خانه راهنمای خرید و محصولاتعینک طبی و عدسی با 10 مدل عینک طبی ظریف از برندهای مختلف آشنا شوید

با 10 مدل عینک طبی ظریف از برندهای مختلف آشنا شوید

نویسنده تیم لوناتو
مدل عینک طبی ظریف

مدل عینک طبی ظریف

10 مدل عینک طبی ظریف را در این مطلب برایتان معرفی کرده‌ایم. تمامی این محصولات در فروشگاه عینک و لنز لوناتو موجود هستند و می‌توانید بر اساس شکل صورت، رنگ پوست، رنگ مو و بودجه خود، یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید.

برای آشنایی با این عینک‌ها همراهمان باشید.

عینک طبی لاکوست 2246V 714

مدل عینک طبی ظریف

این عینک فلزی طلایی با فریم گرد از برند لاکوست است و شما می‌توانید آن را به صورت قسطی از لوناتو خریداری کنید.

برند فرانسوی لاکوست (Lacoste) همیشه در تولید همه محصولات خود فلسفه‌ای که به خاطر آن شکل گرفته را رعایت می‌کند. این فلسفه چیست؟ خلاقیت همراه با اصالت و کیفیت. تمامی عینک‌های ساخت کمپانی لاکوست فوق‌العاده شیک هستند و در سراسر دنیا جزو عینک‌های لوکس با قیمت مناسب شناخته می‌شوند. این کمپانی با بهره گرفتن از باکیفیت مواد، فریم عینک‌های طبی را با ظرفت تمام می‌سازد و روی عدسی همه محصولاتش لوگوی لاکوست قلم‌زنی شده است. از جمله موادی که در ساخت فریم عینک طبی توسط لاکوست استفاده می‌شود می‌توان به استات سلولزی، تیتانیوم فوق‌سبک، استیل ضدزنگ رنگی و پلی‌کربنات اشاره کرد.

این عینک طبی فول‌فریم، قاب فلزی طلایی دارد. این جنس و رنگ برای افرادی مناسب‌تر است که موی قرمز، قهوه‌ای روشن یا بلوند دارند.

گرد بودن فریمش هم برای برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، قلبی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، بیضی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

عینک طبی پرادا Prada Linea Rossa PS02HV 1AB1O1

این عینک فول فریم به رنگ مشکی مات و از جنس پلاستیک از برند مشهور پراداست.

برند عینک طبی و آفتابی پرادا که محصولی از شرکت مد ایتالیایی به همین نام است، در این سال‌ها طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است و افراد بسیاری از محصولات آن استفاده می‌کنند. از انواع عینک‌های پرادا می‌توان به هریتژ (Heritage)، لینیا روسا (Linea Rossa)، سوئینگ (Swing) و… اشاره کرد. قاب و شیشه عینک‌های دودی پرادا، کیفیت خوبی دارند و از چشم‌ها در برابر نور خورشید به خوبی مراقبت می‌کنند.

از این عینک در هر موقعیتی- رسمی یا غیررسمی- می‌توان استفاده کرد. تنها ایرادی که می‌توان به این عینک‌ها گرفت، گران بودن آنهاست.

این مدل به رنگ مشکی است. توجه داشته باشید قاب تیره لكه‌های پوست را بیشتر نمایان می‌كند. پس بهتر است افرادی كه اشكال پوستی دارند از انتخاب فریم مشکی خودداری كنند.

هرچه صورت بزرگ‌تر و پهن‌تر باشد استفاده از رنگ‌های تیره‌تر مناسب‌تر است. رنگ‌های تیره، از درازای صورت می‌كاهند و اگر در دو نفر با اندازه و شكل مشابه، یكی از قاب تیره و دیگری از قاب روشن استفاده كند، اندازه ظاهری صورت شخصی كه قاب روشن دارد بزرگ‌تر از دیگری به نظر می‌رسد.

