خانه اخبار هر آنچه در مورد لنز طبی روزانه اکیو وی Moist باید بدانید

هر آنچه در مورد لنز طبی روزانه اکیو وی Moist باید بدانید

نویسنده فروغ بیداری
لنز طبی روزانه اکیو وی Moist

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist با قیمت بسیار خوبی که دارد یکی از بهترین لنزهای طبی برای استفاده روزانه به‌شمار می‌رود. این لنز تماسی محصول کمپانی Johnson & Johnson است و با تکنولوژی LACREON عرضه می‌شود.

لین لنز طبی روزانه برای اصلاح نزدیک بینی و دور بینی طراحی شده است.

برای چشم‌هایی که حساسیت زیادی دارند و ممکن است خیلی سریع خشک شوند، لنز روزانه Acuvue Moist یکی از بهترین گزینه‌هاست؛ به این خاطر که بسیار راحت است و فشار خاصی به چشم‌ها وارد نمی‌کند.

فناوری LACREON استفاده شده در این محصول با حفظ رطوبت در سطح لنز این اطمینان را به کاربر می‌دهد که در تمام طول روز کاملا نرم و راحت باقی خواهد ماند. لاکریون با تقلید از رفتار اشک طبیعی چشم انسان، لنز طبی روزانه اکیو وی Moist را خیس و مرطوب نگه می‌دارد.

این لنز همچنین قابلیت محافظت از چشم در برابر اشعه‌های مضر خورشید را دارد و ضد UV است.

شما در تمام طول سال و در هر شرایط آب و هوایی می‌توانید این لنز را به چشم بگذارید و از عملکرد مناسب آن لذت ببرید.

1 Day Acuvue Moist1

 ویژگی‌های لنز طبی روزانه اکیو وی Moist

استفاده از این لنز طبی، به زندگی شما سرعت بیشتری می‌بخشد. برای اینکه شما یک بار صبح پس از بیدار شدن از خواب، لنز را در چشم قرار می‌دهید. سپس شب قبل از خوابیدن آن را از چشم خارج می‌کنید و دور می‌اندازید. مزیتش چیست؟ اینکه وقتتان برای شست‌وشو و ضدعفونی کردن لنز و قاب لنز صرف نمی‌شود. در عین حال مشکلات ناشی از عدم شست‌وشوی صحیح و عفونت چشمی را تقریبا هیچ وقت تجربه نخواهید کرد.

روزانه بودن این لنز طبی حتی در هزینه‌های شما هم صرفه‌جویی می‌کند. شما وقتی یک لنز ماهانه، فصلی یا سالانه می‌خرید، باید حتما برایش محلول لنز، محلول شوینده، ضدعفونی‌کننده و قاب لنز هم بخرید. لنز طبی روزانه اکیو وی Moist یک بار مصرف است و به هیچ کدام از موارد مذکور نیازی ندارد.

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist همچنین برای کسانی که خشکی چشم، حساسیت فصلی یا چشم‌های حساس دارند بسیار مناسب است. فناوری LACREON استفاده شده در این محصول باعث می‌شود تا سطح لنز و چشم همیشه مرطوب بماند. به این معنی خشکی چشم در نتیجه‌ی استفاده از لنز تشدید نخواهد شد.

جایگزین مناسب برای لنز طبی روزانه اکیو وی Moist چیست؟

اگر نمی‌خواهید لنز روزانه داشته باشید، توصیه می‌کنیم لنز طبی ماهانه اکیو وی Oasys را بخرید. یا اگر دنبال لنز روزانه دیگری که شبیه اکیو وی باشد هستید، مدل comfi Pure 1 Day هم گزینه مناسبی است.

مزایا و مشخصات

  • یک بار مصرف و روزانه است
  • از تکنولوژی  LACREON برای افزایش راحتی و رطوبت سطح لنز استفاده شده
  • این محصول از جنس Etafilcon A است
  • قابلیت مسدود کردن اشعه‌های UV را دارد
  • فناوری Visitint کمک می‌کند تا گذاشتن و برداشت لنز بسیار ساده باشد
  • لنز از 58% آب تشکیل شده

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist را چه مدت می‌توان پوشید؟

خب از نامش معلوم است که فقط برای یک روز استفاده طراحی شده است. یعنی تا حداکثر 14 ساعت پیاپی می‌توانید این لنز را به چشم داشته باشید. این محصول خیلی راحت پوشیده می‌شود و در تمام طول روز هم نرم و بدون مشکل روی چشم ثابت است.

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist

پاسخ به سوالات رایج

لنز طبی روزانه اکیو وی Moist چیست؟

لنز طبی Acuvue moist یکی از پرفروش‌ترین لنزهای یک بار مصرف در جهان است. از زمان عرضه تاکنون فروش بسیار بالایی داشته و دلیلش هم استفاده از تکنولوژی LACREON برای حفظ رطوبت لنز و چشم است. به خاطر روزانه بودن هم استفاده بسیار راحتی دارد و به همین خاطر اغلب مردم آن را به لنزهای دیگر ترجیح می‌دهند.

آیا لنز طبی روزانه اکیو وی Moist از جنس سیلیکون هایدروژل است؟

خیر این لنز از جنس Etafilcon A ساخته شده. اما در ساختارش از تکنولوژی LACREON استفاده شده که سبب تامین رطوبت و نرمی لنز می‌شود. همین سبب شده تا این لنز برای افرادی که خشکی چشم دارند گزینه‌ای عالی باشد.

آیا می‌توان لنز طبی اکیو وی Moist را شب‌ها هم پوشید؟

خیر این لنز برای استفاده شبانه مناسب نیست. شما باید پس از 14 ساعت آن را دور بیندازید.

تکنولوژی LACREON در لنزهای آکیو وی برای چیست؟

تکنولوژی LACREON برای حفظ رطوبت لنز و چشم است.

منبع: feelgoodcontacts

Related Articles

کامنت بگذارید