خانه اخبار پاسخ به سوالات رایج در مورد خرید عینک طبی از فروشگاه آنلاین لوناتو

پاسخ به سوالات رایج در مورد خرید عینک طبی از فروشگاه آنلاین لوناتو

نویسنده فروغ بیداری
سوالات رایج خرید عینک طبی

سوالات رایج خرید عینک طبی

در این مطلب سوالات رایج خرید عینک طبی را نوشته‌ایم و به آنها پاسخ داده‌ایم. شاید به واسطه خواندن این سوال‌هایی که برای اغلب کاربران فروشگاه پیش آمده است بتوانید انتخاب و خرید مناسب‌تری داشته باشید.

وقتی قرار است عینک جدیدی خریداری کنیم سوالات زیادی برایمان به وجود می‌آید. از اینکه چه فریم یا عدسی‌ای برای من مناسب است گرفته تا اینکه چقدر طول می‌کشد تا به عینک جدید عادت کنم؟ یا اگر عدسی عینکم خش برداشت چگونه آن را نونوار کنم؟ و سوالاتی از این دست.

Q1: من نمی‌دانم آیا اندازه این عینک مناسب من است و آیا روی صورتم فیت می‌شود یا خیر!

A1: ما عینک طبی را در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ ارائه می‌دهیم. برای اینکه سایز دقیق صورت خود را بدانید و بر اساس آن فریم عینک را انتخاب و خریداری کنید روی کلید «تعیین سایز عینک طبی» در پایین صفحه کلیک کنید.

Q2: اگر عینک بخرم و فیت صورت من نباشد چه کار باید بکنم؟ یا اگر عدسی عینک مناسب نمره چشم من نباشد باید چه کار کنم؟

A2: برای اینکه خرید درست و بی‌دردسری داشته باشید، ما در لوناتو برایتان امکان «تست رایگان در خانه» را مهیا کرده‌ایم. با کمک این گزینه شما می‌توانید 5 جفت عینک را انتخاب کنید تا پیک ما به صورت رایگان برایتان بیاورد درب منزل، آنها را روی صورت امتحان و مدل مناسب را انتخاب کنید. برای اینکه بدانید شرایط تست رایگان در منزل چگونه است روی کلید تست رایگان در پایین همین صفحه کلیک کنید تا توضیحات کامل را بخوانید.

در مورد عدسی‌های عینک هم باید بگوییم که بر اساس انتخاب خود شما ساخته می‌شوند. یعنی این شما هستید که نمره چشم را بر اساس نسخه عینک به ما اعلام می‌کنید تا عدسی بر اساس آن نمره ساخته شود. بنابراین، باید در وارد کردن اطلاعات دقت زیادی به خرج دهید. برای اینکه بدانید چگونه نسخه عینک طبی را بخوانید در پایین این صفحه روی راهنمای خواندن نسخه عینک طبی کلیک کنید.

سوالات رایج خرید عینک طبی

Q3: آیا عینک طبی مناسب نمره چشم من را دارید؟

A3: ما عدسی‌های مختلفی داریم از عدسی تک دید گرفته تا دو دید (بایوفوکال)، عدسی تدریجی، چند دید و آستیگمات. شما عدسی موردنظر خود را انتخاب می‌کنید و ما بر اساس نمره چشم شما آن را می‌سازیم و برایتان ارسال می‌کنیم.

Q4: نمره چشم من ترکیبی است، آیا می‌توانید آن را برایم بسازید؟

A4: ما در لوناتو تمامی عدسی‌های عینک و نمره‌های چشم را داریم. شما می‌توانید با اطمینان عدسی مناسب نمره چشم خود را سفارش دهید و مطمئن باشید که دقیقا همانی است که می‌خواهید.

برای درخواست معاینه در محل اینجا کلیک کنید.

اپتومتریست لوناتو با 50 عدد از پرفروش‌ترین عینک‌های ما در محل شما حضور خواهد داشت

Q5: کجا باید اطلاعات نمره چشم خود را وارد کنم؟

A5: شما بعد از انتخاب و تکمیل خرید عینک می‌توانید شماره عینک (نمره چشم) را به واتس‌اپ لوناتو ارسال کنید.

Q6: من نسخه عینک طبی‌ام را ندارم آیا باید حتما در زمان خرید عینک نمره را وارد کنم؟

A6: خیر شما می‌توانید فریم عینک را خریداری کنید و هر زمان که اطلاعات نمره چشمتان را داشتید، به صورت تلفنی یا با پیام دادن در واتس‌اپ نمره عدسی عینک را به اطلاع ما برسانید تا عدسی بر اساس آن ساخته شود.

سوالات رایج خرید عینک طبی

Q7: من نمی‌دانم نمره چشمم چند است شما می‌توانید به من کمک کنید؟

A7: برای تعیین نمره چشم شما باید حتما نزد اپتومتریست یا چشم‌پزشک بروید. حتما کارشناس این امر باید چشم‌ها را معاینه کند و بر اساس عیوب انکساری و فرم چشم‌هایتان، عینک مناسب را برایتان تجویز کند.

Q8: من واقعا نیاز دارم که قبل از خرید اینترنتی عینک طبی آن را روی صورتم تست کنم، آیا شما این امکان را به من می‌دهید؟

A8: بله، صد در صد. ما در لوناتو «تست رایگان در منزل» داریم. شما می‌توانید پیش از خرید 5 مدل مختلف عینک را تست کنید و هر کدام فیت صورتتان بود، آن را سفارش دهید. تست در منزل کاملا رایگان است و هزینه پیکی که عینک را برایتان می‌آورد به عهده ماست. شما هیچ مبلغی برای این منظور پرداخت نخواهید کرد.

