خانه اخبار کومونو ؛ یک برند مینیمال، آوانگارد و شیک

کومونو ؛ یک برند مینیمال، آوانگارد و شیک

نویسنده تیم لوناتو
کومونو

عینک‌های آفتابی برند کومونو که در میان ما ایرانی‌ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، طراحی مینیمالیستی بسیار شیکی دارند که هر سلیقه‌ای را می‌توانند تحت تاثیر قرار دهند.

فریم‌های مینیمال، رنگ‌های خاص، طراحی منحصربه‌فرد و تناسب آنها با هر فرم صورتی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی عینک‌های کومونست.

اما این سوال پیش می‌آید پشت این همه خلاقیت چه کسی یا چه کسانی قرار دارند؟ یا کومونو محصول کدام کشور است و دفترش در کجای این جهان خاکی واقع شده است؟

کومونو (KOMONO) یک برند تقریبا جوان بلژیکی است که 10 سال پیش یعنی در سال 2019 میلادی توسط دو دوست قدیمی به نام‌های «آنتون جانسنز» و «رَف مائس» در این کشور اروپایی راه‌اندازی شد.

دفتر مرکزی کومونو در بندر آنترپ بلژیک قرار دارد و تیمی از طراحان خلاق دایما در حال ایده‌پردازی و طراحی محصولاتی هستند که کالکشن‌های بی‌نظیر این کمپانی را تشکیل می‌دهند.

کومونو یک واژه ژاپنی است و در لغت به معنای «چیزهای کوچک» است. بنیانگذاران این برند بلژیکی دلیل انتخاب این نام را وجود سه حرف انگلیسی O اعلام کرده‌اند که دو O به نشانه‌ی عدسی‌های عینک و O سوم به منزله‌ی صفحه‌ی ساعت مچی است.

باید بدانید کومونو علاوه بر عینک‌های آفتابی جذاب، در طراحی و تولید ساعت مچی نیز دستی بر آتش دارد. ساعت‌های این شرکت دارای رنگ‌های متنوع و طراحی مینیمال و ظریف هستند.

ساعت مچی برند کومونو

احتمالا شنیده‌اید که برای شیک بودن باید ساده بود. هر چه ساده‌تر باشید، شیک‌تر و باکلاس‌تر به نظر می‌رسید. این دقیقا دیدگاهی است که کومونو در طراحی محصولات خود به کار می‌گیرد و همین امر سبب موفقیت روزافزون این شرکت اروپایی شده است.

این برند، مینیمال بودن را به دنیای اکسسوری‌ها تزریق کرده و به جهان نشان داده که با سادگی می‌توان زیبایی را به چشم‌ها هدیه کرد.

جالب است بدانید کومونو طراحان خود را «خیال‌پرداز» خطاب می‌کند. این هنرمندان با الهام و با تکیه بر فرهنگ و سنت قدیمی کشور بلژیک، روح و ظاهر تازه و مدرنی خلق کرده‌اند که خلاقیت بالای آنها حکایت دارد.

شعار کومونو نیز همین است: نمایش ساده‌ی فرهنگ و سنت به شیوه‌ای مدرن و ساده.

کومونو در حال حاضر فقط عینک آفتابی تولید می‌کند و عینک طبی ندارد. اما یک بار در بلاگ وب‌سایت خود به این موضوع اشاره کرده که احتمالا در آینده عینک طبی را نیز به چرخه تولیدات خود اضافه خواهد کرد.

آوانگارد بودن و ساختارشکنی‌های طراحان کومونو به گونه‌ای نیست که مختص سلیقه‌ی خاصی باشد. همه مردم در هر سن و از هر طبقه اجتماعی می‌توانند از محصولات متفاوت این برند استفاده کنند و در عین حال، منحصربه فرد و جذاب به نظر برسند.

ایرانی‌ها امکان خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی کومونو را ندارند. زیرا این کمپانی ارسال محصول به کشور ما را ندارد. اما فروشگاه اینترنتی لوناتو این کار را برای شما آسان کرده و می‌توانید عینک‌های اصل این برند بلژیکی را با قیمت‌های متنوع انتخاب و خریداری کنید.

مزیت عینک‌های کومونو در این است که یک سال گارانتی تعویض دارند. البته این گارانتی در کشورهای اروپایی دو برابر و به مدت دو سال است.

ساعت مچی کومونو

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم این برند در دو حوزه‌ی ساعت مچی و عینک آفتابی فعالیت دارد. ساعت‌های مچی کومونو نیز همانند عینک‌ها کاملا مینیمال و ساده هستند. این ساعت‌ها در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند.

ساعت‌ها به صفحه‌هایی به قطر 24، 36، 41 و 46 میلی‌متری تولید و عرضه می‌شوند.

اندازه ساعت‌های مچی کومونو

هر کدام از ساعت‌های این برند ویژگی‌های خاص خود را دارند، به طور مثال مدلی که عکس آن را در زیر می‌بینید دارای دو بند قابل تعویض است. یعنی می‌توانید بر اساس حس و حال لحظه‌ای خود یا متناسب با تیپ و لباستان، بند ساعت را عوض کنید.

ساعت مچی کومونو با دو بند قابل تعویض

این محصولات شیک و مینیمال برای هدیه دادن به عزیزان هم گزینه بسیار جذاب و باکلاسی بشمار می‌روند.

برای خرید عینک کومونو می‌توانید به این صفحه از فروشگاه اینترنتی عینک و لنز لوناتو مراجعه کنید.

Related Articles

کامنت بگذارید