خورده به طوری  روی عینک قرار میگیره که کاملا دیده بشه و نکته مهم تر اینکه کل فریم این عینک از طلای 24 عیار ساخته شده و نکته ای که بسیار مهمه اینکه  حتی ثروتمند ترین آدم ها یا این عینک ورزش نمی کنن، مهمونی های پر تحرک نمی رن چون می دونن اولین اشتباه در مراقبت از این عینک آخرین اشتباه می تونه باشه.

خوب با توجه به این توضیحات نظر شما چیه؟ چه جوری عینکی دوست دارید و برای قرار داد بر روی صورتتون مد نظر دارید؟ لوناتو با کلکسیونی از برترین برندهای روز دنیا هم در زمینه عینک طبی مردانه و  عینک طبی زنانه، عینک های آفتابی مردونه ، عینک های آفتابی زنونه در کنار شماست.

پاسخ به سوالات رایج

عینکی داریم که شیشه آن از جواهر ساخته شده باشد؟

بله، عینک آفتابی برند Shiels Emerald تنها عینکی که در جهان است که لنز آن از زمرد ساخته شده.

چرا عینک Bulgari Flora تا این اندازه گران قیمت است؟

فریم این عینک آقتابی بولگاری با طلای سفید 18 عیار ساخته و در فریم آن از الماس و یاقوت کبود استفاده شده است.

گران ترین عینک جهان چیست و چه قیمتی دارد؟

عینک چوپارد گرانترین عینک دنیاست. در ایران حداقل 3 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت دارد.

گران ترین عینک کارتیه چیست؟

عینک Cartier Panthere گران ترین مدل این برند است. کل فریم این عینک با طلای 18 عیار سفید ساخته شده و در آن بیش از 561 الماس برش خورده و 654 یاقوت آبی استفاده شده است.

Related Articles

1 کامنت

سیدرضا موسوی 1 دی 1401 - 07:19

سلام عینک laura biagiotti ایتالیایی مدل VBG01 56□15 135 col 10 کارشده با طلا و ۱۰۸ الماس احتمالا چهار قیراطی قیمتش چنده ممنون میشم پاسخ بدید

پاسخ

کامنت بگذارید