خانه برای بینی بزرگ چه مدل عینک طبی مناسب است؟

برای بینی بزرگ چه مدل عینک طبی مناسب است؟

نویسنده فروغ بیداری
مدل عینک طبی برای بینی بزرگ

مدل عینک طبی برای بینی بزرگ

مدل عینک طبی برای بینی بزرگ باید طوری انتخاب شود که بینی را کوچک‌ نشان دهد. حالا سوال این است که چه فرم عینکی بینی را کوچک‌تر نشان می‌دهد؟

به طور کلی، فریم‌هایی که دو عدسی آن فاصله زیادی با هم دارند گزینه‌های مناسبی هستند زیرا فاصله‌شان باعث می‌شود تا بینی در زیر عینک خیلی چاق و بزرگ به نظر نرسد.

البته، فریم‌های بزرگ عینک طبی هم برای این منظور گزینه‌های خوبی بشمار می‌روند. وقتی فریم عینک بزرگ باشد، بیشتر از اینکه باعث شود تا بینی فرد موردتوجه قرار بگیرد، نگاه‌ها را به لبه‌های عینک و پشت گوش‌ها می‌کشد.

بنابراین با یک عینک طبی پهن که پل عریضی دارد، می‌توانید تا حدی بینی بزرگ خود را کوچک‌تر نشان دهید.

همچنین باید به این موضوع توجه داشته باشید که عینک طبی که فریم فلزی دارند، به‌ویژه مدل‌هایی که باریک و ظریف هستند، بیشتر از بقیه مدل‌‌های عینک ویژگی‌های صورت فرد را نمایان و برجسته می‌کنند. به همین خاطر، اگر بینی شما بزرگ است، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان سراغ عینک‌های فلزی و باریک نروید.

از دیگر قوانین کلی برای انتخاب مدل عینک طبی برای بینی بزرگ باید به «پل عینک» اشاره کنیم. وقتی پل عینک بالا باشد، بینی بزرگ‌تر دیده می‌شود. اما اگر پل عینک پایین باشد، احتمال اینکه بینی بزرگ شما را کوچک‌تر نشان دهد، بیشتر است.

برای اینکه دقیقا بدانید چه نوع عینکی برای بینی‌های چاق و بزرگ مناسب است، از شما دعوت می‌کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید. در زیر مواردی را معرفی کردیم که با توجه به آنها می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید.

عینک برای بینی بزرگ

عینک طبی با لنزهای پهن و عریض

همه می‌دانیم که پیش از خرید عینک باید حتما به فرم صورتمان توجه داشته باشیم. یعنی مثلا اگر صورت مربعی داریم، بهتر است سراغ عینک‌های گرد برویم و برعکس. همچنین باید به رنگ پوست و استایل همیشگی خودمان هم توجه کنیم. اینکه مثلا آیا پوستمان گرم است؟ و برای پوست گرم چه رنگ فریم مناسب است؟ یا مثلا بیشتر مواقع اسپرت می‌پوشیم یا لباس رسمی؟

اما به جز اینها، توجه به ویژگی‌های خاص صورت هم در انتخاب عینک طبی مناسب، تاثیرگذار هستند؛ مثل بزرگ بودن بینی.

بهترین و مناسب‌ترین مدل عینک طبی برای بینی بزرگ ، مدلی است که عدسی‌های پهن، کشیده و دور از هم دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا بینی کوچک‌تر دیده شود.

عینک طبی با فریم بزرگ و پهن

مدل عینک طبی برای بینی بزرگ / عینک برای بینی بزرگ

هر چه فریم عینک طبی بزرگ‌تر و پهن‌تر باشد، بینی شما کوچک‌تر دیده خواهد شد.

فریم‌های استات، کائوچویی و پلاستیکی بسیار بهتر از نمونه‌های فلزی هستند. زیرا فضای بیشتری از صورت را احاطه می‌کنند و در نتیجه باعث می‌شوند تا بینی کوچک‌تر به‌نظر برسد.

پایین بودن پل عینک طبی

از دیگر نکاتی که برای خرید عینک برای بینی بزرگ باید مدنظر داشته باشید، پایین بودن پل عینک است. اگر پل عینک دقیقا در بالای فریم قرار داده باشد، چاقی و پهن بودن بینی با وضوح کامل از زیر آن دیده خواهد شد؛ چه‌بسا بینی بزرگ‌تر هم دیده شود.

