نحوه آرایش با لنز سبز

نویسنده تیم لوناتو

نحوه آرایش با لنز سبز میتواند کاملاً سلیقه‌ای باشد. اما در این میان نکته‌های وجود دارد که زیبایی و جذابیت این سبک آرایش را بیشتر می‌کند. از مشخصه های لنز سبز این است که این لنز تونالیته های متفاوتی دارد، بنابراین افراد مختلف که دارای رنگ پوست متفاوت و رنگ موهای متفاوتی هستند، میتوانند از این رنگ لنز استفاده کنند. لنز سبز در کنار سبک آرایش متناسب میتواند صورتی زیبا، به‌روز و شیک به شما ببخشد.

ویژگی‌های لنز سبز

لنز سبز دارای طیفهایی از رنگ‌های گرمی همچون طلایی و قهوه ای است. این لنز به پوست صورت گرمی خاصی میبخشد. لنز سبز باعث میشود که چشمانتان بیشتر از سایر اعضای صورتتان  دیده شود. لنز سبز یک انتخاب عالی برای کسانی است که تمایل دارند بعد از مدتها یکنواختی یک تفاوت اساسی و چشمگیر در صورتشان ایجاد کنند. این لنز جلوۀ متفاوت و زیبایی از چهرۀ شما به نمایش میگذارد. این نوع لنزها باعث شفافیت چشم میشود و روی چشم‌های خاکستری و عسلی بسیار زیبا جلوه میکند.

همچنین بخوانید: نکات مهم استفاده از لنز برای اولین بار

سایه چشم متناسب  لنز سبز

سایه چشم با لنز سبز
سایه چشم با لنز سبز

رنگ سایه از المان‌هایی است که در صورت به رنگ لنز بسیار نزدیک است. این امر میتواند تأثیر مهمی در جلوۀ چشمان شما داشتهباشد، بنابراین انتخاب سایه مناسب با لنز سبز برای داشتن یک آرایش زیبا و شیک بسیار مهم است.

  • سایه های روشن: از جمله سایه هایی که میتوان در کنار لنز سبز استفاده کرد سایههایی به رنگ سفید، فیلی و بژ است. این نوع سایه درهماهنگی با لنز سبز چشمانی جذاب به شما میبخشد.
  • سایۀ بنفش: اگر شما پوست روشنی داشته و تمایل دارید یک آرایش کاملاً متفاوت و گیرا را به نمایش بگذارید، میتوانید کنار لنز سبز از سایۀ بنفش استفاده کنید. این انتخاب میتواند بسیار خاص باشد زیرا سایه بنفش در کنار لنز سبز یک هارمونی بسیار قوی و درعین حال متفاوت را بوجود میآورد.
  • سایه اسموکی: سایه اسموکی یا همان دودی با لنز سبز هماهنگی بسیار زیبایی دارد. سایۀ دودی جزو سایه های کلاسیک است.

یادآوری یک نکته در بارۀ سایه لازم است که هنگام استفاده از لنز سبز از زدن سایه یکدست سبز خودداری کنید.

خط چشم متناسب با لنز سبز

خط چشم با لنز سبز
خط چشم با لنز سبز

خط چشم نیز با فاصله کمی از چشم کشیده می‌شود و باید با رنگ لنز همخوانی داشته باشد. به این ترتیب مناسب‌ترین خط چشم برای لنز سبز عبارتنداز:

  • خط چشم قرمز یا ارغوانی: بهترین رنگ خط چشم در کنار لنزسبز خط چشمی به رنگ مکمل سبز یعنی قرمزاست. از خط چشم به رنگ ارغوانی هم میتوانید در کنار لنز سبز استفادهکنید. این نوع آرایش میتواند  شما را صاحب چشمانی پرفروغ کند. لنز سبز درکنار خط چشم ارغوانی حالتی فریبنده به چشمان شما
    میبخشد.
  • خط چشم بادمجانی: از رنگهایی که میتوان برای خط چشم هنگام استفاده از لنز سبز استفاده کرد، خط چشم بادمجانی است. خط چشم بادمجانی با لنز سبز و سایه هایی به رنگ صورتی و آبی ملایم بسیار زیبا میشود.
سایه و خط چشم با لنز سبز

یک نکته درباره مدل خط چشم مناسب با لنز چشم سبز: هنگام استفاده از لنز سبز باید متوجه مدل چشم و خط چشمی که میکشید، باشید. به طور مثال برای اشخاصی که دارای چشمانی ریز هستند کشیدن یک خط چشم مشکی و بولد شده اصلاً مناسب نیست. بهترین خط چشم ممکن برای این مدل چشم و این رنگ لنز خط چشمی نازک است که از وسط به سمت انتهای چشم کشیده شدهاست.

