خانه هر آنچه در مورد محلول لنز اپتی فری اکسپرس (Opti-Free Express) باید بدانید

هر آنچه در مورد محلول لنز اپتی فری اکسپرس (Opti-Free Express) باید بدانید

نویسنده فروغ بیداری
محلول لنز اپتی فری اکسپرس

محلول لنز اپتی فری اکسپرس (Opti-Free Express)

محلول لنز اپتی فری یک محلول چندمنظوره است که وظیفه چندین نوع محلول تمیزکننده و نگهدارنده را به خوبی انجام می‌دهد. در نتیجه با داشتن این محصول دیگر لازم نیست چندین مدل محلول مختلف برای لنز تماسی خود خریداری کنید.

با خرید محلول لنز اپتی فری نه تنها در هزینه‌ها، بلکه در وقت شما هم صرفه‌جویی می‌شود. چون فقط یک بار این محلول را روی لنز می‌ریزید و مطمئن هستید که تمیز و ضدعفونی می‌شود و هیچ رسوب پروتئین یا چربی روی سطح لنز چشمی باقی نخواهد ماند.

مزیت دیگر محلول لنز اپتی فری اکسپرس این است که با کمک آن دیگر لازم نیست لنزها را با کمک انگشت‌ها بمالید تا سطح آن تمیز و رسوب‌زدایی شود. این محلول با ترکیباتی که دارد، کار انگشتان دست شما را هم انجام می‌دهد.

مدل اکسپرس محلول لنز اپتی فری چگونه کار می‌کند؟

مدل «اکسپرس» محلول‌های لنز OPTI-FREE برای همه‌ی انواع لنزهای نرم و لنزهای سیلیکون هایدروژلی مناسب و قابل استفاده است. این محلول خاصیت دوگانه ضدعفونی‌کننده دارد. یعنی به‌واسطه داشتن Polyquad و Aldox تمامی ریزموجودات میکروسکوپی که می‌توانند سبب عفونت چشم شوند را به‌طور کامل از بین می‌برد.

مدل اکسپرس محلول لنز اپتی فری همچنین خاصیت مرطوب‌کنندگی هم دارد. یعنی علاوه بر جلوگیری از رسوب چربی و پروتئین روی لنز، سطح لنز تماسی را نیز را خیس و مرطوب نگه می‌دارد. در نتیجه استفاده از لنز برای فرد بسیار راحت خواهد بود.

مدل اکسپرس محلول لنز اپتی‌فری به این صورت است که به طور همزمان لنز را تمیز، ضدعفونی، نگهداری و آن را برای استفاده در روز بعد آماده می‌کند. یعنی شب که لنز را با این محلول شست‌وشو دادید و در همین محلول نگهداری کردید، صبح فردا می‌توانید با همین محلول، لنز را آبکشی کنید تا آماده استفاده باشد.

مزایای مدل اکسپرس محلول لنز اپتی‌فری

تکنولوژی فوق‌العاده‌ی TearGlyde که توسط کمپانی «آلکان و سیبا ویژن» ساخته شده، به محلول لنز اپتی فری اجازه می‌دهد تا یک لایه رطوبت روی سطح لنز ایجاد کند و این خیسی هر روز برای یک زمان معین روی لنز بماند.

به این معنی که وقتی شما هر شب لنز را در این محلول نگهداری کنید، مطمئن خواهید بود که در طول روز استفاده از لنز بسیار راحت و خوشایند است و به هیچ عنوان اذیت نخواهید شد. رطوبت لنز باعث نرمی آن می‌شود و این نرم بودن هم تجربه استفاده از لنز را دلپذیر می‌کند.

محلول لنز اپتی فری، مخصوص تمیز کردن چه لنزهایی است؟

مهم نیست که لنز چشم شما ماهانه یا روزانه است، با استفاده از مدل اکسپرس محلول اپتی فری می‌توانید مطمئن باشید که لنز در طول عمر مفیدش کاملا سالم خواهد بود.

مزایا و مشخصات محلول لنز اپتی‌فری اکسپرس

  • این محلول چند منظوره است و برای تمیز کردن، ضدعفونی کردن و نگهداری از لنز طراحی شده.
  • برای تمامی لنزهای نرم و لنزهای سیلیکون هایدروژلی قابل استفاده است.
  • با این محلول دیگر لازم نیست برای تمیز کردن سطح لنز آن را با دست بمالید.
  • به هیچ آنزیم تمیزکننده‌ی دیگری نیاز ندارد.

منبع: feelgoodcontacts

سوالات رایج

محلول لنز اپتی فری ضدعفونی هم می‌کند؟

بله به‌واسطه داشتن Polyquad و Aldox تمامی ریزموجودات میکروسکوپی که می‌توانند سبب عفونت چشم شوند را به‌طور کامل از بین می‌برد.

محلول اپتیفری برای چه لنزهایی مناسب است؟

مدل «اکسپرس» محلول‌های لنز OPTI-FREE برای همه‌ی انواع لنزهای نرم و لنزهای سیلیکون هایدروژلی مناسب و قابل استفاده است.

محلول لنز اکسپرس خاصیت مرطوب کنندگی هم دارد؟

بله. مدل اکسپرس محلول لنز اپتی فری خاصیت مرطوب‌کنندگی هم دارد. یعنی علاوه بر جلوگیری از رسوب چربی و پروتئین روی لنز، سطح لنز تماسی را نیز را خیس و مرطوب نگه می‌دارد.

منظور از محلول لنز چندمنظوره چیست؟

یعنی برای تمیز کردن، ضدعفونی کردن و نگهداری از لنز طراحی شده.

کامنت بگذارید