اما اگر پل عینک در وسط یا پایین فریم باشد، تا حد زیادی می‌تواند حجم بینی را مخفی کند. در نتیجه این عضو صورت کوچک‌تر به نظر خواهد رسید.

عینک طبی با فریم مربعی

برای کوچک نشان دادن بینی پیشنهاد می‌کنیم سراغ خرید عینک طبی مربعی یا مستطیلی بروید.

به هیچ عنوان عینک طبی گرد برای بینی‌های بزرگ انتخاب نکنید. به این خاطر که گردی فریم باعث ایجاد خطای دید و بزرگ‌تر دیده شدن بینی خواهد شد.

هر چه فریم عینک مربعی بزرگ‌تر باشد برای کوچک‌تر نشان دادن بینی مناسب‌تر است.

عینک طبی با فریم مشکی یا رنگ‌های تیره

مناسب‌ترین مدل عینک طبی برای بینی بزرگ، مدلی است که فریم تیره‌رنگ دارد. زیرا باعث می‌شود تا بیشتر خودِ عینک و رنگ آن دیده شود. در نتیجه بینی کوچک و کم‌اهمیت به نظر خواهد رسید.

هر چه رنگ فریم عینک تیره‌تر و اندازه آن بزرگ‌تر باشد، بینی شما کوچک‌تر دیده خواهد شد.

برای کوچک نشان دادن بینی، از خرید عینک که رنگ‌های روشن و شفاف دارند بپرهیزید.

عینک طبی با قاب‌های مزین به جواهرات یا نقش‌ونگارهای تزئینی

این راهکار برای عینک زنانه مناسب است. مدل‌های زنانه با جواهرات، طرح گل یا نقش‌ونگارهای برجسته‌ای مزین می‌شوند که این عناصر به کوچک دیده شدن بینی کمک می‌کنند. چگونه؟ خیلی ساده است.

این تزئینات باعث می‌شوند تا توجه‌ها به جای اجزای صورت فرد، به خود عینک طبی معطوف شود. همچنین، چون عناصر اضافه‌ای روی فریم هستند، عینک را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. همان طور که گفتیم، هرچه قدر عینک بزرگ‌تر باشد، بینی کوچک‌تر دیده خواهد شد.

در نهایت، این طور می‌توان نتیجه‌گیری کرد که عینک برای بینی بزرگ باید دارای فریم‌های پهن و بزرگ، با رنگ‌های تیره و ترجیحا طرح‌دار باشد تا به کوچک دیده شدن بینی کمک کند.

پاسخ به سوالات رایج در مورد عینک طبی برای بینی بزرگ

آیا به جز اندازه عینک، فاکتورهای دیگری هم در بزرگ یا کوچک دیده شدن بینی موثر هستند؟

بله. در خانم‌ها، مدل موها، نوع آرایش و مدل شال و روسری که انتخاب می‌کنند در بزرگ یا کوچک دیده شدن اندازه بینی تاثیر می‌گذارد.
در مردها هم اندازه، استایل و جهت شانه زدن موها، فرم ریش و سبیل و کلاهی که روی سر می‌گذارند می‌تواند در بزرگ یا کوچک دیده شدن اجزای صورتشان نقش تعیین‌کننده داشته باشد.

آیا عینک طبی فلزی برای بینی های بزرگ مناسب است؟

خیر، به هیچ عنوان مناسب نیست. این نوع عینک‌ها به خاطر ظرافتی که دارند باعث می‌شوند تا بزرگی بینی در صورت نمایان شود. افرادی که بینی بزرگ دارند باید از عینک‌های باریک و ظریف چشم‌پوشی کنند.

برای کوچک دیده شدن بینی چه عینکی بزنیم؟

عینک‌های مربعی یا مستطیلی که فریم‌های پهن و رنگ‌های تیره دارند.

عینک طبی چگونه بینی را کوچک نشان می‌دهد؟

وقتی عینک با فریم بزرگ و رنگ تیره استفاده می‌کنید، این بزرگ‌ بودن فریم باعث می‌شود تا بینی، کوچک‌تر دیده شود.

منبع: ctswholesalesunglasses

3 کامنتها

سمیه 3 اسفند 1400 - 12:42

عااالی بود. متشکرم

پاسخ
Mohamad 15 اردیبهشت 1401 - 14:52

مطلب مفیدی بود. سپاس

پاسخ
هادی 23 مرداد 1402 - 23:55

عالی بود ممنون

پاسخ

کامنت بگذارید