خانه مد و سبک زندگیسلبریتی ها مدل عینک امیر آقایی، شخصیت «نیما بحری» در سریال «آقازاده» چیست؟

مدل عینک امیر آقایی، شخصیت «نیما بحری» در سریال «آقازاده» چیست؟

نویسنده تیم لوناتو
مدل عینک امیر آقایی

مدل عینک امیر آقایی

مدل عینک امیر آقایی تقریبا همیشه «گرد» است. احتمالا می‌دانید که بهترین مدل عینک را باید بر اساس فرم صورت انتخاب کرد. بنابراین در این مطلب می‌خواهیم در مورد فرم صورت نیمای سریال آقازاده و عینک‌های مناسب آن برایتان توضیح دهیم. تا انتهای مطلب با بلاگ فروشگاه عینک و لنز لوناتو همراه باشید.

فرم صورت امیر آقایی

مدل عینک امیر آقایی

فرم صورت امیر آقایی، «قلبی» است. به این معنی که طول و عرض صورت با هم یکسان هستند، پیشانی پهن و فک، زاویه‌دار و باریک‌تر از پیشانی است. افرادی با صورت‌های قلبی دارای فک های پهن هستند که به صورت مخروطی تا چانه ادامه دارد.

برای صورت قلبی می‌توان از عینک‌های خلبانی، ویفرر، گرد، مربعی، مستطیلی، چندضلعی و پروانه‌ی استفاده کرد.

خرید عینک طبی گرد از فروشگاه آنلاین لوناتو

مدل عینک امیر آقایی

مدل عینک امیر آقایی همیشه گرد است اما این هنرپیشه موفق می‌تواند از مدل‌های ویفرر هم استفاده کند. عینک‌های ویفرر که فریم‌های ضخیم و پهنی دارند باعث می‌شوند تا پیشانی باریک‌تر دیده شود. این ویژگی کمک می‌کند تا تقاوت پهنای بین چانه و پیشانی فرد کمتر دیده شود و در نتیجه جذاب‌تر به نظر برسد.

فریم‌های ویفرر در صدها مدل مختلف در بازار موجود است. در فروشگاه اینترنتی لوناتو نیز انواع مختلف این عینک را می‌توانید پیدا کنید.

عینک برولاین (ابرو دار)

از دیگر مدل‌های عینک برای صورت قلبی باید به عینک‌های ابرو دار یا کلاب‌مستر اشاره کرد. محبوبیت عینک‌های کلاسیک در این است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند. کلاب‌مستر کنتراست زیبایی با پیشانی و دیگر اجزای صورت ایجاد می‌کند.

خرید عینک آفتابی ویفرر از فروشگاه آنلاین لوناتو

عینک گرد برای کدام فرم صورت مناسب است؟

عینک گرد طبی یا آفتابی را بهتر است افرادی استفاده کنند که فرم صورت آنها قلبی، بیضی، مربعی یا مستطیلی است. کسانی هم که صورت لوزی‌شکل و الماسی دارند هم فکر استفاده از عینک گرد را از سرشان بیرون کنند چون اصلا به آنها نمی‌آید.

عینک‌های گرد همیشه یکی از گزینه‌های محبوب بین مردم بوده است. این فریم با نام‌های هری‌پاتری یا جان‌لنونی هم شناخته می‌شود. انواع مختلفی از آن هم در بازار موجود است.

عینک‌های گرد امیر آقایی اغلب لبه‌دار هستند. یعنی در قسمت لولای عینک، یک زایده‌ای وجئد دارد که جلوه زیباتری به فریم می‌بخشد.

نگاهی کوتاه به زندگی امیر آقایی

این بازیگر خوش‌چهره و پرطرفدار تئاتر و سینما و تلویزیون، یعنی امیر آقایی در تاریخ 10 مرداد سال 1354 در شهر ارومیه متولدشد.

او برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر است. همچنین برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران شد. همچنین او کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا نیز بود.

نخستین نقش امیر آقایی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد.

علاوه بر بازیگری نویسندگی، نقاشی و عکاسی هم انجام می‌دهد. امیر آقایی مجموعه هایکو با نام «بیدها در باد» سروده‌است که در سال ۱۳۸۹ توسط «انتشارات حوض نقره» منتشر شده‌است.

Related Articles

کامنت بگذارید