اشخاصی که پوست چروكیده و پیر دارند بهتر است از قاب‌هایی تیره مثل این مدل اجتناب کنند.

اندازه پل عینک طبی Linea Rossa PS02HV 1AB1O پرادا 21 میلی‌متر است. بنابراین این عینک برای چشم‌های دور از هم مناسب‌تر است. چون این افراد باید عینک با عرض پل عینک بین ۱۸ تا ۲۲ میلی‌متری خریداری کنند.

این عینک گران‌قیمت را می‌توانید به صورت قسطی از لوناتو خریداری کنید.

عینک طبی S18011 C1

مدل عینک طبی ظریف

طراحی ساده‌ و تم کلاسیک این عینک از هر جهت به شما اطمینان خرید یک عینک مناسب را می‌دهد. این عینک فلزی و به شکل گرد است.

هرچه صورت بزرگ‌تر و پهن‌تر باشد استفاده از رنگ‌های تیره‌تر مناسب‌تر است. رنگ‌های تیره، از درازای صورت می‌كاهند و اگر در دو نفر با اندازه و شكل مشابه، یكی از قاب تیره و دیگری از قاب روشن استفاده كند، اندازه ظاهری صورت شخصی كه قاب روشن دارد بزرگ‌تر از دیگری به نظر می‌رسد.

فریم گرد برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، قلبی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، بیضی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

عینک طبی RX 6389 2500

این عینک فلزی طلایی با فریم گرد از برند مشهور و محبوب ری‌بن است و شما می‌توانید آن را به صورت قسطی از لوناتو خریداری کنید.

این عینک طبی فول‌فریم، قاب فلزی طلایی دارد. این جنس و رنگ برای افرادی مناسب‌تر است که موی قرمز، قهوه‌ای روشن یا بلوند دارند.

ریبن همیشه برای مدل‌های خلبانی خود شهرت داشته. این مدل هم نوعی فریم خلبانی به‌شمار می‌رود و برای تمامی فرم‌های صورت مناسب است؛ افراد با فرم صورت بیضی، مثلثی، لوزی، قلبی، گرد، مربعی و مستطیلی می‌توانند از عینک خلبانی استفاده کنند.

سایز این عینک 140 میلی‌متر است که برای صورت بزرگ مناسب است. همچنین عرض پل عینک هم 16 است. بنابراین برای افرادی که چشم‌های نزدیک دارند مناسب‌تر از کسانی است که چشم‌های دور از هم دارند.

عینک طبی پرادا Prada Linea Rossa PS03HV 1AB1O1

مدل عینک طبی ظریف

این عینک فول فریم به رنگ مشکی مات و از جنس کائوچو از برند مشهور «پرادا»ست.

پرادا که خانه مد ایتالیایی است، در این سال‌ها طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است و افراد بسیاری از محصولات آن استفاده می‌کنند. از انواع عینک‌های پرادا می‌توان به هریتژ (Heritage)، لینیا روسا (Linea Rossa)، سوئینگ (Swing) و… اشاره کرد.

از این عینک پرادا در هر موقعیتی- رسمی یا غیررسمی- می‌توانید استفاده کنید. تنها ایرادی که می‌توان به این مدل گرفت، گران بودن آن است.

این عینک لینیا روسا از برند پرادا به رنگ مشکی مات است. توجه داشته باشید قاب تیره لکه‌های پوست را بیشتر نمایان می‌کند. پس بهتر است افرادی که اشکال پوستی دارند از انتخاب فریم مشکی خودداری کنند.

هرچه صورت بزرگ‌تر و پهن‌تر باشد استفاده از رنگ‌های تیره‌تر مناسب‌تر است. رنگ‌های تیره، از درازای صورت می‌کاهند و اگر در دو نفر با اندازه و شکل مشابه، یکی از قاب تیره و دیگری از قاب روشن استفاده کند، اندازه ظاهری صورت شخصی که قاب روشن دارد بزرگ‌تر از دیگری به نظر می‌رسد.

