خانه راهنمای خرید و محصولاتلنزهای طبی راهنمای خرید محلول لنز Opti-Free

راهنمای خرید محلول لنز Opti-Free

نویسنده تیم لوناتو
مایع لنز اپتی فری

مایع لنز اپتی فری

محلول‌های لنز Opti Free در سه مدل متنوع عرضه می‌شوند. این محلول محصول کمپانی مشهور آلکان و سیبا ویژن است. با کمک اپتی فری می‌توانید لنزها را بشویید، ضدعفونی و نگهداری کنید.

محلول‌های چندمنظوره برای تمامی مسایل مربوط به تمیزی و نگهداری لنز کاربرد دارد.

کدام محلول لنز اپتی فری مناسب شماست؟

محلول لنز اپتی فری Opti Free 120ML

این محلول برای چشم‌های حساس طراحی شده است. با خرید محلول لنز اپتی فری نه تنها در هزینه‌ها، بلکه در وقت شما هم صرفه‌جویی می‌شود. چون فقط یک بار این محلول را روی لنز می‌ریزید و مطمئن هستید که تمیز و ضدعفونی می‌شود و هیچ رسوب پروتئین یا چربی روی سطح لنز چشمی باقی نخواهد ماند. 

تکنولوژی فوق‌العاده‌ی TearGlyde که توسط کمپانی «آلکان و سیبا ویژن» ساخته شده، به محلول لنز اپتی فری اکسپرس اجازه می‌دهد تا یک لایه رطوبت روی سطح لنز ایجاد کند و این خیسی هر روز برای یک زمان معین روی لنز بماند. 

مزیت دیگر محلول لنز اپتی فری این است که با کمک آن دیگر لازم نیست لنزها را با کمک انگشت‌ها بمالید تا سطح آن تمیز و رسوب‌زدایی شود. این محلول با ترکیباتی که دارد، کار انگشتان دست شما را هم انجام می‌دهد. 

محلول اپتی فری مدل RepleniSH

این محلول به لطف سیستم ضدعفونی‌کننده دوگانه، یعنی به‌واسطه داشتن Polyquad و Aldox تمامی ریزموجودات میکروسکوپی که می‌توانند سبب عفونت چشم شوند را به‌طور کامل از بین می‌برد.

همچنین خاصیت مرطوب‌کنندگی هم دارد. یعنی علاوه بر جلوگیری از رسوب چربی و پروتئین روی لنز، سطح لنز تماسی را نیز را خیس و مرطوب نگه می‌دارد. در نتیجه استفاده از لنز برای فرد بسیار راحت خواهد بود.

Puremoist

این محلول لنز برای افرادی مناسب است که زندگی پرمشغله و فعالیت‌های زیادی دارند. تکنولوژی فوق‌العاده‌ی TearGlyde که توسط کمپانی «آلکان و سیبا ویژن» ساخته شده، به محلول لنز اپتی فری اکسپرس اجازه می‌دهد تا یک لایه رطوبت روی سطح لنز ایجاد کند. رطوبت لنز باعث نرمی آن می‌شود و این نرم بودن هم تجربه استفاده از لنز را دلپذیر می‌کند.

feelgoodcontacts

Related Articles

کامنت بگذارید