خانه مد و سبک زندگیاستایل چه رنگ عینکی برای لباس‌های پاییزه امسال مناسب هستند؟

چه رنگ عینکی برای لباس‌های پاییزه امسال مناسب هستند؟

نویسنده فروغ بیداری
مد پاییز 2020

مد پاییز 2020

مد پاییز 2020 بر اساس گزارش مجله ووگ فرانسه، شامل طرح‌های پلنگی، ببری، رنگ‌های بسیار شاد، لباس‌های چرمی، چکمه‌های کوتاه و بلند و لباس‌های بلند سفید، بژ و کرم است.

حدود 100 سال است که هفته‌های مد به محفلی برای نمایش جدیدترین کالکشن‌های دیزاینرها و خانه‌های مد جهانی تبدیل شده‌اند. در این یک قرن تغییرات و تحولات بسیار زیادی در نمایش مد به‌وجود آمده؛ از کسانی که در صفوف اول تماشای کت‌واک‌ها نشسته‌اند تا مدل‌هایی که جدیدترین کالکشن‌ها را می‌پوشند و به نمایش می‌گذارند همه چیز تغییر کرده. اما چیزی که همیشه در طول تاریخ ثابت مانده، مفهوم اصلی «مد و فشن» است.

هر سال و هر فصل شاهد حضور مدهای جدید و تازه‌ای از برندهای جهانی هستیم. در پاییز 2020 لباس‌هایی که بیشتر از همه در فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند شامل لباس‌های چرمی، چکمه‌های پاییزه، طرح‌های پلنگی و لباس‌های چند رنگ و شاد است.

ما در این مطلب مد پاییز 2020 از فشن‌ویک‌های نیویورک، لندن، میلان و پاریس را برایتان گردآوری کرده‌ایم. در ادامه هم نوشته‌ایم که با هر کدام از این ترندها چه مدل یا چه رنگ عینکی می‌توانید استفاده کنید.

خرید عینک طبی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

لباس‌های بلند و سفید

رنگ سفید برای فصل بارانی پاییز کاملا عجیب است. به این خاطر که وقتی باران ببارد، لباس سفید کاملا کثیف و گِلی می‌شود. به همین خاطر است که خیلی کم لباسی به رنگ سفید را در کالکشن‌های زمستانی برندهای مشهور می‌بینیم. اما امسال ورق برگشته و لباس‌های بلند سفید به یکی از مدهای پاییزی سال 2020 تبدیل شده است.

تا چند سال پیش رنگ سفید را رنگ عروس می‌دانستند اما به لطف پیراهن‌ها، مانتوها و شال‌های سفید زیبایی که طراحی و عرضه شدند، این دیدگاه از بین رفت و این رنگ زیبا در سبد خرید بسیاری از زنان و مردان جای گرفت.

عینک آفتابی سفید را هم می‌توانید به مدهای پاییزی امسال اضافه کنید. البته اگر لباس‌هایتان سفید است شاید بهتر باشد از عینک‌های رنگی مثل قرمز، نارنجی، زرد، قهوه‌ای یا بنفش استفاده کنید. امسال عینک‌های سایز بزرگ مربعی، عینک‌های پوشاننده (سپری)، هندسی و عینک‌های گربه‌ای مد هستند. بر اساس فرم صورت خود می‌توانید یکی از این مدل‌ها را انتخاب و استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب عینک آفتابی

لباس‌های چند رنگ با رنگ‌های تند و طرح‌های شلوغ

این تیپ لباس پوشیدن برای کسانی مناسب است که ترجیح می‌دهند همیشه و همه جا با بقیه فرق اساسی داشته باشند. یعنی دوست ندارند شبیه هیچ فرد دیگری باشند. در نتیجه می‌توانند با ترکیب انواع رنگ‌ها و طرح‌ها، استایل اختصاصی خود را درست کنند. در هفته مد میلان در پاییز 2020 هم چنین مدی را به دفعات می‌شد دید. فقط برای اینکه فاکتورهای مد پاییز 2020 را هم حفظ کرده‌ باشید بهتر است از رنگ‌های بسیار شاد و طرح‌های متنوع در یک دست لباس استفاده کنید.

برای چنین تیپی بهتر است از عینک‌های کاملا ساده استفاده کنید تا شلوغی لباس‌ها را تا حدی متعادل کند. عینک‌های تک‌رنگ مشکی، قرمز یا آبی برای تیپ بوهمی بسیار مناسب هستند.