اشخاصی که پوست چروکیده و پیر دارند بهتر است از قاب‌هایی تیره مثل این مدل اجتناب کنند.

استات نوعی پلاستیک است اما با فریم‌های پلاستیکی استاندارد (آکریلیک و پلی‌کربنات) فرق دارد و از آنها قوی‌تر، سبک‌تر و منعطف‌تر است. یک نکته جالب در مورد استات (کائوچو) این است که رنگ در داخل این ماده حل می‌شود و خود فریم رنگی است، به جای اینکه آن را رنگ کنند.

این مدل عینک طبی ظریف برای صورت‌های گرد، قلبی، مثلثی و بیضی مناسب است. اما افرادی که صورت مستطیلی، لوزی یا مربعی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

عینک طبی لوک LOOK 10631

این عینک طبی از جنس فلز و به رنگ نقره‌ای است. قابلیت انعطاف‌پذیری، ضد زنگ‌زدن بودن و راحتی تنطیم کردن فلز باعث شده تا بسیاری از کارخانه‌های تولید عینک به این ماده روی بیاورند.

توجه داشته شباید که فریم‌های فلزی عینک برای حرکات شدید ورزشی خوب نیستند زیرا روی صورت فیکس و ثابت نمی‌مانند.

عینک با قاب فلزی نقره‌ای برای افرادی مناسب‌تر است که موی خاکستری یا جوگندمی دارند.

فریم بیضی عینک برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، لوزی و مثلثی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، قلبی یا بیضی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

عینک طبی RX 3747 2945 50

با اینکه ریبن بیش از 8 دهه است که در حوزه طراحی و تولید عینک‌های آفتابی و عینک‌های طبی فعالیت می‌کند، اما همیشه با شناخت صحیح مشتری و آگاهی کامل در مورد بازار کار، توانسته در صدر توجهات مردم جهان قرار بگیرد. دایره محصولات ریبن بسیار وسیع است و از سیاست‌مدارها تا هنرمندان و آوانگاردها را تحت پوشش خود دارد.

هر چند وقت یکبار این کمپانی ایتالیایی با عینک‌های خود به نماد قشر خاص یا گروه‌های خاصی تبدیل می‌شود تا بدین صورت برای همیشه در یادها و خاطره‌ها بماند. همین محبوبیت‌های مداوم سبب می‌شود تا هیچ‌گاه محصولات این شرکت رنگ کهنگی به خود نگیرند.

این عینک یکی از اعضای تقریبا جدید مجموعه‌های مردانه و زنانه است. این محصول یک مدل فول‌فریم به سبک قدیمی است که متناسب با استایل مدرن جوانان امروزی تغییر شکل یافته و پا به عرصه رقابت گذاشته است.

عینک طبی RayBan RX 3747 2945 50 دارای رنگ قهوه‌ای و طلایی براق با طرح پلنگی است. از جنس فلز و به شکل گرد است.

عینک گرد برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، قلبی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، بیضی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

عینک با قاب فلزی طلایی برای افرادی مناسب‌تر است که موی قرمز، قهوه‌ای روشن یا بلوند دارند.

عینک طبی دونا کارن Donna karan DKNY DY5623V 1001

مدل عینک طبی ظریف

این مدل عینک طبی ظریف از برند دوناکارن است. دونا کارن (Donna Karan) یک شرکت آمریکایی واقع در نیویوک که در زمینه مد فعالیت دارد. محصولات این مجموعه عمدتا با مارک DKNY شناخته می شوند.

خطوط تولید این برند آمریکایی طی دهه‌ها فعالیت گسترش یافت و امروزه محصولاتی مانند شلوار جین (DKNY Jeans)، محصولات طراحی شده برای آقایان، لباس های بچه گانه، لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی، محصولات زیبایی و آرایشی، عطر و همچنین عینک طبی و آفتابی نیز تولید می کند.

