خانه اخبار کدام عینک آفتابی برای فرم صورت و سبک زندگی شما مناسب است؟

کدام عینک آفتابی برای فرم صورت و سبک زندگی شما مناسب است؟

نویسنده تیم لوناتو

حتما برایتان پیش‌آمده که بدنبال خرید یک عینک آفتابی شیک از یکی از برندهای مشهور جهانی باشید، اما نمی‌دانید طراحی کدام‌یک از این شرکت‌ها برایتان مناسب است. حتی رفتن به یک مغازه بزرگ که طیف گسترده‌ای از انواع برندها را دارد هم نمی‌تواند در این راستا یاری‌رسان باشد.

هر کدام از طراحان عینک‌های دودی، یک عکس خاص دارند که پرتره فردی را در لباس و اکسسوری‌های مرتبط به تصویر کشیده و به واسطه آن تبلیغات اساسی خود را انجام می‌دهند.

همیشه عینک‌های طراحی برندهای خاص و سلبریتی‌های گران‌قیمت‌تر از بقیه هستند. شاید دلیلش این است که ازجواهرات و سنگ‌های گرانبها در ساخت‌شان استفاده می‌شود. این تیپ عینک‌ها به‌خوبی نمایانگر سبک‌زندگی لوکس و بودجه زیاد این قشر از جامعه هستند. اغلب هم در بوتیک‌های لوکس در مراکز خرید گران‌قیمت می‎توان نمونه‌هایشان را پیدا کرد.

اما، برای اینکه بتوانید از میان طراحی‌های متعددی که در بازار موجود هستند، گزینه مناسب صورت و سبک‌زندگی خود را پیدا کنید، شاید یکی از بهترین روش‌ها آگاهی از شعار و تبلیغات طراحان برتر عینک باشد. برای این منظور، در ادامه این مطلب، تبلیغات برخی از این کمپانی‌ها را در سطح جهانی برایتان نوشته‌ایم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

کالوین کلین (Calvin Klein)

کلوین کلاین سی‌کی (CK) نیز شناخته می‌شود و خانه مد آمریکاییست.

عینک‌های این برند اغلب در رنج قیمتی 50 تا 80 دلار عرضه می‌شود. بیشتر طرح‌های این کمپانی شبیه مدل‌های خلبانی کلاسیک با و بدون لبه هستند.

شانل (Chanel)

شنل اس.ای.، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است.

«هاوانا» یکی از بارزترین مدل‌های شانل (در رنج قیمت 300 دلار) است که با فریم‌های پلاستیکی ضخیم با ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای و عدسی‌های همرنگ عرضه می‌شود.

JLO توسط جنیفر لوپز

عینک‌های این برند برای زنان پیرو مد بسیار مناسب است و یکی از گرایشات جدید کمپانی‌ها برای استفاده از نام هنرمندان برای تبلیغات بیشتر بشمار می‌رود. برخی از مدل‌های JLO در رنج قیمتی 10 دلار عرضه می‌شوند.

البته از نام طراحان نیز به عنوان برند عینک به‌وفور استفاده می‌شود. از جمله می‌توان به عینک‌های جیمی چو، بالنسیاگا، کنیث کول، جان وارواتوس، الکساندر مک‌کوئین، ورا وانگ، مارک جیکوب، رالف لورن، فندی، جیل سندر و والنتینو اشاره کرد.

بسیاری از فروشگاه‌های اپتیک و عینک‌فروشی، بخش مخصوص و مجزایی برای عرضه عینک‌های آفتابی دارند.

برای کسب اطلاعات درست در مورد کیفیت عینک‌ها می‌توانید از فروشنده‌ها سوال بپرسید. یا در فروشگاه‌های آنلاین همانند لوناتو، بخش مشخصات محصول را مطالعه کنید تا بهترین و مناسب‌ترین خرید راداشته باشید.

با همه این تفاسیر، شاید بتوان گفت بهترین کار این است که عینک را به چشم زده و فرم و اندازه آن را روی صورت خود ببینید. برخی از فریم‌ها زنانه هستند، برخی محافظه‌کارانه، ساده و بعضی هم مخصوص شرایط و موقعیت‌های خاصند.

برخی از مدل‌های JLO در رنج قیمتی 10 دلار عرضه می‌شوند.

به‌طور کلی، اگر از طراحی‌های یک برند لباس خوشتان می‌آید، ممکن است مدل‌های عینک‌دودی آن‌ها نیز برایتان جذاب‌تر باشد. شماری از آن‌ها روی روند طراحی، تولید و قیمت‌گذاری محصولات خود بسیار حساس هستند و تحت لیسانس کارخانه‌های تولید عینک‌افزار، عینک‌های خود را عرضه می‌کنند.

نتیجه این همکاری، تولید عینک‌های شیک با قیمت‌های مناسب‌تر برای مشتری‌هاست.

مجموعه عینک‌های آفتابی هنرمندان

علاوه بر طراحان مشهور، برخی از هنرمندان هم در همکاری با شرکت‌های تولیدکننده محصولات اپتیکی، به ارائه عینک‌دودی با برند شخصی خود می‌پردازند.

رندی جکسون، جسیکا سیمپسون، شان کومبز، دونالد ترامپ، دیزی فونتس، جوان کالینز و جری گارسیا، همگی برند شخصی خود را در خط‌تولید عینک‌دودی دارند.

به طور مثال، نوعی عینک دودی گربه‌ای توسط یک هنرمند بین‌المللی به نام Thalia تولید و عرضه می‌شود.

Related Articles

کامنت بگذارید