خرید عینک آفتابی از فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو

لباس‌های تک رنگ

اگر توجه داشته باشید، صنعت مد در سال‌های اخیر دایما در حال بازگشت به دهه‌های 90 میلادی و 60 میلادی بوده است. امسال هم دقیقا همین اتفاق روی داده است. یکی از ترندهای پاییزه‌ی 2020 لباس‌های تک رنگ است. یعنی مثل قدیم، بلوز و شلوار و کفش و کیف و عینک و ... همه چیز را از یک رنگ انتخاب و همه را با هم ست می‌کنید.

اگر لباستان سبز است، بقیه اکسسوری‌های خود را هم بهتر است از همان رنگ انتخاب کنید. ما در لوناتو انواع مختلفی از عینک‌های طبی و آفتابی رنگی داریم که می‌توانید بر اساس تیپ خود، آنها را انتخاب و خریداری کنید.

مد پاییز 2020 : انواع مختلف چکمه و بوت

مد پاییز 2020

یکی از ترندهای پاییز امسال، چکمه است. شما با دامن، با کت و شلوار، با شلوار پشمی می‌توانید بوت بپوشید. چکمه‌های چرمی بلند برای زنان و بوت‌های ساق‌دار برای مردها از مدهای امسال هستند. چکمه‌های چرمی بیشتر از بقیه موردتوجه قرار دارند. اما اگر تیپ رسمی ندارید می‌توانید جنس‌های دیگر بوت و نیم‌بوت استفاده کنید.

مد پاییز 2020

برای چکمه‌های چرمی بهتر است عینک‌هایی با طرح کلاسیک با همان رنگ انتخاب کنید. مثلا اگر چکمه شما مشکی است، عینک آفتابی خود را هم به رنگ مشکی انتخاب کنید. یا مثلا اگر چکمه قهوه‌ای دارید، عینک قهوه‌ای بپوشید. این تناسب کمک می‌کند تا شیک‌تر به نظر برسید.

طرح‌های پلنگی و ببری

حدود 6 یا 7 سال پیش بود که کت‌ها، پالتوها و لباس‌هایی با طرح پلنگی مد شدند. امسال نیز دوباره این طرح مد شده و می‌توانید لباس‌های قدیمی را دوباره از کمد در بیاورید و از آنها استفاده کنید. از آنجا که طرح‌های ببری و پلنگی اغلب به رنگ بژ، کرم و قهوه‌ای هستند، پیشنهاد می‌کنیم از عینک‌های سایز بزرگ به رنگ قهوه‌ای، عسلی یا کرم برای ست شدن با لباس خود استفاده کنید.

شیشه عینک را هم ترجیحا قهوه‌ای یا توسی انتخاب کنید. طرح عینک به فرم صورت شما بستگی دارد. اما خوب است بدانید که امسال عینک مربعی، گربه‌ای و هندسی مد شده است.

رنگ‌های خانواده بژ و قهوه‌ای

یکی از مدهای مردانه و زنانه پاییز 2020 لباس و اکسسوری به رنگ بژ، کرم و قهوه‌ای است. این رنگ در بهار سال 2019 هم مد بود. این رنگ‌ها بسیار شیک، ساده و زیبا هستند و می‌توان آنها را با هر اکسسوری و رنگ دیگری ست کرد.

در پاییز امسال بهتر است از رنگ‌های کاراملی، شکلاتی یا کنیاکی استفاده کنید تا شیک‌تر به‌نظر برسید. انواع عینک دودی با رنگ‌های قهوه‌ای و کرم هم در فروشگاه لوناتو وجود دارد که می‌توانید با لباس‌های خود ست کنید.

لباس‌های چرمی

مد پاییز 2020

آخرین مد پاییز 2020 که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم، لباس‌های چرمی است. انواع متنوعی از لباس‌های زنانه و مردانه چرمی در بازار وجود دارند. اگر اهل تیپ‌های چرمی هستید بهتر است عینک آفتابی خود را از میان طرح‌های کلاسیک انتخاب کنید. مدل‌های مربعی و خلبانی برای ست کردن با لباس‌های چرمی گزینه‌های مناسب‌تری به‌شمار می‌روند.

سوالات مربوط به مد پاییز 2020

کدام رنگ عینک برای زمستان مناسب است؟

فریم‌های تیره‌تر بیشتر برای زمستان و رنگ‌های روشن برای تیپ تابستانی مناسب‌ترند.

کدام جنس عینک برای تیپ غیررسمی مناسب‌تر است؟

فریم‌های چوبی و پلاستیکی مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای تیپ روزمره و غیر رسمی هستند.

برای تیپ رسمی چه عینکی انتخاب کنیم؟

فریم‌های فلزی می‌توانند شما را در یک استایل رسمی با کت و شلوار یا مانتوی اداری خوش‌تیپ‌تر کنند.

منبع: vogue

Related Articles

کامنت بگذارید