سازگاری لنز سبز با انواع پوست صورت

سازگاری لنز سبز با انواع پوست صورت

این محصول با رنگ پوست مختلف قابل پوشیدن است. اما در این میان نکته‌هایی وجود دارد که باید به آن توجه کنید:

  • پوست برنزه: لنزهایی در رنگ سبز روشن میتوانند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که رنگ پوستشان برنزه و تیره است.
  • پوست روشن: برای پوستهای روشن انتخاب لنز سبز تیره میتواند زیبا باشد.  پوست روشن در کنار لنزهایی به رنگ سبز روشن و موی بلوند و عسلی شما را دارای صورتی شاد میکند.
  • پوست سفید: برای ایجاد یک تضاد زیبا و چشمگیر بین رنگ پوست و چشمتان میتوانید از لنزهایی به رنگ سبز لجنی تیلهای و یا  سبز زیتونی استفاده کنید. لنزهای تیلهای بسیار شیک هستند، دور آنها حالت هالهای داشته و از خط بولد شده دور رنگ لنز در آن خبری نیست.

رنگ موی متناسب با لنز سبز

رنگ مو متنایب با لنز سبز
رنگ مو متنایب با لنز سبز

مناسب‌ترین رنگ مو با لنز سبز:

  • موهای هایلایت  و مش کرم: برای داشتن صورتی مدرن و زیبا می توانید کنار موهای هایلایت از لنز سبز استفاده کنید.
  • رنگ موی قرمز یا شرابی: لنز سبز با رنگ موی  قرمز یا شرابی در کنار پوست روشن  چهره ای بسیار جذاب و زیبا را به نمایش میگذارد. برای جلوگیری ازتکراری شدن این ترکیب میتوانید از رنگ مویی با رگههایی از رنگ قرمز استفاده کنید. درضمن به این نکته توجه داشته باشید که باید در کنارموهایی که دارای رنگ قرمز روشن هستند از لنزهای سبز پررنگ استفاده کنید و کنارموهایی که قرمز تیره هستند از لنزهایی که دارای رنگ سبز روشنترهستند، استفاده کنید.
  • موهای قهوهای: رنگ موی قهوهای رنگ مورد پسند خیل زیادی از ‌خانم‌ها است، زیرا این رنگ مو دارای تونالیتههای متنوعی است. به طور مثال رنگ قهوهای کاکائویی روشن در کنار پوست سفید و لنز سبز بسیار زیباست.
  • رنگ موی بلوند طلایی: رنگ طلایی از جمله رنگهای گرم است و با لنز سبز هماهنگی دارد و چشمانی طبیعی و در عین حال جذاب به شما میبخشد. رنگ موی طلایی باعث ایجاد رگههایی از رنگ طلایی بر روی رنگ سبز لنزتان شده که  باعث طبیعتی شدن رنگ چشم میشود. 
  • موی بلوند و عسلی: لنز سبز درکنار رنگ موی بلوند و عسلی ترکیبی بسیار زیبا و شیک بوجود
    میآورد.
موی مش و هایلایت دار
موی مش و هایلایت دار

چند نکته مهم

  • برای چشمان تیره لنزهای سبزی که دارای رنگ متوسط و روشن هستند مناسبتر است.
  • اگر چشمان روشن دارید، از لنز سبزی استفاده کنید که خیلی تفاوت رنگی با چشمتان نداشته باشد.
  • در کل کسانی که دارای پوستی گرم هستند میتوانند با استفاده از رنگ موی عسلی طلایی و لنز سبز چهرهای زیبا خواهیدداشت. 
  • شخاصی که پوستی سرد دارند میتوانند کنار موهای هایلایت و یا مش شده از  لنز سبز استفاده کرده و از زیبایی بوجود آمده لذت ببرند.

Related Articles

کامنت بگذارید