عینک طبی دونا کارن Donna karan DKNY DY5623V 1001 از جنس پلاستیک و فلز به رنگ طلایی ساخته شده است. پلاستیک این عینک طرح پلنگی طلایی و قهوه‌ای دارد که برای اشخاصی با رنگ پوست زرد یا سبزه مناسب است. برای عینک با قاب پلاستیکی قهوه‌ای و فلزی طلایی برای افرادی مناسب‌تر است که موی قرمز، قهوه‌ای روشن یا بلوند دارند.

شکل بیضی این محصول هم برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، لوزی و مثلثی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، قلبی یا بیضی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

عینک طبی 1126 185

عینک طبی بیضی‌شکل و فلزی 1126 185 با رنگ مشکی از برند بروکس‌بردادرز است. عینک‌های بروکس برادرز تحت مالکیت لاکساتیکا از سال 1992 میلادی به بازار جهانی عرضه می‌شوند. زک پوزن، از ژوئن سال 2014، مدیر خلاق این برند بوده است.

خانه مد «بروکس برادرز / Brooks Brothers» توسط هنری سندز بروکس در سال 1818 در آمریکا تاسیس شد و قدیمی‌ترین برند کت و شلوار آمریکا محسوب می‌شود. آبراهام لینکلن رئیس جمهور آمریکا جزو مشتریان وفادار بروکس برادرز بود و کت و شلواری که در زمان ترور بر تن داشت، متعلق به این برند بود. البته آبراهام لینکلن تنها مشتری این برند نبود و 40 رئیس جمهور آمریکا مشتری بروکس برادرز بوده‌اند!

اما بعدها این شرکت خصوصی توسط میلیاردری ایتالیایی به نام کلودیو دل وچیو خریداری شد. در حال حاضر لباس زنانه، عطر و عینک نیز تولید می‌کند.

مدل عینک طبی ظریف 1126 185 از جنس فلز است. قابلیت انعطاف‌پذیری، ضد زنگ‌زدن بودن و راحتی تنطیم کردن فلز باعث شده تا بسیاری از کارخانه‌های تولید عینک به این ماده روی بیاورند. فریم‌های فلزی عینک برای حرکات شدید ورزشی خوب نیستند زیرا روی صورت فیکس و ثابت نمی‌مانند.

هرچه صورت بزرگ‌تر و پهن‌تر باشد استفاده از رنگ‌های تیره‌تر مناسب‌تر است. رنگ‌های تیره، از درازای صورت می‌كاهند و اگر در دو نفر با اندازه و شكل مشابه، یكی از قاب تیره و دیگری از قاب روشن استفاده كند، اندازه ظاهری صورت شخصی كه قاب روشن دارد بزرگ‌تر از دیگری به نظر می‌رسد.

اما توجه داشته باشید که قاب تیره لكه‌های پوست را بیشتر نمایان می‌كند. بنابراین افرادی كه اشكال پوستی دارند بهتر است از انتخاب این رنگ‌ها خودداری كرد.

شکل بیضی آن هم برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، لوزی و مثلثی مناسب است. اما افرادی که صورت گرد، قلبی یا بیضی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

عینک طبی بچگانه نایک NIKE 5573V 075

برند مشهور و موفق نایکی همیشه در تولید محصولات خود خلاقیت زیادی به خرج می‌دهد. عینک طبی مدل 5573V 075 نایکی مخصوص کودکان طراحی و عرضه شده است. این مدل عینک طبی ظریف ، اسپرت و فول‌فریم به شکل مستطیل است و برای صورت‌های گرد، قلبی، مثلثی و بیضی مناسب است. اما افرادی که صورت مستطیلی، لوزی یا مربعی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

دسته‌های عینک پلاستیکی است که برای استفاده کودکان بسیار مناسب است.

Related Articles

کامنت بگذارید