Q9: از کجا مطمئن باشم که جنس فریمی که سفارش می‌دهم دقیقا همان چیزی است که می‌خواهم؟

A9: کیفیت محصول اصلی‌ترین ویژگی آن است. همه‌ی فریم‌های پلاستیکی موجود در فروشگاه آنلاین لوناتو از بهترین کیفیت و بر اساس تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده‌اند. فریم‌های فلزی اغلب از جنس تیتانیوم هستند که بهترین جنس فلزی برای عینک است. همچنین، ما برای محصولات خود یک سال گارانتی در نظر گرفته‌ایم. هر زمان با مشکلی مواجه شدید می‌توانید بر اساس شرایط و قوانین استفاده از گارانتی، از خدمات ما بهره‌مند شوید.

سوالات رایج خرید عینک طبی

Q10: شما از چه عدسی‌هایی استفاده می‌کنید؟ من عموما از عدسی ضد بازتاب نازک استفاده می‌کنم

A10: شما پس از انتخاب عدسی عینک طبی می‌توانید سفارش دهید که چه پوششی روی عدسی اضافه شود. برای آشنایی با انواع پوشش‌های عدسی عینک طبی پیشنهاد می‌کنیم روی کلید «راهنمای انتخاب پوشش عدسی عینک طبی» در پایین همین صفحه کلیک کنید.

Q11: نام برخی از برندهای موجود در فروشگاه شما تا الان به گوش من نخورده است، از کجا مطمئن باشم این برندها خوب و باکیفیت هستند؟

A11: تمامی محصولات موجود در فروشگاه آنلاین لوناتو از بهترین برندهای دنیا انتخاب شده‌اند. این برندها سایت‌های رسمی دارند که می‌توانید به آنها مراجعه کنید و از اصالت و کیفیت آنها مطمئن شوید. اغلب عینک‌های لوناتو را مارک‌های ایتالیایی تشکیل داده‌اند.

Q12: پس از سفارش عینک طبی چند روز طول می‌کشد تا به دست من برسد؟

A12: همه سعی ما این است که در سریع‌ترین زمان ممکن عینک را به دست مشتری‌های خود برسانیم. اما به صورت کلی بین 3 تا 4 روز بعد از زمان ثبت و تکمیل سفارش عینک برایتان ارسال می‌شود. مراحل ساخت عدسی عینک حداکثر 72 ساعت طول می‌کشد.

Q13: من از خریدم راضی نیستم، چگونه می‌توانم آن را پس دهم یا عوض کنم؟

A13: شما باید قوانین مربوط به مرجوع کردن عینک را در این صفحه مطالعه کنید.

Q14: وقتی عدسی عینک خراش برمی‌دارد، می‌توان آن را پولیش کرد یا باید عوض شود؟

A14: پولیش کردن عدسی عینک باعث از بین رفتن قدرت بینایی لنز می‌شود. بنابراین، بهترین کار این است که عدسی عینک را عوض کنید. تقریبا بیشتر لنزهای موجود بر اساس استانداردهای ضد خش ساخته شده‌اند. یعنی عینک برای زمان طولانی‌تر سالم خواهد ماند و نباید نگران خراش برداشتن آنها باشید. برای تمیز کردن عدسی عینک توصیه می‌کنیم حتما از اسپری لنز و دستمال نرم استفاده کنید.

Q15: آیا عدسی‌های رنگی عینک برای رانندگی مناسب هستند؟

A15: یکی از سوالات رایج خرید عینک طبی در مورد عدسی رنگی است. در شب و در روشنایی ضعیف نباید از لنزهای رنگی استفاده کنید. این عدسی‌ها ممکن است مانع از دیدن جزئیات شوند. اما در شرایط نوری خوب و وقتی هوا روشن است، اشکالی ندارد که حین رانندگی عینک رنگی به چشم داشته باشید. وضوح دید کامل، راحتی و شفافیت عدسی از جمله اصلی‌ترین فاکتورهایی هستند که شما باید برای خرید عینک آفتابی مخصوص رانندگی در نظر داشته باشید.

بهترین عینک طبی با شیشه رنگی برای رانندگی مدلی است که بازتاب نور را کاهش می‌دهد؛ مخصوصا نورهایی که از کف خیابان، روی کاپوت ماشین یا سطح داشبورد ممکن است به چشم راننده منعکس می‌شوند.

Q16: عینک طبی من درست روی چشمم قرار نمی‌گیرد، آیا این می‌تواند در آینده مشکل ساز شود؟

A16: بله. بسیار مهم است که عینک متناسب با اندازه و فرم صورت انتخاب شود. درست قرار نگرفتن عینک روی چشم، روی بینایی تاثیر مستقیم دارد. به‌طور مثال، اگر چشم نزدیک بین دارید و عینک مدام لیز بخورد و روی نوک بینی قرار بگیرد، فاصله عینک از چشم زیاد می‌شود و تصور خواهید کرد که عینکتان ضعیف است و نیاز شما را برطرف نمی‌کند. در صورتی که مشکل در جای دیگری است. یا اگر عینک خیلی به چشم بچسبد هم مشکل دارد. زیرا تصور می‌کنید که نمره عدسی عینک با نمره چشم شما برابر نیست. در صورتی که فقط اندازه و فرم فریم عینک است که مشکل ایجاد کرده و این تقصیر متوجه عدسی عینک نیست.

اپتومتریست لوناتو با 50 عدد از پرفروش‌ترین عینک‌های ما در محل شما حضور خواهد داشت

تعیین سایز عینک طبی  انتخاب عینک بر اساس شکل صورت  راهنمای انتخاب پوشش عدسی عینک طبی  راهنمای خواندن نسخه عینک طبی  تست رایگان در منزل  

Related Articles

کامنت بگذارید