خانه اخبار هر آنچه در مورد لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe باید بدانید

هر آنچه در مورد لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe باید بدانید

نویسنده فروغ بیداری
لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe

لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe

لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe را می‌توان نسخه‌ی پیشرفته‌ترِ لنزهای تماسی اکیو وی نامید که راحتی بسیار زیادی را برای کاربر به همراه دارد.

این لنز طبی محصول کمپانی Johnson & Johnson است. همان طور که از نامش می‌توان حدس زد، فقط برای استفاده در «یک» روز طراحی شده و یک بار مصرف است.

مزایای لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe

لنز روزانه Acuvue Oasys با HydraLuxe فقط دید واضح و راحتی زیاد برای شما به همراه ندارد. این لنز طبی دارای تکنولوژی هایدرولوکس است که به صورت یک لایه‌ی نازک روی سطح لنز گنجانده شده. این فناوری مولکول‌هایی شبیه به اشک طبیعی انسان دارد و همین امر باعث می‌شود لنز و چشم‌های شما در تمام طول روز مرطوب باشند. در نتیجه، در طول استفاده‌ی صبح تا شب این لنز هم شما هیچ نوع مشکل، سختی یا آزاری را حس نخواهید کرد.

جالب‌تر این است که این لنز خودش از جنس سیلیکون هایدروژل ساخته شده. یعنی بسیار نرم است، اکسیژن‌رسانی بالایی دارد و رطوبت چشم‌ها را تا حد زیادی حفظ می‌کند. حالا تصور کنید روی چنین لنزی، فناوری هایدرولوکس هم اضافه شده؛ یعنی این لنز استفاده‌ی 100 درصد راحتی دارد.

مزیت لنزهای سیلیکون هایدروژل در این است که تحت هر شرایط آب‌وهوایی، هنگام استفاده از کامپیوتر و دیگر وسایل الکترونیک و دیگر فاکتورهای آزاردهنده‌ی محیطی، همچنان نرمی و اکسیژن‌رسانی خود را حفظ می‌کند.

 ما پیشنهاد می‌کنیم پک‌های 90 روزه لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys با HydraLuxe را خریداری کنید تا سه ماه در راحت‌ترین حالت ممکن، مشکلات بینایی خود را اصلاح کنید. در واقع شما یک بار پول فقط برای خرید لنز می‌دهید و دیگر به محلول و قاب نیاز ندارید و از شستن و ضدعفونی کردن لنز هم خلاص می‌شوید.

بسته‌بندی 30 تایی لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe

لنز طبی روزانه Acuvue Oasys با هایدرالوکس در بسته‌بندی‌های 1 ماهه که 30 عددی است هم عرضه می‌شود. ما در لوناتو بسته 30 تایی این لنز را داریم.

لنزهای یک بار مصرف برای کسانی که زندگی پرمشغله‌ای دارند بسیار مناسب و کاربردی است. این افراد می‌توانند هر روز بدون نیاز به شست‌وشو یک جفت لنز در چشم‌های خود بگذارند و شب، قبل از خواب آن را از چشم خارج کنند و دور بیندازند.

بدون شک این نوع لنزهای روزانه دقیقا متناسب سبک زندگی کسی است که از صبح تا شب مشغول کار و فعالیت است. هر روز صبح یک جفت لنز طبی تازه می‌گذارند و شب دور می‌اندازند.

بسته 30 عددی لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe-Acuvue قیمت مناسبی هم دارد.

مزایا و ویژگی‌های لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe-Acuvue

لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe
  • یک بار مصرف است و استفاده بسیار راحتی دارد
  • در ساختارش از تکنولوژی HydraLuxe  برای کاهش خستگی و خشکی چشم استفاده شده است
  • قطر لنز به اندازه کافی بزرگ است که در طول پلک زدن‌های تند هم ثابت بماند
  • تا 99.9 درصد ضد UVB و 96.1 درصد ضد UVA است
  • حاوی 38 درصد آب است

پاسخ به سوالات رایج

جایگزین مناسب برای مدل طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe چیست؟

لنز روزانه comfi Pure 1 Day همین مشخصات را دارد.

چرا در ساختار لنز طبی Acuvue Oasys از تکنولوژی HydraLuxe استفاده شده است؟

این فناوری به صورت یک لایه ظریف و نازک روی سطح لنز تعبیه می‌شود تا شرایطی همچون اشک طبیعی ایجاد کند. به موجب این امر، محیط چشم کاملا مرطوب خواهد ماند و اکسیژن کافی به سطح چشم خواهد رسید. در نتیجه، از خستگی و خشکی چشم تا حد زیادی کاسته می‌شود.

آیا لنز طبی Acuvue Oasys با تکنولوژی HydraLuxe در مدل‌های توریک یا مولتی فوکال هم عرضه می‌شود؟

لنز طبی روزانه اکیو وی Oasys HydraLuxe-Acuvue فعلا در حال حاضر فقط به صورت معمولی و برای آستیگمات تولید و عرضه می‌شود. یعنی مولتی فوکال برای پیرچشمی ندارد.

آیا این لنز روزانه را می‌توان شب هم استفاده کرد؟

خیر نمی توانید.

منبع: feelgoodcontacts

Related Articles

کامنت بگذارید